ثروت باورنکردنی یک طراح مد همه را شگفت زده کرد

لست سکند

تاجر، طراح مد بزرگ، کلوین کلین به لطف تأثیر ماندگار خود بر روی دنیای فشن ثروت باورنکردنی ۷۰۰ میلیون دلار را جمع‌آوری کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از ام اس ان، تلاش کلین به خوبی خود را در زمینه تولید عطرهای نمادین، لباس جین، لباس زیر و شنا، عینک و اکسسوری نمایان کرده و درآمد سالانه او را به ۱۰۰ میلیون دلار رسانده است.

بیشتر بخوانید:

یکی از چشمگیرترین قسمت دارایی‌های او مربوط به بخش املاک و مستغلات است که یک پنت هاوس مجلل، یک عمارت تازه ساخت، یک ویلای کنار اقیانوس و چندین خانه را تشکیل می‌دهد.

راز آسمان پایتخت

کالوین ریچارد کلین در ۱۹ نوامبر ۱۹۴۲ در برانکس، نیویورک به دنیا آمد و از دوران کودکی مشغول مطالعه، طراحی مد و یادگیری خیاطی بود. این سرمایه‌دار بزرگ تاکنون دو بار ازدواج کرده که از یکی از آن‌ها صاحب دختری به نام مارسی شده است. او همچنین آشکارا در مورد روابط خود با زنان و مردان مختلف صحبت کرده و از ابراز گرایش جنسی خود ابایی ندارد.

کلاین مدت‌ها با چالش‌های شخصی مرتبط با سوء مصرف مواد مواجه شده و برنامه‌های توانبخشی را برای بهبود پشت سر گذاشته است. این هنرمند تاکنون چندین جایزه معتبر مانند جایزه شورای طراحان مد آمریکا را دریافت کرده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز