تولید پمپ‌‌های کم مصرف در شرکت پمپ‌ وینا

مدیرعامل شرکت تدابیر پمپ‌وینا با اشاره به تکمیل سبد محصولات با هدف پاسخگویی به نیاز مشتریان، از تولید پمپ‌‌های کم مصرف برند ویتو و عرضه آن در بازار داخل کشور خبر داد.

علی ساروخانی مدیرعامل شرکت تدابیر پمپ‌ وینا در گفت‌وگو با کاماپرس با اشاره به تاسیس این شرکت از سال 87، اظهار کرد: در ابتدا با تاسیس شرکت تدابیر پمپ وینا نسبت به صادرات محصول اقدام شد و پس از مدتی با راه‌اندازی بخش دیگری تحت عنوان الکترو پمپ وینا محصولات خود را تولید کردیم. در همین راستا خط تولید و کارخانه پمپ‌وینا از سال 1400 در منطقه اقتصادی سلفچگان راه‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 40 نیروی انسانی با این مجموعه همکاری می‌کنند، گفت: هم‌اکنون به عنوان نمایندگی اختصاصی برند ویلو آلمان، محصولات این کمپانی همچون پمپ هوشمند را وارد کرده و همچنین محصولات خود شرکت تحت برند ویتو را عرضه می‌کنیم.

مهمترین محصولات الکتروپمپ‌وینا

ساروخانی، مهمترین محصولات این کمپانی صنعتی را پمپ‌های سیرکولاتور خطی سه دور و هوشمند، پمپ‌های تقویت فشار زمینی، پمپ‌های تقویت فشار طبقاتی، پمپ‌های خانگی و غیره معرفی کرد.

راز آسمان پایتخت

وی با اشاره به حضور این شرکت در آخرین نمایشگاه تاسیسات ساختمان که از 13 تا 16 مهر در محل دائمی نمایشگاه‌‌های بین‌المللی تهران برگزار شد، عنوان کرد: پمپ وینا جزو اولین شرکت‌هایی بوده که نسبت به تولید پمپ کم مصرف در ایران و خاورمیانه اقدام کرد.

تولید و عرضه پمپ‌های کم مصرف در بازار ایران

این فعال حوزه صنعت در ادامه با تاکید بر اهمیت توجه به تولیدات کم مصرف در داخل کشور، بیان کرد: متاسفانه قیمت پایین انرژی در کشور از اهمیت این مساله کاسته است. با این حال مجموعه پمپ وینا با هدف تامین نیاز داخل، توانسته برای اولین بار نسبت به تولید و عرضه پمپ‌های کم مصرف در بازار ایران اقدام کند.

وی صادرات را از برنامه‌های دو سال آینده شرکت پمپ‌وینا دانست و در خصوص اخذ استانداردها و گواهینامه‌های تخصصی این حوزه، گفت: استانداردهای کیفی، استانداردهای CE اتحادیه اروپا و تأییدیه ایزو شرکت TUV ( توف) آلمان توسط این مجموعه دریافت شده است.

نحوه جذب نمایندگی

مدیرعامل شرکت پمپ‌وینا در رابطه با  نحوه جذب نمایندگی نیز، تصریح کرد: با توجه به اهمیت آموزش و فرهنگ‌سازی در خصوص استفاده صحیح از پمپ، در این راستا نسبت به آموزش مهندسین و پیمانکاران فعال در این حوزه و اخذ نمایندگی برای توسعه این آموزش‌ها اقدام کرده‌ایم.

ساروخانی در خاتمه ضمن تاکید بر اهمیت حمایت مسئولان از تولیدکنندگان داخلی و به خصوص صنعتگران نوآور، خاطرنشان کرد: در این راستا می‌توان به حذف محدودیت‌ها در مسیر تولیدات جدید و تحقق عملی شعار حمایت از تولیدکنندگان داخلی اشاره کرد.

بر اساس این گزارش، پمپ وینا فعالیت خود را از سال ۱۳۸۷ در زمینه واردات، فروش و ارائه خدمات پس از فروش در صنعت پمپ آغاز کرد. پس از چند سال با همکاری شرکت سوپر پایپ، نسبت به عرضه پمپ‌های برند ویلو آلمان و در کنار آن، عرضه قطعات اصلی و ارائه خدمات پس از فروش برخی از بزرگترین و مهم‌ترین پروژه های ساخت و تجهیز ساختمان از جمله برج آناهید تهرانپارس، هتل میزبان بابلسر، برج ونوس غرب و ….اقدام کرد.

شایان ذکر است که شرکت پمپ وینا با هدف معرفی آخرین محصولات و دستاوردهای مجموعه در بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات ساختمان و سیستم‌های تهویه مطبوع که از 13 تا 16 آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار شد، حضور داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : شرکت تدابیر پمپ وینا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز