تور سریلانکا ؛ سفر به سرزمینی بی‌نظیر با سواحل طلایی

لست سکند

لبخندهای گرم، امواج برافراشته، سواحل طلایی، کوه‌های مه‌آلود، فیل‌ها و پلنگ‌های قدرتمند، نهنگ‌های غول‌پیکر و گذشته‌ای باشکوه تنها در سریلانکا خلاصه می‌شود. به همین دلیل تور سریلانکا این روزها طرفداران زیادی دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، مقاصد سفر در تور سریلانکا مجموعه‌ای از تعطیلاتی جذاب را برای‌تان به ارمغان می‌آورد. از تعطیلات ساحلی با آفتاب گرفته تا ماراتن تماشای حیات وحش و ورزش‌های ماجراجویانه. سریلانکا به عنوان یک کشور جزیره‌ای کوچک در آسیا و اقیانوسیه، 6 مکان شگفت‌انگیز میراث فرهنگی حفاظت شده توسط یونسکو را در خود جای داده است. سفر به سریلانکا پر از تجربیات جدید برای شما خواهد بود.

سریلانکا؛ اشک اقیانوس هند

جالب است بدانید سریلانکا یک کشور ناشناخته بود. مراکز خرید و مناطق گردشگری این کشور توسط چینی‌ها و هندی‌ها بازسازی شد. بعد از این اتفاق بود که این کشور در سطح جهانی مشهور شد. تا جایی که در سال 2018 به عنوان یکی از بهترین مناطق گردشگری در دنیا شناخته شد. سریلانکا چیزهای بسیار زیادی دارد تا بتوانید تجربیات متنوع و هیجان‌انگیزی را رقم بزنید.

نقشه سریلانکا مانند اشک است. به همین دلیل به کشور اشک اقیانوس هند نیز شهرت دارد. این جزیره تنها مساحتی حدود 65000 کیلومتر مربع دارد و بازدیدکنندگان مجبور نیستند مسافت‌های زیادی را برای یافتن تنوع طی کنند. حدود 75 درصد از مردم این کشور بودایی هستند و معابد آن‌ها در این کشور به وفور یافت می‌شوند. تاجایی که یکی از دلایل اصلی شهرت سریلانکا، همین معابد دانسته می‌شود.

راز آسمان پایتخت

آیا با خود می‌پرسید، چرا سریلانکا را ببینید؟ بگذارید دقیقاً به شما بگوییم چرا. سریلانکا برای هر نوع مسافری چیزی برای سرگرم کردن دارد. اگر عاشق فضای آزاد هستید، سریلانکا دارای مسیرهای پیاده‌روی زیبا در رشته کوه‌های ثبت شده در یونسکو با چشم‌اندازهای وسیع از مزارع چای و آبشارها است. همچنین سریلانکا دارای هتل‌های لوکس در سطح جهانی با اسپا و استخرهای زیبا است.

کلمبو ؛ معابد روی آب و مراکز خرید متنوع

مثلث طلایی سفر به سریلانکا از کلمبو شروع می‌شود. این شهر استوایی، از بعد تجاری اهمیت بسیار زیادی دارد. سریلانکا سال‌ها تحت سلطه انگلیس و بیگانگان بوده است. اما خوشبختانه توانست به استقلال برسد و به عنوان یک کشور مستقل شناخته شود. میدان استقلال این شهر نیز برای گرامیداشت خارج شدن این کشور از سلطه انگلیس بنا شده است و نماد استقلال آن است.

یکی از جذابیت‌های کلمبو، معبد گانگارامایا است. این معبد بر روی آب است و جزو بهترین جاذبه‌های گردشگری کلمبو شناخته می‌شود. علاوه بر این، بازارچه محلی پتا، مرکز خرید اودل و فشن هاوس از مناطقی است که هیچ گردشگری آن را از دست نمی‌دهد. گفتنی است بنادر این شهر نیز همواره مورد علاقه عاشقان ساحل بوده است.

کندی؛ سرزمین معبد مقدس دندان بودا

مقصد دوم در سفر به سریلانکا، شهر زیبای کندی است. مسافران در این شهر با حیات وحش، معبد، موزه و باغ‌ها آشنا می‌شوند. کندی در 120 کیلومتری کلمبو واقع شده است. آب‌وهوا و مناطق طبیعی خیره‌کننده، این شهر را به گران‌ترین شهر سریلانکا تبدیل کرده است. مسیری که از سمت کلمبو به کندی طی می‌شود، حدود 4 ساعت زمان می‌برد. اما به هیچ عنوان خسته کننده نخواهد بود. زیرا در این مسیر فیل‌های بی‌سرپرستی را خواهید دید که در مراکز نگهداری، از آن‌ها مراقبت می‌کنند.

یکی از کهن‌ترین باغ وحش‌های آسیا در سریلانکا قرار دارد. باغ جانورشناسی دهیوالا بیش از 2500 نوع جانور مختلف را در خود جای داده است. علاوه بر این نمایش‌های بسیار سرگرم‌کننده‌ای را به مسافران ارائه‌ می‌دهد. چیزی که گردشگران را در این مکان مجذوب خود می‌کند، تنوع جانوری بی‌نظیر آن است. همچنین، باغ گیاه‌شناسی کندی نیز، به عنوان دومین و معروف‌ترین باغ گل و گیاه بعد از انگلیس شناخته می‌شود. این مکان از معروف‌ترین مناطقی است که گردشگران از آن دیدن می‌کنند.

یکی دیگر از مناطق جذابی که تور سریلانکا به شما هدیه می‌دهد، باغ ادویه است. این باغ به دلیل انباشت غیرعادی ادویه و گیاه، در سراسر جهان شناخته شده است. بازدید از این منطقه این فرصت را برای شما فراهم می‌کند تا ادویه‌ها را به صورت دست اول و بلافاصله پس از برداشت تهیه کنید. علاوه بر این می‌توانید لوازم آرایشی که با این ادویه‌ها تهیه شده‌اند را خریداری کنید.

معبد مقدس دندان بودا یا دالادا مالیگاوا یکی دیگر مناطق پرجاذبه کندی است. این معبد محل نگهداری دندان بودا است که به عنوان یکی از مهم‌ترین یادگارهای بودا دانسته می‌شود. بازدید از این معبد جزو واجبات تور سریلانکا است. زیرا محل بسیار خوبی برای آشنایی با انواع فرهنگ‌ها، سنت‌ها، تاریخ و معماری این سرزمین است. اما لازم است بدانید برای ورود به این معبد باید تا شانه‌های‌تان کاملا پوشیده باشد. اما بودایی‌ها از کسانی که با سر پوشیده وارد معبد شوند، جلوگیری می‌کنند.

بنتوتا؛ شهری برای عاشقان ساحل

بنتوتا در بین شهرهای ساحلی سریلانکا، جزو بهترین‌ها است. اگر به موج‌سواری علاقه‌مندید، حتما از این جزیره دیدن کنید. اکثر هتل‌های این جزیره ساحلی است و خدمات یوآل در آن ارائه می‌شود. بنابراین خاطره بسیار خوشی را برای‌تان ثبت می‌کند. تالاب مادو نیز در نزدیکی بنتوتا قرار دارد و قایق‌سواری در آن بسیار لذت‌بخش است.

سریلانکا نکات مثبت بسیار زیادی برای گردشگران دارد. تور سریلانکا جذاب‌ترین چیزهایی را که می‌توانید تصور کنید، یکجا به شما هدیه می‌کند. از کلاب و خرید گرفته تا بازدید از شهرهای تاریخی و ساحلی، همه در تور سریلانکا امکان‌پذیر خواهد بود.

تور سریلانکا با آژانس مسافرتی لاچین سیر

تور سریلانکا ویژه نوروز 1402 با امکاناتی بسیار ویژه در لاچین سیر در اختیار شماست. شما می‌توانید با رزرو این تور، از خدمات متنوعی بهره‌مند شوید. 2 شب اقامت در کندی، 3 شب بنتوتا و 2 شب در کلمبو، همراه با گشت شهری، بیمه و ترانسفر بین شهری و فرودگاهی از جمله خدمات این تور است. خوب است بدانید لاچین سیر نماینده انحصاری سلام ایر شناخته می‌شود و می‌تواند تجربه خوبی را برای‌تان رقم بزند. بنابراین همین حالا دست‌به‌کار شوید و چمدان خود را برای یک سفر هیجان‌انگیز ببندید.

انتهای پیام

مرتبط با : لاچین سیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز