تماشای بهترین جاهای دیدنی در تور تایلند

تور تایلند - کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

تایلند، یک کشور پرجنب و جوش در جنوب شرق آسیا است که گردشگران با اهداف خاصی مانند دیدن معابد قدیمی و تاریخی یا بازدید از پارک‌ها و جزایر زیبا به آن سفر می‌کنند. روش‌های مختلفی برای سفر به تایلند وجود دارد، اما برای افرادی که مایلند در مسافرت چند روزه به این کشور به تماشای جاذبه‌های آن بپردازند، رزرو تور تایلند مناسب است.

به گزارش کاماپرس، تایلند جاذبه‌های دیدنی زیادی دارد؛ به گونه‌ای که برای بررسی و معرفی آن‌ها زمان زیادی لازم است. این کشور دارای چند شهر جذاب است که هر کدام آثار تاریخی ویژه خود را دارند و نظر توریست‌های زیادی را به خود جلب کرده­اند.

در این گزارش جاذبه‌­های گردشگری و بهترین تور تایلند معرفی شده است.

موزه بانکوک

یکی از بهترین جاها به منظور آشنایی بیشتر و بهتر با تاریخ و فرهنگ تایلند، موزه ملی بانکوک است. این موزه یکی از بزرگ‌ترین موزه‌های تاریخی جنوب شرق آسیا محسوب می‌شود و بنای آن به قرن 18 میلادی برمی‌گردد. در این موزه به خوبی فرهنگ‌های شرق آسیا اعم از چین و سایر کشورها به نمایش گذاشته شده است. این موزه به خودی خود جالب توجه بوده و در آن راهنمایان انگلیسی زبان برای توضیح بیشتر آثار حضور فعال دارند. بازدید از این موزه در تور تایلند امکان­‌پذیر است.

تور تایلند - کاماپرس

راز آسمان پایتخت

جزیره کو سامویی

سامویی یکی از مناطق جالب توجه تایلند است و جزیره کو آن، یکی از جذابیت­های گردشگری این کشور محسوب می‌شود. تقریبا هر ساله 1.5 میلیون گردشگر به قصد بازدید از این جزیره به تایلند سفر می­کنند. این جزیره دارای جاذبه‌های گردشگری متنوعی بوده و از این بابت کاملا مورد توجه توریست‌ها قرار دارد. داخل این جزیره اقامتگاه‌های خانوادگی اقتصادی و مقرون به صرفه وجود دارد. افراد با اقامت در این اقامتگاه‌ها، امکان قدم زدن در سواحل شنی سفید و تماشای آبشارهای جنگلی زیبای کو سامویی را خواهند داشت. بازدید از این جزیره در تور تایلند تدارک دیده شده است.

تور تایلند - کاماپرس

معبد وات چالونگ

علاقه­‌مندان معبدهای عظیم و باشکوه، نباید بازدید از معبد وات چالونگ را از دست دهند. ساخت این معبد بودایی به اوایل قرن 19 میلادی برمی‌گردد. این معبد در منطقه پوکت قرار گرفته و در میان تمامی معابد آن، از همه بزرگ‌تر و مشهورتر است. ساختمان این معبد دارای معماری جالب توجهی بوده و در آن تندیس‌هایی از بودا و نقاشی‌هایی از رویدادهای زندگی آن به کار رفته است. بازدید از این معبد در تور تایلند امکان­‌پذیر است.

تور تایلند - کاماپرس

تندیس بزرگ بودا

با قدم گذاشتن در پوکت، آثار هنری و معماری زیادی قابل مشاهده است که از میان آن‌ها تندیس بزرگ بودا بیشتر جلب توجه می‌کند. این تندیس به دلیل غول پیکر بودن و ارتفاع 45 متری مورد توجه گردشگران زیادی قرار دارد. این تندیس از مرمر سفید ساخته شده و برای ساخت آن از مردم کمک مالی گرفته شده است. تندیس بزرگ بودا بالای تپه ناکرد قرار گرفته است. بازدید از این تندیس در تور تایلند فراهم شده است.

تور تایلند - کاماپرس

جزیره پانگان

یکی از جزایر مورد توجه توریست‌ها در جنوب شرق آسیا، جزیره پانگان بوده که از لحاظ هزینه، مقرون به صرفه‌تر از جزایر دیگر است. سواحل این جزیره تمیز و بکر بوده و به همین دلیل گردشگران، قدم زدن و تفریح در آنجا را ترجیح می‌دهند. بازدید از این جزیره در تور تایلند امکان­پذیر است.

تور تایلند - کاماپرس

معرفی بهترین تورهای تایلند

برای سفر به تایلند و بازدید از جاذبه‌های منطقه پاتایا، تور مخصوص این منطقه پیشنهاد می‌شود. البته در صورت تمایل به بازدید از پایتخت تایلند، امکان رزرو تور ترکیبی بانکوک و پاتایا نیز وجود دارد. تایلند علاوه بر بانکوک و پاتایا، مناطق جالب توجه دیگری مانند پوکت هم دارد و برای این منطقه نیز تور اختصاصی یا تور ترکیبی با پاتایا و بانکوک در نظر گرفته شده و افراد به راحتی می‌توانند آن را رزرو کنند. دیگر تور جذاب تایلند، تور ترکیبی بانکوک، سامویی و کو پنگان است که هر ساله افراد زیادی آن را رزرو می‌کنند.

رزرو تور تایلند از «تکماه تراول»

تکماه تراول، یک آژانس هواپیمایی معتبر ایرانی است که هر ساله انواع تور تایلند را تدارک دیده و با بهترین امکانات به متقاضیان عرضه می‌کند. تورهای معرفی شده در این گزارش نیز از این آژانس قابل خریداری است.

علاقه­‌مندان برای اطلاع از قیمت تورها و رزرو تور تایلند می­‌توانند به وبسایت https://takmahtravel.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن­‌های 02188581915 و 09912015862 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : تکماه تراول
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز