تفاوت پست اکسپرس با پست عادی

پست اکسپرس-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

رواج خرید از فروشگاه‌های آنلاین و همچنین فرصت کم افراد برای خرید کردن یا رساندن وسیله‌ به دست فردی دیگر، باعث شده که نیاز به خدمات پستی به طرز چشمگیری افزایش پیدا کند. این خدمات انواعی دارد که شما باید آنها را با توجه به نیاز، محدودیت زمانی و همچنین بودجه خود انتخاب کنید.

به گزارش کاماپرس، معمولا کسانی که نیاز دارند بسته را سریع‌تر به دست گیرنده برسانند، از خدمات پست اکسپرس استفاده می‌کنند تا مطمئن شوند که محموله به سرعت و سالم به مقصد می‌رسد. پستکس، یکی از شرکت‌هایی است که خدمات مربوط به پست اکسپرس را ارائه می‌دهد.

این گزارش با معرفی شرکت پستکس، تفاوت پست اکسپرس با خدمات پست عادی را بررسی کرده است.

آشنایی با پستکس

پستکس اولین مرکز پستی ایران است که خدمات آنلاین پست را به صورت “درب تا درب” ارائه می‌دهد. در این نوع خدمات، مشتریان می‌توانند از بین سرویس ­های پستی، حمل و نقل شهری و حمل و نقل سنگین و با توجه به مقایسه قیمت، سرعت و کیفیت سرویس مورد نظر را انتخاب کنند.

در این سامانه، صاحبان مشاغل و صنایع نیز می‌توانند با استفاده از خدمات شرکت‌هایی مثل اپراتور اول پست، سرویس چاپار، اسنپ باکس، DPE، TPG و پرشیا از سرویس متنوع پست شهری و بین شهری، داخلی و خارجی استفاده کنند.

راز آسمان پایتخت

در بخش حمل و نقل سنگین نیز سرویس اوبار با انتخاب نزدیک‌ترین کامیونت به شما امکان مقایسه قیمت، سرعت و کیفیت را می‌دهد تا به راحتی از خدمات متنوع سامانه پستکس استفاده کنید.

پستکس-کاماپرس

یکی از ویژگی‌های قابل توجه این سامانه، امکان استفاده از تمامی سرویس‌ها بصورت “درب تا درب” و دریافت بارکد پستی بلافاصله پس از ثبت سفارش است. اگر از برنامه آپ استفاده می‌کنید، پستکس خدمات پستی را در این برنامه نیز عرضه می‌کند.

پست اکسپرس چیست؟

پست اکسپرس نوعی از خدمات پستی با شرایط ویژه است که توانسته با انتقال مرسولات پستی در زمان کم و همچنین تضمین محافظت از بسته‌ها، توجه افراد بسیاری را به خود جلب کند. در صورت استفاده از پست عادی و پیشتاز باید انتظار داشته باشید که مرسوله بین سه تا پنج روز کاری به مقصد برسد؛ در صورتی که در هنگام استفاده از پست اکسپرس، این زمان حداقل به 24 ساعت کاهش پیدا می‌کند.

پست اکسپرس در سطح بین‌المللی نیز به شدت مورد توجه و استقبال قرار گرفته و افراد زیادی برای ارسال بسته‌ به خارج از کشور از این نوع پست استفاده می کنند. یکی از دلایل استقبال افراد از این نوع پست، مسئولیتی است که در قبال آن به عهده گرفته می‌شود. پست اکسپرس با دریافت هزینه هایی از شما، تضمین می‌کند که بسته‌ شما را سالم به مقصد می­رساند و تا رسیدن آن به مقصد مورد نظر از آن محافظت می­کند.

پست اکسپرس-کاماپرس

مزایای پست اکسپرس

علاوه بر موارد فوق، استفاده از پست اکسپرس مزایا و ویژگی­ های دیگری نیز دارد که در ادامه این گزارش به آنها پرداخته شده است.

1- ضمانت محافظت از مرسولات پستی: یکی از ویژگی‌های پست اکسپرس، جدید بودن روش‌های انتقال مرسولات است. در صورت استفاده از پست عادی، شما نمی‌توانید اشیای ارزشمند، مدارک و اسناد مهم، وسایل الکترونیکی و لوازمی از این قبیل را با پست عادی ارسال کنید. حتی اگر اداره پست قبول کند که این اشیاء را به مقصد برساند، در برابر حافظت از آن مسئولیتی نخواهد داشت و با آن مثل دیگر بسته‌ها برخورد خواهد کرد.

در صورتی که بخواهید اشیائی را که به آنها اشاره شد، پست کنید، باید به سراغ پست اکسپرس بروید. این نوع پست حفاظت از بسته‌های شما را تضمین می‌کند و تا رسیدن آنها به مقصد به خوبی از آنها مراقبت خواهد کرد.

پست اکسپرس-کاماپرس

2- سرعت تحویل بالا: ارسال بسته با پست اکسپرس به این معنا است که دیگر نباید نگران زمان بود. پست اکسپرس، مرسولات را در حدود 24 ساعت بعد به مقصد می‌رساند و بنابراین خیال‌تان از بابت سرعت تحویل بسته نیز راحت خواهد بود.

پست اکسپرس-کاماپرس

3- ارسال بسته به خارج از کشور با پست اکسپرس: یکی دیگر از مزیت‌های این نوع پست، قیمت مناسب آن برای ارسال بسته‌ به خارج از کشور است. تمام شرایطی که برای ارسال‌های داخلی وجود دارد، برای بسته‌های ارسالی به خارج از کشور هم اعمال می‌شود. شما می‌توانید با خیال راحت ارسال بسته به خارج از کشور را به پست اکسپرس بسپارید و مطمئن باشید که نهایت مراقبت از آن به عمل می‌آید و در کمترین زمان ممکن به مقصد می‌رسد. بسته‌های شما با ضمانت کامل به خارج از کشور ارسال خواهد شد.

پست اکسپرس-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : پستکس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز