ترکیش ایرلاینز پروازهای اروپایی خود را آغاز می کند

تور لحظه آخری-کاماپرس

شرکت هواپیمایی ترکیش ایرلاینز اعلام کرده در پی رفع محدودیتهای پروازی از 18 ژوئن پروازهای بین المللی خود به مقصد کشورهای اروپایی را از سرخواهد گرفت.

به گزارش کاماپرس؛ ترکیش ایرلاینز که پیش از این قرار بود از اواخر ماه می،پروازهای بین المللی خود را از سربگیرد، اخیرا اعلام کرده با رفع محدودیتها در تلاش است که اواسط ماه ژوئن مجددا پروازهای داخلی و خارجی خود را آغاز کند.

ترکیش ایرلاینز که همچون بسیاری از شرکت های هواپیمایی فعال و مستقر در سراسر جهان، هم زمان با شیوع گسترده و پاندمی ویروس خطرناک کرونا و اعلام وضعیت اضطراری و قرنطینه و اعمال محدودیت های جدی از سوی دولت ها، تمامی پروازهای داخلی و بین المللی خود را لغو و به حالت تعلیق درآورده بود.

این شرکت هواپیمایی حامل پرچم ترکیه به تازگی اعلام کرده است که قصد دارد از نیمه دوم ماه جاری میلادی یعنی ۱۸ ژوئن ۲۰۲۰ پرواز های بین المللی خود را به مقصد ۱۶ شهر در ۶ کشور اروپایی از سر بگیرد.

یحیی اوستون، معاون ارشد روابط عمومی شرکت ترکیش ایرلاینز (Turkish Airlines) با انتشار پیامی در توییتر اعلام کرده است: از تاریخ ۱۸ ژوئن سال جاری میلادی پروازهای مستقیم این ایرلاین از ۱۴ شهر در ترکیه به ۱۶ مقصد و شهر اروپایی بار دیگر از سر گرفته خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

کشورهای اروپایی مقاصد اصلی ترکیش ایرلاین

به نقل از ایسنا و بر اساس گزارشی که در وبسایت hurriyetdailynews آمده است، از جمله کشورهایی که ترکیش ایرلاینز قصد برقراری مجدد پروازهای مستقیم خود به آنها را دارد، می‌توان به آلمان، هلند، اتریش، سوئیس، سوئد و دانمارک اشاره کرد.

همزمان با شیوع گسترده و شیوع ویروس کرونا در کشورهای مختلف جهان بسیاری از ایرلاین ها به منظور جلوگیری از انتشار بیشترین ویروس و همچنین حفظ سلامت و بهداشت جامعه، پروازهای خود به مناطق گسترده‌ای از جهان که هم اکنون با کرونا به شدت درگیرند، را تا اطلاع ثانوی لغو کرده و به حالت تعلیق درآورده اند. همین لغو پروازها موجب شده که شرکت‌های هواپیمایی ضرر و زیان های مالی گسترده‌ای را متحمل شوند و بسیاری از خطوط هوایی پرتردد و درآمدزایی آنها به حالت غیرفعال تغییر حالت دهد. بسیاری از هواپیماها نیز هم اکنون در فرودگاه های بزرگ و پر تردد جهان زمین گیر شده‌اند.

انتهای پیام

مرتبط با : ترکیش ایرلاینز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز