تخفیف 50 درصدی محصولات متنوع مو تن رو را از دست ندهید

لست سکند

سایت مو تن‌ رو در پایان این هفته 150 محصول آرایشی- بهداشتی را با تخفیف 50 درصدی ارائه داده است. افراد خرید اولی علاوه بر این تخفیف، از کد تخفیفی مخصوصی برخوردار خواهند شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بهداشت و سلامت، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، انواع محصولات آرایشی بهداشتی در تخفیف 50 درصدی پایان هفته موتن‌رو عرضه شده است. یکی از این محصولات ژل شستشو صورت نوتروژینا است که برای از بین بردن جوش‌های سرسیاه، شست و شوی عمیق منافذ پوست، پاک کننده مناسب پوست‌های دارای جوش و تنظیم میزان چربی پوست کاربرد دارد. قیمت این محصول با تخفیف 50 درصدی، 80 هزار تومان است.

ریمل اکسترا بلک میبلین نیز با تخفیف 50 درصدی به 90 هزار و 500 تومان رسیده است. این ریمل قابلیت حالت دهی به ریزترین مژ‌ه‌ها و حجم دهنده فوری را دارد. آبرسان صورت نوتروژینا حاوی عصاره زردچوبه با خاصیت ضدجوش و ضدالتهاب، آنتی اکسیدان قوی و آبرسان پرقدرت است. این محصول با تخفیف ویژه، 125 هزار تومان قیمت دارد.

آرایشگرها و افراد علاقمند به آرایش حرفه‌ای می‌توانند در تخفیفات 50 درصدی پایان هفته موتن‌رو، کانسیلر میبلین را با قیمت 199 هزار و 500 تومان خریداری کنند. این کانسیلر دارای ماندگاری بسیار بالا و غنی شده با کلاژن است.

راز آسمان پایتخت

کرم ضدآفتاب و ضدلک لافارر نیز شامل تخفیفات است و اکنون 129 هزار و 900 تومان قیمت دارد. این کرم باعث کند کردن روند پیری پوست، پیشگیری و رفع لک‌های پوستی، آبرسانی عمیق می‌شود و ضدحساسیت است.

محلول میسلار واتر پاک کننده صورت گارنیه در تخفیف‌های 50 درصدی، 75 هزار و 500 تومان قیمت دارد. این محصولات مخصوص پوست‌های حساس هستند و پوست را نرم، لطیف و شاداب می‌کنند.

محصول پرطرفدار دیگری که تخفیف دارند، کرم تقویت کننده ابرو سریتا بوده که 47 هزار و 500 تومان شده است. این محصول باعث رطوبت رسانی مناسب، افزایش رشد، استحکام و ضخامت ابرو و تقویت فولیکول‌های ابرو می‌شود و ویتامین‌های تقویت کننده دارد. 143 محصول دارای تخفیف 50 درصدی دیگر در استوری‌های موتن‌رو اعلام می‌شوند.

انتهای پیام

مرتبط با : موتن رو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز