تخفیف 20 تا 50 درصدی چرم درسا به مناسبت روز پدر

لست سکند

گروه تولیدی چرم درسا به مناسبت روز پدر به مشتریان تخفیف ویژه 20 تا 50 درصدی ارائه خواهد داد.

به گزارش کاماپرس، بنا بر اعلام چرم درسا، این مجموعه به مشتریان خود 20 تا 50 درصد تخفیف می‌دهد. تخفیف 25 درصدی شامل همه محصولات درسا به جز کیف زنانه است و 15 تا 40 درصد هم تخفیف ویژه برای خرید نقدی تمام محصولات است.

در صورتی که متقاضیان به صورت آنلاین از مجموعه چرم درسا خرید کنند، بیش از 50 درصد به آنها تخفیف داده خواهد شد. همچنین این مجموعه در صورت خرید آنلای و پرداخت نقدی اکسوری ها، مبلمان و محصولات لوستر، 15 تا 40 درصد تخفیف خواهد داد. این تخفیفات تا روز دوشنبه 19 اسفند ماه 1398 ادامه دارد و متقاضیان با مراجعه به وب سایت رسمی درساhttps://www.dorsa.net/ می توانند نسبت به خرید اینترنتی اقدام کنند.

در صفحه اجتماعی این مجموعه آمده است: تمام تلاش ما بر این است که با ارائه خدمات اینترنتی و غیرحضوری، نیازی به تردد در سطح شهر وجود نداشته باشید. اما اگر برای خرید به فروشگاه های حضوری هم بروید اقدامات لازم برای حفظ سلامت شما و همکاران انجام شده است.این تخفیف ویژه تا 19 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

راز آسمان پایتخت

تخفیف زمستانه هم شروع شد

شایان ذکر است که تخفیف ویژه‌ی خانه درسا برای گروه محصولی فرش، دکوری، پتو، کوسن و ظروف نیز از 1 اسفند 1398 آغاز شده است.

بر اساس این تخفیف گروهی از محصولات منتخب خانه درسا از 1 اسفند ماه با 40% تخفیف نقدی به مشتریان ارائه می‌شود که این تخفیفات شامل گروه محصولی فرش، دکوری، پتو، کوسن و ظروف است. همچنین زیر مجموعه گروه دکوری نیز شامل گل، مجسمه، جا شمعی، قاب عکس و آیینه خواهد بود.

مرتبط با : گروه برندهای درسا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز