تحویل دنا پلاس توربو اتوماتیک به مشتریان معطل تعیین قیمت

لست سکند

مدیرعامل ایران خودرو اظهار کرد: با تعیین قیمت محصول دنا پلاس توربو اتوماتیک از سوی مراجع ذی صلاح دعوت نامه واریز وجه برای مشتریان ارسال می شود.

به گزارش کاماپرس؛ شورای رقابت که از بهمن سال گذشته به عنوان متولی قیمت‌ گذاری وارد صنعت خودرو شده تا به امروز تنها مشخصه «انتظار» را در صنعت خودرو رقم زده است.

تاخیر در اعلام قیمت‌ها بر اساس نرخ مواد اولیه، تورم و دیگر موارد موثر بر صنعت خودرو از یک سو موجب تاخیر در تحویل خودرو به مشتریان و زیان خودروسازان از سوی دیگر شده است.

دناپلاس توربو اتوماتیک ایران خودرو هم یکی از خودروهای آماده تحویلی است که در طول دوماهه اخیر بارها شایعه تحویل آن در هفته آتی منتشر شده اما بازهم به دلیل عدم تعیین قیمت ، تحویل خودرو به مشتریان به تعویق افتاده است.

حالا بازهم فرشاد مقیمی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، از آمادگی تحویل خودرو دنا پلاس توربواتوماتیک به مشتریان خبرداده و گفته است: ارسال دعوتنامه به مشتریان منوط به تصویب قیمت نهایی این محصول توسط نهاد‌های ذیربط است.

راز آسمان پایتخت

2000خودرو آماده تحویل

مقیمی افزود: فرآیند قیمت‌گذاری سبب تاخیر شده که به محض تصویب قیمت و تکمیل وجه توسط مشتریان، نسبت به تحویل خودرو اقدام خواهد شد. با همکاری زنجیره تامین، قراراست روزانه ۲۰۰ دستگاه خودروی دنا پلاس توربو شارژراتوماتیک درایران خودرو تولیدشود و تاکنون دوهزاردستگاه ازاین محصول تولید وآماده تحویل به مشتریان شده است.
تولید 7300 دناپلاس تعهد ایران خودرو به مشتریان
به گفته مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، دناپلاس براساس سلیقه مصرف‌کنندگان و بدون بهره‌گیری از مشاوران خارجی و توسط مهندسان ایران خودرو طراحی و تولید شده است.
به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مقیمی تصریح کرد: حدود هفت هزارو ۳۰۰ دستگاه خودرو دناپلاس و دنا پلاس توربو اتوماتیک به مشتریان تعهدداریم که با تامین و تدارک قطعات و همکاری زنجیره تامین، مشکلی در تولید این محصول نداریم و ظرفیت تولید بیش از این اعداد است.

اخبار مهم حوزه خودرو را بخوانید:

جزئیات فنی دنای جدید

این خودرو دارای امکانات زیادی از جمله فرمان برقی، دوربین دید عقب، سنسور دنده عقب، ترمز عقب دیسکی، ایربگ جانبی، شیشه دودی، سانروف، سیستم نمایشگر و اخطار فشار باد تایر، سیستم مالتی مدیای ۷ اینچی، موتور EF۷ TC، گیربکس اتوماتیک ۶ سرعته، روکش صندلی چرمی و پارچه‌ای و کروز کنترل است.

از دیگر امکانات این خودرو می‌توان به صندلی سرنشین ۴ حرکته برقی و ۴ حرکته دستی اشاره کرد. همچنین این خودرو امکانات دیگری از جمله رینگ آلومینیومی، آینه‌های جانبی برقی تاشو راهنمادار و رینگ جانبی دارد.

این خودرو اتوماتیک ضمن برخورداری ایمنی و تجهیزات مناسب، دارای پیشرانه مجهز به توربو شارژر بوده و می‏ تواند به‌ عنوان محصولی متفاوت مورد توجه قرار گیرد. در واقع یکی از اهداف شرکت ایران‌خودرو در عرضه این محصول، افزایش کارایی قوای محرکه خودروی دنا پلاس از طریق نصب سامانه توربوشارژ بر روی آن بوده است.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم  روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

21 دیدگاه برای “تحویل دنا پلاس توربو اتوماتیک به مشتریان معطل تعیین قیمت

  1. علی گفته:

    درود دنا پلاس اتومات برای تحویل فروردین ثبت نام کردام تا کی باید انتظار بکشم تایین قیمت واقعا خیلی سخت است زمانی که هشتاد ملیون گرفتن دلار چند بود که حالا میخواهن بروز حساب کنن کسی هست که جوابگو باشخ

    • محمد گفته:

      شما و کسانی که تحویل اردیبهشت و خرداد هستن نمیخواد نگران باشید . نرخ جدید خودرو بر روی خودرو های تحویل تابستان اعمال میشود
      یعنی تحویل بهار حدودا ۱۷۸ قیمت کل میشود
      و تحویل تابستان حدود ۲۴۰

      • محمد گفته:

        من که تحویل تیر ماه هستم چه گناهی کردم که باید حدود 70 م بیشتر پول بدم
        همه همزمان ثبت نام کردیم. روز ثبت نام مگر بنده با دلار گرانتر ثبت نام کردم که الان باید 70 م بیشتر پول بدم
        لعنت بر ایرانخودرو که میخواد هر سه ماه قیمت جدید بزنه ولی پولی که از مردم گرفته مشمول همان سود 15 درصد میشه
        تا خر هست، خرسوار هم هست
        تا ما هستیم که میخریم، ایرانخودرو هم هست که بفروشه
        این شرایط واقعا حق مسلم ماست

  2. بوگاتی گفته:

    کاش این روال بومی سازی قطعات پنج سال پیش دنبال می کردیم باز جای شکرش باقیه که شروع شده همون طور که سردار عزیز حاجی زاده گفتن به شرطی با خودرو سازی همکاری می کنیم که مرزها رو به روی واردات ببندند ظرف کمتر از ده سال خودرو سازی ما از کره جنوبی جلوتر خواهد زد و این را بچه های ایرانی قبلأ در ساخت موشک و پهباد نشان داده اند که ایران در قله ساخت موشک پهباد جنگنده هلیکوپتر قرار گرفته و هیچ نیازی به بیرون نداریم مطمئنم خودرو سازی توسط جوانان این مرز بوم به اوج پیشرفت خواهد رسید فقط به شرطی اختاپوس لیبرال دست از سر خودرو سازی برداره

    • محمد گفته:

      اظهار نظر این مدلی خیلی جالب نیست. صنعت موشکی ما هنوز آزمایش خودش را پس نداده که اظهار نظر کنیم. به نظر میاد صنعت خودرو از موشک هم پیچیده تر هم هست. ما در حال حاضر بیش از ۵۰ سال از صنعت خودرو سازی روز دنیا عقب هستیم و با این وضعیت خیلی دور هست که به اینها برسیم. الان اکثر شرکتها در دنیا با هم کار می کنند،به طور مثال بنز در موتور های کم حجم از موتور های تولید رنو نیسان میتسوبیشی استفاده می کنه.

    • رضا گفته:

      بله بله کاملآ درست است . مثل کره شمالی که مرزها را بست و امروز خودکفا شده . البته مرزهای شرقی و شمالی باز باشد .

  3. سبحان بالاور گفته:

    ای بابا بخدا خسته شدیم آنقدر منتظر موندیم الان واقعا چرا قیمت دنا پلاس اتومات رو شورای رقابت نمیده 😏

    • بیکار گفته:

      اتفاقآ ایران خودرو سایپا دست سرداران بازنشسته هست پس چرا تابحال بومی سازی نشده زیاد خودنمایی نکنید بنا از تح کچ هست

    • بوگاتی گفته:

      ایرانخودرو و سایپا دست هاشمی و مرعشی و روحانی بوده که توسط عباس ایروانی از دور مدیریت می شد به هیچ وجه دست سپاه ارتش نبوده نیست در ضمن در ساخت موشک فقط موتورش 18هزار قطعه داره خودرو سازی اصلأ قابل غیاث با موشک و پهباد نیست ما الان داریم گیربکس هلیکوپتر میسازیم که فناوریش در انتظار هشت کشور بیش نیست کشورعراق با نیروهای مسلح قرارداد پانصد میلیون دلاری بسته جهت نوسازی هلیکوپترهاشون و سامانه دید در شب خواهشن کسی که علمی در مورد چیزی نداره الکی تز نده خودرو سازی علم پیچیده ای نداره فقط باید دلسوز باشی دل به کار بدی نه اینکه اون تیم لیبرالهای دولتی که در فرانسه زندگی میکنن برای خودرو سازی تصمیم بگیرن

  4. پویا ابراهیمی گفته:

    بخدا نامردی هستش. من ثبت نام فروردین رو انجام دادم ولی نمیدونم چجوری تیرماه برا من ثبت شد. افت پول بکنار الان معلوم نیست میخوان چه قیمتی حساب کنن.

  5. م .رضوانی گفته:

    همه اینهاازضعف صنعت ومعدن وتجارت می باشد که ایران خودروتاخت وتازمی کندو به عناوین مختلف ازانجام تعهدات خودکوتاهی میکند .

  6. علی گفته:

    آیا این ظلم فاحش نیست کسیکه دعوت نامه اش 31خرداداست یک مبلغ وکسیکه دعوت نامه اش 1تیراست یعنی با فاصله یک روز یاحتی بیشتر مبلغ زیاد تری پرداخت کند ما شدیداً به این تفاوت وتبعیض اعتراض داریم و به دستگاه قضا ودفتر مقام معظم رهبری شکایت میکنیم و درنهایت در پیشگاه عدل الهی

  7. همشهری گفته:

    شما که از رو نمیرید،
    حقتونه.. و حقمونه
    … باز میریم تو صف.
    آخه لگنی به این مشخصات 240میلیون.
    خرزیادباشه خرسوار هم هست و هوس خرسواری هم بیشتر میشه

  8. علی گفته:

    سلام بی عدالتی ناکجا.دلار آن موقع .طلا آن موقع .زمین آن موقع چقدر بوده که 80تونان گرفته .خدا ذلیلی کند هر کس به مردم خیانت می کند.دولت … هم تمام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز