تحلیل بیت کوین 29 آذر/ آیا ارز دیجیتال بر رفع نابرابری درآمدی تاثیرگذار است؟

تحلیل-بیت-کوین-29-آذر- آیا-ارز-دیجیتال-بر-رفع-نابرابری-درآمدی-تاثیرگذار-است-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

اخیرا پژوهشی از سوی بایننس با عنوان «کریپتو با بایننس بهتر است» انجام شده که حاکی از آن است که نزدیک به 50 درصد از کاربران این صرافی، از ارز دیجیتال به عنوان ابزاری برای درآمد بیشتر استفاده می‌کنند.

به گزارش کاماپرس، به نقل از تبدیل؛این پژوهش نمونه‌ای برابر با هزار و 172 نفر از شرکت‌کنندگان را از 15 نوامبر تا 6 دسامبر 2023 در پلتفرم بایننس در سراسر جهان تحت نظر قرار داده است. نتایج این پژوهش نشان می‌دهد که حدود 45 درصد از پاسخ دهندگان، هدف اصلی خود از سرمایه‎‌گذاری در این بازار را، کسب درآمد بیشتر عنوان کرده‌اند. در ادامه پس‌انداز با 19 درصد و پوشش دادن تورم با 9 درصد پاسخ‌هایی بودند که کاربران در پرسشنامه ثبت کرده بودند.

بخش قابل توجهی از پاسخ دهندگان یعنی حدود 36 درصد از آنان کاربرد ارزهای دیجیتال را پس‌انداز و استقلال مالی عنوان کردند. همچنین، بیش از 76 درصد از آن‌ها معتقد بر آن بودند که ارز دیجیتال می‌تواند در کاهش نابرابری‌های درآمدی در جامعه موثر باشد.

تحلیل-بیت-کوین-29-آذر- آیا-ارز-دیجیتال-بر-رفع-نابرابری-درآمدی-تاثیرگذار-است-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

تحلیل بیت کوین – ۲۹ آذر

با تحلیل امروز بیت کوین ویژه ۲۹ آذر ۱۴۰۲ در خدمت شما همراهان صرافی ارز دیجیتال تبدیل هستیم. همانطور که در نمودار زیر مشاهده می‌کنید، بیت کوین اکنون با قیمت ۴۲۹۰۰ دلار معامله می‌شود. برای اینکه قیمت بتواند به سمت مقاومت ۴۵۰۰۰ دلار حرکت کند، می‌بایست از ناحیه مقاومتی ۴۳۰۰۰-۴۳۳۰۰  دلار عبور کند که این اتفاق هنوز رخ نداده است. برای این منظور باید یک کندل قوی ۴ ساعته بالای سطح ۴۳۳۰۰ دلار بسته شود تا ادامه حرکت صعودی تایید شود. در غیر این صورت باید انتظار افت مجدد قیمت تا ناحیه ۴۰۰۰۰ دلار را داشته باشیم.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی ارز دیجیتال تبدیل
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز