تجربه میکاپی ماندگار با کمک کانسیلر، پرایمر و کرم پودر آرایشی

لوازم آرایشی-کاماپرس
لست سکند

زیرسازی آرایش مهم‌ترین مرحله در هر آرایشی محسوب می‌شود؛ به‌طوری که بدون زیرسازی نه تنها آرایش شما به چشم نمی‌آید، بلکه ممکن است جلوه چندان خوبی نیز نداشته باشد. بهترین شیوه برای زیرسازی پوست استفاده از لوازم آرایشی مناسب از جمله پرایمر صورت، کانسیلر و کرم پودر آرایشی است.

به گزارش کاماپرس به نقل از سفیر، زیرسازی پوست پس از لایه برداری مناسب و آبرسانی کامل به پوست، به وسیله کرم پودر آرایشی ، کانسیلر و پرایمر صورت انجام می‌گیرد. هریک از این لوازم دارای انواع گوناگونی هستند که استفاده صحیح و اصولی از هرکدام در داشتن آرایشی کامل و زیبا موثر است. ضمن این‌که توجه به کیفیت این لوازم آرایشی برای اطمینان از سلامت پوست نیز ضرورت دارد. کاماپرس در ادامه به معرفی هریک از این لوازم و کاربرد آن‌ها می‌پردازد.

کرم پودر آرایشی و کاربرد آن در آرایش

یکی از پرکاربردترین لوازم آرایشی کرم پودر است که در واقع پایه هر آرایشی محسوب می‌شود. از کرم پودر آرایشی برای محو ساختن عیوب و نواقص پوستی و نهایتا یکدست شدن پوست استفاده می‌شود. بدون استفاده از کرم پودر بقیه آرایش احتمالا جلوه‌ای نخواهد داشت. در حال حاضر کرم پودر آرایشی در انواع مختلف و با پوشش‌ دهی‌های متفاوت در بازار عرضه می‌شود.

برای انتخاب کرم پودر آرایشی مناسب، عوامل مختلفی از جمله نوع و رنگ پوست هر فرد، میزان دوام و ماندگاری، میزان پوشش دهی و عدم ایجاد حساسیت بستگی دارد. ضمن این‌که توجه به میزان اس پی اف هر کرم پودر برای اثر محافظ آن در برابر اشعه خورشید نیز اهمیت دارد. برخی از انواع کرم پودر آرایشی در ادامه معرفی شده است.

کرم پودر کرمی

کرم پودر کرمی با بافت کرمی و در بسته‌بندی‌های پمپی و تیوپی با خاصیت آبرسانی و پوشش دهی بالا عرضه می‌شوند. استفاده از این نوع کرم پودر آرایشی برای افرادی که پوست خشکی دارند، گزینه مناسبی است.

راز آسمان پایتخت

کرم پودر مایع

کرم پودر مایع با بافتی مایع و با میزان پوشش دهی های متفاوتی در بازار عرضه می‌شود. استفاده از کرم پودر آرایشی مایع بسیار راحت بوده و برای پخش کردن آن باید از براش‌ یا اسفنج آرایشی استفاده کنید. اگر جزو افرادی هستید که پوست مختلط دارند، استفاده از این کرم پودر با جلوه مات و مخملی‌ای که ایجاد می‌کند، گزینه مناسبی برای شما است.

لوازم آرایشی-کاماپرس

کرم پودر استیکی

کرم پودر آرایشی استیکی از بافتی فشرده و غلیظ‌تر از انواع کرمی برخوردار هستند؛ به همین جهت پوشش دهی بسیار بالایی داشته و برای محو کردن جای جوش، لک و تیرگی پوست، استفاده می‌شود.

کرم پودر کاشن

کاشن نوع جدیدی از کرم پودر آرایشی است که برای مصرف روزانه انواع پوست‌ها تولید شده است. این محصولات در واقع پنیکیک‌های مایعی هستند که خاصیت آبرسانی بسیار بالایی دارند.

کرم پودر موس

موس نیز نوع دیگری از کرم پودر آرایشی است که بسیار سبک بوده و با پوشش مات و مخملی برای استفاده روزمره مناسب است.

با انواع پرایمر صورت آشنا شوید

پرایمر صورت که به آن بیس آرایشی نیز می‌گویند، یکی از محصولات ضروری برای داشتن آرایشی یکدست و افزایش ماندگاری آرایش بر روی صورت است. ضمن این‌که استفاده از پرایمر برای کاهش تاثیرات مخرب لوازم آرایشی بسیار ضرورت دارد.

مهم‌ترین کاربرد و مزیت پرایمر صورت علاوه بر این موارد، شامل زیرسازی پوست برای آرایش، پوشش دهی منافذ باز پوست و ایجاد پوستی صاف و یکدست، از بین بردن چین و چروک‌های سطحی پوست و پوشاندن لک‌های پوستی و جای جوش است. برخی از انواع پرایمر صورت در ادامه معرفی شده است؛

پرایمر مات کننده

استفاده از پرایمر مات کننده با توجه به تاثیر آن در مات و مخملی ساختن پوست، برای افرادی که پوست چربی دارند، گزینه مناسبی است. این پرایمر صورت از برق روی پوست نیز جلوگیری می‌کند.

لوازم آرایشی-کاماپرس

پرایمر درخشان کننده

مهم‌ترین کارکرد این پرایمر صورت علاوه بر درخشان کردن پوست و پوشش دهی خطوط سطحی روی پوست، قابلیت آبرسانی بالا و ایجاد طراوت در پوست است.

پرایمر بنفش

استفاده از پرایمر صورت بنفش به افرادی که پوست‌های رنگ پریده و سبزه دارند، توصیه می‌شود؛ چرا که این پرایمر سبب درخشان شدن پوست می‌شود.

پرایمر سبز

اگر پوست شما دارای قرمزی و جای جوش است، استفاده از پرایمر سبز قبل از آرایش، به محو و خنثی شدن آن کمک می‌کند.

پرایمر نارنجی

استفاده از پرایمر نارنجی برای افرادی که پوست آن‌ها دارای لک‌های تیره و کدر بسیار است، گزینه بسیر مناسبی است.

پرایمر صورتی

پرایمر صورتی با قابلیت کاهش اثرات خستگی پوست و افزایش شادابی و درخشانی آن، گزینه مناسبی برای افراد با تمام انواع پوست است.

پرایمر زرد

نوع زرد پرایمر صورت نیز با خاصیت روشن کنندگی و پوشش دهی سیاهی‌های پوست تولید و عرضه شده است.

کانسیلر را در کدام نواحی صورت استفاده کنیم؟

کانسیلر یکی از لوازم آرایشی پرکاربرد در زیرسازی پوست صورت است؛ از کانسیلر برای تنظیم رنگ پوست، پوشش عیوب و نواقص پوستی از جمله حلقه تیره دور چشم، لکه‌های پوستی، منافذ باز پوست، جوش های صورت و قرمزی اطراف بینی استفاده می شود. از دیگر کاربردهای مهم کانسیلر می‌توان به استفاده به عنوان هایلایتر و کانتور اشاره کرد. کانسیلرها نسبت به کرم پودر از بافتی بسیار غلیظ‌تر و رنگدانه‌های بیشتری برخوردار هستند و از این نظر خاصیت پوشش دهی بسیار بالایی دارند.

مهم‌ترین نکته در استفاده از کانسیلر، نحوه استفاده صحیح و اصولی از آن، در ادامه یکی از روش‌های متداول استفاده از کانسیلر آمده است؛

نحوه استفاده صحیح از کانسیلر

مهم‌ترین نکته قبل از استفاده از کانسیلر، شستشوی صورت و آبرسانی کامل پوست است. پس از این مرحله ابتدا باید با نوک انگشت یا براش کانسیلر را به صورت V شکل کوچکی زیر چشم کشیده و سپس آن را محو کنید. پس از پوشاندن سیاهی دور چشم، از کانسیلر برای پوشش لکه‌ها، جوش و جای جوش در کناره بینی، چانه و دهان استفاده کنید. یک نکته مهم در استفاده از کانسیلر محو کردن آن با ضربه زدن بر روی نقاط مختلف صورت و همچنین استفاده از پودر تثبیت در انتهای کار است.

لوازم آرایشی-کاماپرس

خرید انواع لوازم آرایشی از مجموعه سفیر

توجه به کیفیت لوازم آرایشی مورد استفاده در زیرسازی پوست؛ برای اطمینان از سلامت پوست از اهمیت بالایی برخوردار است. با خرید انواع لوازم عطری، بهداشتی و لوازم آرایشی از جمله کرم پودر آرایشی ، پرایمر صورت و کانسیلر از فروشگاه سفیر ، علاوه بر اطمینان از کیفیت و اصالت محصول، می‌توانید با بهره‌مندی از مشاورع تخصصی کارشناسان حرفه‌ای این مجموعه، بهترین و مناسب‌ترین محصول برای پوست خودرا خریداری کنید.

چگونه از سفیر خرید کنیم؟

برای خرید انواع محصولات آرایشی و بهداشتی از مجموعه سفیر می‌توانید به دو شکل حضوری و آنلاین اقدام کنید. خرید آنلاین از مجموعه سفیر از طریق فروشگاه آنلاین و به نشانی وبسایت این مجموعه امکان‌پذیر است. ضمن این‌که با خرید آنلاین از فروشگاه سفیر می‌توانید از آپشن ارسال رایگان برای خرید بالای 250 هزار تومان نیز بهره‌مند شوید.

برای خرید حضوری لوازم آرایشی از سفیر، به راحتی می‌توانید آدرس نمایندگی‌های سفیر در شهرهای مختلف را از وبسایت این مجموعه پیدا کرده و به فروشگاه‌های سفیر سر بزنید.

انتهای پیام

مرتبط با : فروشگاه سفیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز