تجربه ای هیجان انگیز با سفر یک روزه به قشم

با نزدیک شدن به نیمه دوم سال، آب و هوای جنوب ایران برای تورهای گروهی طبیعت‌گردی بسیار ایده‌آل می‌شود. اگر ساکن شهرهای جنوبی هستید و دوست دارید تا یک سفر ارزان قیمت و جذاب را برای آخر هفته‌ها تجربه کنید، گزینه‌های زیادی پیش‌رو دارید. قشم، کیش، بندر لافت، جزیره هرمز و… دیدنی‌های شگفت‌انگیزی دارد که با هر بار سفر می‌تواند شما را غافلگیر کند.

به گزارش کاماپرس، سفر یک روزه برای گردشگرانی که به صورت انفرادی یا خانوادگی به جنوب سفر می‌کنند هم گزینه مناسبی است. در این صورت، شما می‌توانید برای سفر چند روزه خود، یک برنامه‌ریزی دقیق و مفید داشته باشید و با بهترین جاذبه‌های شهر آشنا شوید. در ادامه این مطلب، 3 سفر یک روزه به جزیره زیبای قشم و مشهورترین جاذبه‌های این جزیره معرفی خواهد شد.

رزرو سفر یک روزه ارزان به قشم

شرکت بین المللی گردشگری کوچی نو به عنوان تنها شرکت گردشگری خلاق ایران، تلاش می‌کند تا با برگزاری تورهای ایرانگردی و گشت‌های داخلی، گردشگران را با گنجینه‌های غنی تاریخی، فرهنگی و طبیعی ایران آشنا کند. تمام تورهای این مجموعه همراه با بیمه مسافرتی، تور لیدر مجرب، سرویس ایاب و ذهاب، هدیه و تضمین خدمات به علاقمندان ارائه می‌شود. در جدول زیر، جزئیات سفر یک روزه به قشم از کوچی نو قابل مشاهده است؛

تور شروع قیمت خلاصه سفر زمان برگزاری
گشت نیم روزه قشم 320 هزار تومان جزایر ناز، دره ستارگان، جنگل حرا، عبور از روستای برکه خلف هر روز هفته، ساعت 9 صبح
تور یک روزه قشم‌گردی 580 هزار تومان دره ستارگان، جزایر ناز، جزیره هنگام، تنگه چاهکوه و جنگل حرا هر روز هفته، ساعت 9 صبح
گشت بندر تاریخی لافت 700 هزار تومان تنگه چاهکوه، غار نمکدان، قلعه نادری، چاه‌های تلا هر روز هفته، ساعت 9 صبح

در ادامه، برخی از مشهورترین جاذبه‌های قشم معرفی خواهد شد؛

دره ستارگان

این دره اسرارآمیز در فهرست عجایب هفت‌گانه جزیره قشم و میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. دره ستارگان بیش از دو میلیون سال، قدمت دارد و مخروط‌های نوک‌تیز، ستون‌های عظیم و حفره‌های عجیب آن بسیار دیدنی است. این دره عجیب، بخشی از ژئوپارک قشم است. ژئوپارک قشم، تنها ژئوپارک خاورمیانه به شمار می‌رود.

راز آسمان پایتخت

تنگه چاهکوه

یکی دیگر از عجایب هفت‌گانه قشم که در سفر یک روزه به این جزیره از آن دیدن می‌کنید، تنگه چاهکوه است. در این تنگه، صخره‌ها و تندیس‌های عجیب و غریبی وجود دارد که بر اثر زمان و به خاطر فرسایش سنگ‌ها به وجود آمده‌اند. همچنین، چهار چاه 400 ساله در اینجا وجود دارد که محلی برای ذخیره آب شیرین ساکنان اطراف تنگه است.

جزایر ناز

جزایر ناز هم جزء عجایب هفت‌گانه قشم است که در دل آب‌های فیروزه‌ای رنگ خلیج فارس واقع شده‌اند. جزایر ناز، دو جزیره صخره‌ای هستند که ساحل شنی ندارند. مسافران در تور یک روزه قشم می‌توانند در این جزایر، چشم‌انداز زیبایی به سمت خلیج فارس داشته باشند و تصاویر زیبایی از خودشان ثبت کنند. شترسواری، آفرودسواری، پاراگلایدر، چتربازی، پاراموتور و… از دیگر تفریحات موجود در جزایر ناز قشم است.

جنگل حرا

تور گردشگری داخلی یک روزه قشم بدون بازدید از جنگل‌های حرا تکمیل نخواهد شد. این جنگل‌ها یکی از جاذبه‌های خاص و بی‌نظیر ایران است که در آب‌های شور خلیج فارس قرار دارد. این جاذبه یکی از ذخیره‌گاه‌های زیست‌کره ایران به شمار می‌رود.

غار نمکدان

غار نمکدان قشم، مجموعه‌ای شگفت‌انگیز از قندیل‌های نمکی، استلاگمیت‌ها و استلاکتیت‌ها است. این غار حدود 6.4 کیلومتر طول و بیش از 570 سال عمر دارد. این جاذبه نیز در ژئوپارک قشم و فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است.

سفر به قشم-کاماپرس

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو تور یک روزه قشم به سایت کوچی نو مراجعه کنید و یا با شماره 0217941704 تماس بگیرید.

انتهای پیام

 

مرتبط با : کوچی نو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز