بیت کوین بهترین هفته را از ماه ژوئن تاکنون سپری کرد

لست سکند

قیمت بیت کوین در شروع هفته گذشته صعودی شد و سودهای زیادی را به سرمایه گذارانش منتقل کرد. به نظر افزایش خوش بینی نسبت به تشکیل صندوق قابل معامله در مبادلات بیت کوین باعث پرواز قیمتی این رمزارز شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، به نقل از کوین متریکز، بیت کوین هفته گذشته 5 درصد رشد قیمتی پیدا کرد و در مرز 31 هزار و 384 دلاری خرید و فروش شد و بهترین هفته خود را از ماه ژوئن سپری کرد. این رمزارز طی ماه‌های گذشته چندین بار به محدوده 30 هزار دلاری رسید اما هرگز نتوانست این محدوده قیمتی را پشت سر بگذارد و در کانال 30 هزار دلاری ثابت شود.

در حال حاضر انتشار اخبار مثبت و خوش‌بینانه نسبت به تصویب ای تی اف بیت کوین سبب شده تا این رمزارز در کانال 30 هزار دلاری دوام بیاورد. به نظر فعالان انتظار می‌رود ای تی اف بیت کوین توسط سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا طی چند هفته آینده یا حداکثر تا نیمه اول سال 2024 تصویب و این مورد موجب رشد بیشتر نرخ رمزارز مذکور شود.

راز آسمان پایتخت

وضعیت بازار رمزارزها بعد از افزایش امیدواری نسبت به تصویب ای تی اف

براساس اتفاقات رخ داده، بازده بیت کوین از ابتدای سال تا زمان حاضر نزدیک به 89.62 درصد افزایش پیدا کرده و کاملا برخلاف جریان سال 2022 است. به نظر بازار رمزارزها به شدت از اخبار ناشی از انعطاف سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا و دیگر نهادهای نظارتی این کشور یا حتی کشورهای دیگر نسبت به ارزهای دیجیتال متاثر می‌شود. در واقع این قبیل خبرها نشان دهنده آن است که نهادهای نظارتی رمزارزها را در سیستم پرداخت، نقل و انتقالات مالی و … پذیرفته و مایل به گسترش بیشتر این حوزه هستند و فرصت بیشتری به این بخش داده‌اند. مجموع این موارد باعث خواهد شد تا مردم سریع‌تر بازار رمزارزها را بپذیرند و در این بخش سرمایه گذاری داشته باشند.

چگونگی خرید انواع رمزارز در صرافی آی اُ

در صورتی که با چنین اخباری مایل به خرید و فروش یا حتی نگهداری ارزهای دیجیتال هستید، بهتر است از طریق درگاه مناسبی مانند صرافی، اقدام کنید. این صرافی درگاهی مطمئن برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال است که امکان معامله بالغ بر 150 رمزارز وجود دارد. معامله گران ایرانی بعد از ثبت نام در سایت صرافی و سپری کردن فرآیند احراز هویت باید با استفاده از کارت‌های عضو شتاب کیف پول خود را شارژ کرده و رمزارز مورد نظر خود را به صورت تومانی و لحظه‌ای خریداری کنند. در صورتی که در فرآیند شارژ و انجام معاملات رمزارزی مشکلی پیش بیاید، پشتیبانی این مجموعه به صورت 24 ساعته پاسخگوی مشتریان است و در حل مشکلات رخ داده به آن‌ها کمک می‌کند. افرادی که مایل به استفاده از خدمات صرافی آی اُ هستند کافی است اطلاعات کافی را درباره ارز دیجیتال مورد نظر خود به دست آورده و سپس با چند کلیک به سایت اصلی این مجموعه مراجعه داشته باشند و خرید خود را انجام بدهند.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز