بوگاتی میسترال ؛ آخرین بوگاتی 16 سیلندر رونمایی شد (ویدیو)

از زمانی که در سال 2005 بوگاتی ویرون به بازار معرفی شد تاکنون، موتور 16 سیلندر قلب تپنده هر مدلی از بوگاتی بوده است و حالا خودرویی که قرار است این دوره شانزده سیلندر بودن را به پایان برساند قرار است بسیار باشکوه، خاص، انحصاری و قدرتمند باشد. این محصول باید بهترین باشد و نام این آخرین 16 سیلندر جاده نورد چیزی نیست جز: بوگاتی میسترال. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که بوگاتی میسترال را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، کمپانی بوگاتی برای آخرین حضور موتور 16 سیلندر افسانه ای اش، تصمیم گرفته است یک خودرو استثنایی تولید کند. در واقع، بوگاتی میسترال، افسانه این موتور قدرتمند را ادامه می دهد و خریدارانش می توانند عملکرد فوق العاده این موتور را به روشی جدید تجربه کنند. بوگاتی میسترال موارد فنی مهمش را از بوگاتی شیرون به عاریت گرفته است و قرار است فقط به صورت کوپه تولید بشود. بدنه فیبرکربنی آن جدید است و به تازگی طراحی شده و قرار است موتور چهار توربوشارژری هشت سیلندر و 1578 اسب بخاری بوگاتی شیرون سوپراسپرت روی آن تعبیه بشود.

این موتور قدرتمند در کنار یک گیربکس هفت سرعته و دو کلاچه قرار می گیرد و سرعت بوگاتی میسترال را به 420 کیلومتر بر ساعت می رساند. به این ترتیب کمپانی بوگاتی مدعی است بار دیگر تاج سریع ترین خودرو جاده نورد جهان را از رقبایی مانند هنسی پس خواهد گرفت.

راز آسمان پایتخت

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : بوگاتی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز