میتسوبیشی اکسپندر 2023 با فیس لیفت جدید رونمایی شد (ویدیو)

میتسوبیشی اکسپندر یک مینی ون چند منظوره (MPV) است که برای سال 2023 مورد بازنگری قرار گرفته و در مواردی مانند کابین داخلی، تجهیزات، ایمنی و موارد فنی دستخوش تغییراتی شده است. با توجه به این که این روزها خودروهای شاسی بلند محبوبیت زیادی پیدا کرده اند، یک مینی ون با ارتفاع زیاد مانند میتسوبیشی اکسپندر 2023 نیز می تواند توجه مشتریان زیادی را به خودش جلب بکند. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که میتسوبیشی اکسپندر مدل 2023 را به شما معرفی می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، فیس لیفت 2023 میتسوبیشی اکسپندر تغییرات زیادی را به همراه آورده است ولی این مینی ون همچنان مانند گذشته چند وجهی به نظر می رسد. این فیس لیف جدید که نخستین بار در نمایشگاه بین المللی خودرو اندونزی در سال 2022 رونمایی شد در بدنه ظاهری و قسمت جلو دستخوش تغییراتی شده است. طول این مینی ون نیز 95 میلی متر (3.7 اینچ) افزایش پیدا کرده است تا جای بیشتری در اختیار سرنشینان قرار بگیرد. طراحی قسمت عقب نیز تغییر کرده و به میتسوبیشی اکسپندر 2023 ظاهری مدرن تر بخشید است.

از تجهیزات جدیدی که برای میتسوبیشی اکسپندر 2023 ارائه شده اند می توان از ترمز پارک برقی، پنل ابزار دیجیتال، نمایشگر بزرگ 8 اینچی و شارژر وایرلس نام برد. نیروی پیشران این مینی ون را یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی تأمین می کند که 103 اسب بخار نیرو و 141 نیوتن متر گشتاور دارد و گزینه ای است مناسب برای خانواده هایی که یک خودرو همه کاره با سه ردیف صندلی می خواهند.

آریاک سفر

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

 

مرتبط با : میتسوبیشی
نرم افزار حسابداری
آسیاتک
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
ایمالز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز