شاسی بلند آواتار 11 ؛ محصول مشترک چانگان و هواوی برای دنیای آینده (ویدیو)

پس از مدت ها انتظار، سرانجام شاسی بلند آواتار 11 در چین رونمایی شد. آواتار 11 یک خودرو برقی است که محصول مشترک شرکت های چانگان و هواوی است، 578 اسب بخار نیرو دارد و با یک بار شارژ می تواند مسافتی برابر با 680 کیلومتر را بپیماید. این خودرو 51800 دلار قیمت گذاری شده است و از دسامبر سال 2022 نخستین دستگاه های آن به مشتریان تحویل داده خواهد شد. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که شما را بیشتر با شاسی بلند آواتار 11 آشنا می کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، آواتار 11 یک شاسی بلند تمام برقی است که پلتفرم هوشمند آن را شرکت های چانگان و هواوی به طور مشترک توسعه داده اند. این شاسی بلند گنجایش 4 تا پنج نفر را دارد و از دو موتور برقی بهره می برد که در مجموع می توانند 578 اسب بخار نیرو و 650 نیوتن متر گشتاور تولید کنند. موتوری که در جلو تعبیه شده است 265 اسب بخار و موتور عقب 313 اسب بخار نیرو تولید می کنند و هر دو ساخت شرکت هواوی هستند. شتاب صفر تا صد این شاسی بلند 3.98 اعلام شده و حداکثر سرعتش نیز به صورت الکترونیکی به 200 کیلومتر بر ساعت محدود گردیده است.

راز آسمان پایتخت

آواتار 11 با دو باتری مختلف در اختیار مشتریان قرار می گیرد. باتری پایه 90.38 کیلووات بر ساعتی است و 555 کیلومتر برد دارد، و باتری دیگر 116.79 کیلووات بر ساعتی است و با یک بار شارژ می تواند مسافتی برابر با 680 کیلومتر را بپیماید.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

مرتبط با : چانگانهواوی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز