نخستین تصاویر منتشر شده از جنگنده اف 22 رپتور پس از انجام به روزرسانی (ویدیو)

لست سکند

جت جنگنده اف 22 رپتور بیست و پنج سال پس از ورودش به خدمت در نیروی هوایی آمریکا، به روزرسانی شده و تغییرات عمده ای روی آن صورت گرفته است تا برای نبردهای آینده نیز آمادگی داشته باشد. به این ترتیب، مشخص است که جنگنده اف 22 رپتور قصد بازنشسته شدن ندارد و همچنان آمادگی خودش را به طور کامل حفظ کرده است. در ادامه ویدیویی تماشا می کنید که نخستین تصاویر جنگنده اف 22 رپتور را پس از به روزرسانی های اخیر نمایش می دهد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

 

به گزارش کاماپرس، پیشرفته ترین جنگنده جهان که نام کامل آن لاکهید مارتین اف 22 رپتور است، اولین به روزرسانی عمده اش را انجام داده است. در این به روزرسانی چند مخزن سوخت اضافی رادارگریز، دو لایه محافظ جدید زیر بال ها و یک موشک هوا به هوای جدید به این چنگنده افزوده شده اند.

دو مخزن سوخت جدیدی که به این جنگنده اضافه شده اند خاصیت پنهانکاری و رادارگریزی دارند و خاصیت ایرودینامیکی آن ها از مخزن های 600 گالنی قبلی بسیار بیشتر است. این مخازن برد عملیاتی اف 22 رپتور را افزایش می دهند و توانایی آن برای انجام مأموریت های آینده را بالا می برند.

راز آسمان پایتخت

در مورد موشک های هوا به هوای جدید نیز اطلاعات دقیقی در دست نیست ولی کارشناسان احتمال می دهند از نوع موشک های فوق سری AIM-260 باشد. تاکنون هیچ تصویر یا اطلاعاتی در مورد این موشک ها منتشر نشده است.

پربازدیدترین ویدیوها را ببینید:

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

6 دیدگاه برای “نخستین تصاویر منتشر شده از جنگنده اف 22 رپتور پس از انجام به روزرسانی (ویدیو)

  1. ا گفته:

    اولا 25 سال از خدمت اف 22 نمیگذره
    سال 2005 اولین نمونه ساخته شده و از 2007تا 2012 تحویل نیرو هوایی ایالات یکپارچه آمریکا شد
    میانگین 12 ساله
    دوما تحلیلگر خیلی باید ابله باشه فکر کنه پیشرفته ترین جنگنده دنیا که تضمین برتری هوایی هست و به اعتقاد کارشناسان معتبر 160-70فروندی که ساخته شده به تنهایی با کل نیروهای هوایی جهان غیر آمریکا برابری میکنه
    کسی به بازنشسته شدنش فکر هم نمیکنه

  2. مکانیک گفته:

    فقط تصویر .. فقط وعده .. فقط وعید .. عجیبه که با این حجم از تبلیغ و رَجَزخوانی و هارت و پورت آبکی ، حتی یک سابقه پیروزی درست و حسابی هم در کارنامه ندارند و باید با پوشک در صحنه و عرصه رویارویی مستقیم ظاهر گردند!!!
    آخرش هم نگفتن f22 یا mq4 کدومشون نامرئی تره ؟

      • ایوب گفته:

        واقعا حتی ذره ای احتمال میدی که این دوتایی که اسم بردید ممکنه بهتر یا حد در حد نسل پنج های آمریکایی مثل رپتور و لایتنینگ باشن؟ بهتره بگیم نزدیکشم نمیشن؟ اگه سوخو پکفا و جی بیست رو نسل پنج حساب کنیم رپتور و لایتینگ رو باید نسل +۵+ یا شایدم نسل ۶ حساب کنیم حتما چون مثلا پکفا رسما حتی نسل پنج هم حساب نمیشه فعلا چون حتی به عقیده کارشناسای روسی هم نهایتا سطح مقطعش فقط خیلی کمتر از بقیه نسل چهارم ها هست و میشه گفت یجورایی بهترین نسل چهارمی هست که تا بحال دنیا به خودش دیده از همه لحاظ کامل کامل ولی نسل پنج خیر چون از فاکتور اصلی پنهان کاری غافل مونده در مقابل رقبای اصلیش که همون رپتورو لایتینگ باشن خیلی کمتر هست خصوصا از لحاظ پنهان کاری علی الخصوص در مقابل پنهان کاری رپتور اونم حتی قبل از بروزرسانیش چه برسه الان که این مار پیتون وحشی که میتونست دشمناشو درسته قورت بده و قبلشم با فشار لهشون کنه حالا همزمان زهرآگین هم شده چیزی که بدون اونم ترسناک بود چه برسه حالا با امکانات جدیدش مثل همین زهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز