بورس هفته سوم معاملات امسال را با ریزش تمام کرد

لست سکند

بورس امروز چهارشنبه 25 فروردین 1400 بعد از یک روز مثبت دوباره به روال قبلی خود بازگشت تا هفته سوم بهار هم برای سهامداران با ریزش و از دست رفتن سرمایه هایشان همراه شود

به گزارش کاماپرس، جهش 18 هزار واحدی دیروز بورس این تصور را در برخی سهامداران ایجاد کرده بود که شاید بازار سهام در حال بازگشت به روزهای رونق یا حداقل به پایان رساندن ایام تاریک است اما با وضعیت امروز بورس به این تصور خط بطلان کشیده شد.

بازار سهام امروز منفی استارت زد و چند بار تغییر جهت داد و مثبت شد و دوباره منفی شد اما نهایتا این افت و خیزها به افزایش شاخص های اصلی بورس کمکی نکرد و یک روز منفی دیگر در بهار سال 1400 به ثبت رسید.

شستا امروز هم بازار را حمایت کرد

شستا که دیروز هم با صف خرید نسبتا قابل توجه خود بازار را حمایت کرده بود امروز نیز جزو خوب های بازار بود. در کنار شستا دو نماد شاخص‌ساز کچاد و کگل نیز نماد‌هایی بودند که جلوی کاهش هرچه بیشتر شاخص را سد کردند.

راز آسمان پایتخت

در مقابل نماد یک نماد بزرگ از گروه صنایع فلزی به نام فملی و سه نماد پالایشی یعنی شپنا، شبندر و شتران اثر منفی ملموسی روی شاخص کل بجا گذاشتند.

فرارو گزارش کرده است که بدترین عمکرد روزانه نصیب صندوق‌های ETF شد که بیشترین آمار معاملات را داشتند و با دامنه نوسان بیشتر عموما حدود سه درصد ارزش خود را از دست دادند. پالایش و دارا یکم هر کدام ۳.۶ درصد عقب‌نشینی کردند. در گروه فلزات اساسی فملی دوباره به صف فروش برگشت و در کنار ذوب، فاسمین، فنورد و نماد‌های کوچک گروه قرار گرفت. فولاد در آستانه صف فروش بود و فخوز، میدکو، کاوه و هرمز نزدیک به قیمت روز گذشته به کار خود پایان دادند.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز