بورس سومین روز مثبت متوالی را ثبت کرد/خبر خوب درباره بازگشت شستا

لست سکند

بورس امروز دوشنبه 26 آبان ماه 99 بیش از 16 هزار واحد رشد کرد و سومین روز مثبت متوالی را به ثبت رساند.

به گزارش کاماپرس، با وجود آن که در ساعت ابتدایی معاملات امروز بازار سهام شاخص با افت مواجه شد اما در ادامه خوش بینی به آینده جای بدبینی را گرفت و بورس با روند مثبت به کار خود خاتمه داد.

این سومین روز متوالی مثبت بورس بود که طی هفته های اخیر چنین اتفاقی بی سابقه بوده و همیشه بورس بعد از یک روز مثبت چند روز متوالی منفی می شد.

بنا به اعلام واحد مرکزی خبر، شاخص کل بورس تهران امروز دوشنبه 26 آبان 1399 با رشد ۱۶ هزار واحدی (۱ درصدی) به ارتفاع یک میلیون و ۲۷۳ هزار واحد و شاخص هم وزن نیز با رشد ۵۳۲ واحدی (۱ درصد رشد) به عدد ۳۷۰ هزار واحد رسید و نماد‌های فملی، فولاد، خودرو و وبملت بیشترین تاثیر را در رشد شاخص داشتند البته نماد‌های خودرو، فولاد، سینا، حکشتی و ثبهساز از نماد ها‌ی پر تراکنش بازار بودند.

در فرابورس نیز شاخص کل با رشد ۵۷ واحدی به عدد ۱۶ هزار و ۹۶ واحد رسید و نماد‌های وسپهر، صبا، مارو و غصبو بیشترین تاثیر را در رشد شاخص داشتند.

راز آسمان پایتخت

امروز نماد‌های بانکی، پس از افت‌هایی که در روز‌های گذشته تجربه کرده بود معاملات خود را بهبود دادند و سبز پوش شدند البته فراورده‌های نفتی هم امروز سبز پوش شدند.

البته خبر‌های خوبی هم از بازار گردانی نماد شستا به گوش می‌رسد و به زودی شاهد بازگشایی این نماد تاثیرگذار در بازار باشیم.

یکی دیگر از خبر‌های دیگری که امروز در بازار شاهد بودیم تصویب کلیات عرضه خودرو در بورس بود در این مدل به دلیل عرضه خودرو با قیمت واقعی در بازار از میزان سوداگری و دلالی‌ها هم کاسته می‌شود و دیگر اختلاف قیمت خودرو از درب کارخانه تا بازار را نخواهیم داشت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم مرتبط بورس، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : شستا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز