بورس روز 24 مرداد 1401/ بازار سرمایه از مرز نزولی برگشت خورد

لست سکند

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به دیروز 44 واحد افزایش پیدا کرد و در محدوده 1 میلیون و 463 هزار واحدی قرار گرفت. شاخص کل هم وزن در مقایسه با روز قبل هزار و 799 واحد رشد پیدا کرد و به مرز 397 هزار و 227 واحدی رسید.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار سرمایه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری به رقم 163 هزار و 87 میلیارد تومان رسید. امروز نمادهای «وبملت»، «اخابر» و «خودرو» بیشترین اثر مثبت را روی شاخص کل بورس روز جاری داشتند. ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار در روز جاری منفی شد و 39 میلیارد تومان پول از این بخش بیرون رفت. بیشترین خروج پول حقیقی روز جاری این بازار مربوط به سهام «وبانک»، شرکت سرمایه گذاری توسعه ملی، بود. بعد از آن سهام «آریان» و «شپنا» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

به نظر فعالان بازار بورس، صحبت‌های امروز سخنگوی وزارت خارجه درباره احتمال توافق هسته‌ای در ساعات آینده باعث شد تا بورس از نزول دوباره نجات پیدا کند. البته برخی با وجود احتمال احیای برجام به سمت فروش سهام خود سوق پیدا خواهند کرد. البته افرادی از موضوع احیای برجام سود خواهند برد که به واسطه این اتفاق وضعیت عملیاتی شرکت‌هایی که سهام‌شان را دارند، بهبود پیدا می‌کند. به نظر اخبار برجامی ساعت 12 امشب درباره مذاکرات روی روند روز آینده بازار بورس موثر خواهد بود.

اطلاعات عمومی:

مختصری درباره سهام ولملت بدانید

شرکت واسپاری ملت با نماد «ولملت» در بازار اول، تابلوی فرعی، بورس حضور دارد. هم اکنون ارزش بازاری این سهم 565 میلیارد و 200 میلیون تومان می‌رسد. شرکت‌های بهساز مشارکت‌های ملت، سهامی عام، صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی ملت، مدیریت سرمایه آتیه خواهان، سهامی خاص، و بیمه ما، سهامی عام، بیشترین سهم ولملت را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز