بورس روز 23 مرداد 1401/ شاخص کل دوباره کاهش پیدا کرد

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به دیروز 3 هزار و 447 واحد کم شد و به مرز 1 میلیون و 463 هزار و 652 واحدی رسید. شاخص هم وزن نیز در مقایسه با روز قبل 437 واحد پایین آمد و در محدوده 395 هزار و 447 واحدی قرار گرفت.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به رقم 14 هزار و 941 میلیارد تومانی رسید. نمادهای «فملی»، «نوری» و «فولاد» بیشترین اثر را روی افت شاخص کل بورس داشتند. امروز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار منفی شد و 218 میلیارد تومان پول حقیقی از این بخش خارج شد. بیشترین خروج پول حقیقی مربوط به سهام «تفارس»، شرکت تامین سرمایه خلیج فارس، مربوط می‌شد. بعد از آن سهم‌های «آریان» و «شستا» بیشترین میزان خروج پول حقیقی را تجربه کردند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

روز گذشته بازار بورس در نتیجه اخبار برجامی روند صعودی داشت و بهبود پیدا کرد. اما امروز این اخبار نیز نتوانست بازار را تحت تاثیر قرار دهد. پیام الیاس‌کردی، کارشناس بازار سرمایه، در گفت و گو با تجارت نیوز بیان کرد که معاملات بورس فردا مقدای مبهم خواهد بود. یعنی احتمالا بازار بورس جبهه خاصی نداشته باشد و در یک محور مشخص نوسان پیدا کند. البته هنوز معامله گران این بازار منتظر اخبار جدید برجام هستند.

اطلاعات عمومی:

با سهم شرکت بهساز کاشانه تهران بیشتر آشنا شوید

شرکت بهساز کاشانه تهران با نماد ثبهساز در بازار دوم بورس حضور دارد. در حال حاضر ارزش بازاری این سهم به 2 هزار و 794 میلیارد تومان می‌رسد. شرکت‌های گروه توسعه ساختمان تدبیر، سهامی خاص، صندوق سرمایه گذاری اختصاصی بازارگردانی تدبیر، سهامی خاص، گروه توسعه اقتصادی تدبیر، سهامی خاص، و سرمایه گذاری لوتوس پارسیان بیشترین سهام ثبهساز را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورس
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز