بورس روز 22 مرداد 1401/ بالاخره پول حقیقی به بازار سرمایه ورود پیدا کرد

لست سکند

شاخص کل بورس در روز جاری نسبت به سه روز گذشته 18 هزار و 636 واحد بالاتر رفت و به مرز 1 میلیون و 467 هزار و 100 واحدی رسید. شاخص کل هم وزن نیز در مقایسه با چهارشنبه قبل 6 هزار و 282 واحد رشد پیدا کرد و در محدوده 395 هزار و 884 واحدی ایستاد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروز نمادهای «فولاد»، «شستا» و «فملی» بیشترین اثر را در رشد شاخص کل بورس داشتند. ارزش معاملات کل بازار سهام در روز جاری به 16 هزار و 462 میلیارد تومان رسید. امروز ارزش خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار مثبت شد و 173 میلیارد تومان پول حقیقی به بورس آمد. بیشترین میزان ورود پول حقیقی در روز جاری به نماد «وبملت»، بانک ملت، مربوط می‌شد. بعد از آن نمادهای «فولاد» و «شستا» بیشترین میزان ورود پول حقیقی را داشتند.

اخبار مرتبط را بخوانید:

راز آسمان پایتخت

برزو حق‌شناس، کارشناس بازار مالی، در گفت و گو با تجارت نیوز بیان کرد که شرایط بازار تحت تاثیر اخبار مثبت برجامی بهبود پیدا کرده است. اگر خبرهای خوب و مثبتی در حوزه برجام منتشر شود، این روند ادامه پیدا خواهد کرد. در غیر این صورت بازار نزولی خواهد شد و دوباره با واکنش‌های منفی مواجه می‌شود و مجددا بدبینی‌ها در این بخش اوج می‌گیرد. هم اکنون معامله گران منتظر اخبار برجام هستند تا درباره خرید یا فروش سهام خود تصمیم گیری کنند.

اطلاعات عمومی:

با نماد ثرود آشنا شوید

شرکت سرمایه گذاری مسکن زاینده رود با نماد معاملاتی «ثرود» در بازار اول فرابورس حضور دارد. هم اکنون ارزش بازاری این سهم به 312 میلیارد و 500 میلیون تومان می‌رسد. شرکت‌های گروه سرمایه گذاری مسکن، سهامی عام، و گروه مالی بانک مسکن، سهامی عام، بیشترین سهم ثرود را در اختیار دارند.

انتهای پیام

مرتبط با : سازمان بورسسرمایه گذاری مسکن زاینده رود
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز