عرضه یک خودروی جدید در بورس کالا

گروه خودروسازی ایران خودرو بخشی از تولید هایما اس 5 و اس 7 را در بورس کالا عرضه خواهد کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از ایسنا، ایران خودرو با اهدافی همچون شفاف سازی در فروش، شرایط خرید آسان برای متقاضیان، حذف سودجویان از جریان فروش و حذف تدریجی قرعه‌کشی در بازار بورس کالا قدم برداشته و محصولات هایما را در آن عرضه می‌کند.

طبق گفته کارشناسان ایران خودرو مناسب‌ترین راه فروش عرضه خودرو در بورس است که مشتری دور از قیمت‌های کاذب خریدی آسان داشته باشد برهمین اساس این خودروساز هایما اس 5 و اس 7 را در بورس کالا عرضه خواهد کرد.

آریاک سفر

پس از تصویب عرضه خودرو در بورس کالا در شورای عالی بورس، بهمن موتور آمادگی خود را برای  عرضه 600 دستگاه فیدلیتی و دیگنیتی را در 26 مردادماه اعلام کرد. پس از آن سایپا نیز در هفته گذشته اعلام کرد که  شاهین را در هفته چهارم مردادماه همزمان با محصولات بهمن‌موتور در بورس کالا عرضه خواهد کرد.

شیوه‌ی خرید خودرو از بورس کالا

به گفته‌ی حمیدرضا رحمنی، رئیس اداره ناظران و امور تالارهای بورس کالا، متقاضیان ابتدا باید در سامانه سجام ثبت‌نام و احراز هویت آن‌ها انجام شده باشد.در دومین مرحله متقاضیان باید کد معاملات بورس دریافت کنند که برای این کار به کارگزاری مراجعه کرده و این کد را دریافت کنند. پس از دریافت کد بورس کالا حساب وکالتی باید باز شود که این حساب به بورس کالا امکان برداشت پول را می‌دهد تا پس از رقابت و خرید خودرو توسط خریدار تسویه حساب انجام شود.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
نرم افزار حسابداری
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز