به بهانه نامزدی دوباره خواننده مشهور ؛ نگاهی به حلقه‌های ازدواج جنیفر لوپز

تور لحظه آخری-کاماپرس

پس از این‌که جنیفر لوپز بالاخره در 8 آوریل 2022 نامزدی خود را با بن افلک تایید کرد، طرفداران او مشتاق بودند تا از تمام جزئیات این اتفاق باخبر شوند و در این میان، حلقه نامزدی او توجه زیادی را به خود جلب کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ سلبریتی‌ها، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از پیج سیکس، با توجه به اینکه این ششمین حلقه ازدواج لوپز از 25 سال پیش تاکنون است، کاماپرس در ادامه نگاهی به تمام حلقه‌های نامزدی این خواننده 52 ساله در طول زندگیش خواهد داشت؛

حلقه نامزدی اوجانی نوآ؛ سال 1997

جنیفر لوپز درسال 1997 با اوجانی نوآ ازدواج کرد و حلقه ازدواج او یک الماس طلایی درخشان 100 هزار دلاری بود، اما این زندگی مشترک دوام زیادی نداشت و در کمتر از یک سال این زوج از یکدیگر جدا شدند.

راز آسمان پایتخت

حلقه الماس کریس جاد

جنیفر لوپز پس از جانی با یکی از همکارانش در تولید موزیک ویدیوی یکی از آهنگ‌های خود، یعنی کریس جاد ازدواج کرد، لوپز از کریس جاد یک حلقه الماس زیبا با تراشه‌های زمرد دریافت کرد، اما ازدواج این دو نیز تنها 9 ماه به طول انجامید و پس از آن از یکدیگر جدا شدند.

اولین حلقه نامزدی بن افلک در سال 2002

پس از آن جنیفر لوپز در سال 2002، پس از ملاقات پس از صحنه فیلمبرداری گیگلی نامزد کردند و افلک یک حلقه با الماس صورتی 6.10 قیراطی با تراش‌های درخشان هری وینستون به او داد که حدود 2 میلیون 500 دلار قیمت دارد. این جریان، باعث مد شدن حلقه‌های نامزدی رنگی شد. جنیفر لوپز در آن زمان از بن افلک جدا شد و در 8 آوریل 2022 دوباره با بن افلک نامزد کرد.

حلقه 4.5 میلیونی مارک آنتونی

تنها چند هفته بعد از جدایی از بن افلک، جنیفر لوپز با دوست قدیمی خود، مارک آنتونی، نامزد کرد. جنیفر لوپز از مارک آنتونی نیز یک حلقه هری وینستون با الماس آبی 8.5 قیراطی با ارزش 4 میلیون و 500 دلار دریافت کرد.

حلقه الماس 16 قیراطی الکس رودریگز

بعد از جدایی از مارک آنتونی، جنیفر لوپزدر سال 2019 با ستاره سابق یانکی‌ها، الکس رودریگز نامزد کرد که حلقه نامزدی او با الکس رودریگز یک الماس بزرگ 16 قیراطی بود که نزدیک به 18 میلیون دلار قیمت داشت؛ با این حال در سال 2021 این دو ستاره به هم خوردن نامزدی خود را اعلام کردند.

الماس سبز؛ دومین حلقه نامزدی بن افلک

حلقه نامزدی جدید جنیفر لوپز، یک انگشتر درخشان خیره کننده با الماس سبز 8.5 قیراطی در مرکز و دو الماس سفید کوچک در طرفین آن است که احتمالا بیش از 10 میلیون دلار قیمت دارد. حلقه این انگشتر هم بیش از 5 میلیون دلار ارزش دارد.

ظاهرا جنیفر لوپز به رنگ سبز علاقه زیادی دارد و معتقد است این رنگ برایش شانس می‌آورد. به گفته متخصصان سنگ‌های قیمتی، الماس سبز آن هم با این اندازه و سایز بسیار کمیاب است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز