بهترین کولر گازی توان تبرید (تراست) مدل پنجره ای

کولر گازی پنجره ای -کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

کولر گازی پنجره‌ای، یکی از ساده‌ترین انواع سیستم‌های تهویه مطبوع است. این مدل از کولر گازی برای اتاق‌ها یا خانه‌های با متراژ زیر 50 متر مناسب است. همان‌گونه که از اسم آن پیداست، این کولر اغلب روی پنجره نصب می‌شود؛ به گونه‌ای‌که نیمی از آن در فضای داخلی و نیمی از آن در فضای بیرونی پنجره قرار می‌گیرد. کولر‌ گازی برخلاف دیگر کولرها که تنها هوای خنک به محیط می‌بخشند، هوای گرم درونی را به خود جذب کرده و آن را به صورت هوای خنک در محیط پخش می‌کند. کولرهای گازی پنجره‌ای برای اتاق‌ها، واحدهای تجاری و اداری کوچک گزینه مناسبی است. از جمله مزایای کولرهای گازی می‌­توان به قیمت مناسب و نصب راحت آنها نسبت به دیگر اسپلیت‌ها اشاره کرد.

انواع کولر گازی پنجره‌ای

کولر گازی پنجره‌ ای ساده: این کولرها از طراحی ساده‌تری برخوردار هستند و فضای کمی از محیط را اشغال می‌کنند؛ بنابراین استفاده از آنها برای منازل با متراژ پایین گزینه مناسبی است. همچنین استفاده از این کولرها با توجه به سیستم سرمایشی خود در مناطق شرجی و گرمسیر مناسب است.

کولر گازی پنجره‌ای دیجیتال: این مدل از کولرگازی‌ها به همراه یک صفحه نمایشگر و کنترل الکترونیکی طراحی شده‌اند. از طریق کنترل الکترونیکی تعبیه شده روی آن می‌توان میزان دمای مطلوب، سرعت فن، تایمر و سایر تنظیمات را از راه دور تنظیم و کنترل کرد.

کولر گازی پنجره‌ای دوطرفه (دوکاره): از مزایای کولر گازی پنجره‌ای دوکاره، وجود دو قابلیت سرمایش و گرمایش است. بسیاری از افراد تصور می‌کنند که با آغاز فصل زمستان، کولرهای گازی کاربرد خود را از دست می‌دهند؛ در صورتی که می‌توان از سیسستم گرمایش آنها در فصل زمستان نیز بهره برد.

کولر گازی پنجره‌ای با قابلیت تصفیه هوا: برخی از کولر گازی‌ها در کنار قابلیت سرمایش، قادرند محیط را نیز تصفیه کنند. این مدل از کولر گازی‌ها با مجهز بودن به فیلترهای تصفیه کننده، انواع ذارت معلق گرد و غبار و بوی نامطبوع را به خود جذب و هوای مطلوب در فضا پخش می‌کنند.

راز آسمان پایتخت

کولرهای گازی پنجره‌ای قابلیت سرمایش و گرمایش به‌طور همزمان دارند؛ بنابراین می‌توان از آنها در تمامی فصول سال استفاده کرد. این نوع از کولرها در ظرفیت‌های 7000 تا 24000 تولید می‌شود که بهتر است براساس متراژ محیط، ظرفیت مناسب را انتخاب کنید. ظرفیت 7000 برای متراژ زیر 15 و ظرفیت 18000 برای محیط حداکثر 45 متری مناسب است.

کولر گازی پنجره ای -کاماپرس

مزیت خرید کولر گازی پنجره ­ای

کولر گازی پنجره‌ای با ظاهری شیک و امروزی و بدنه‌ای محکم و استوار طراحی شده است. این مدل از کولر گازی­ها نسبت به سایر اسپلیت‌ها مقرون به­صرفه‌تر بوده و از دسته کالاهای اقتصادی به‌شمار می‌روند. در ساخت این مدل، از کمپرسور قدرتمند و کندانسور با کیفیت بهره برده شده است. از دیگر مزایای کولر گازی می‌توان به کم حجم بودن و نصب آسان آن اشاره کرد.

نحوه نصب کولر گازی

بهتر است که برای نصب کولر گازی پنجره‌ای، از تکنسین و متخصصان این بخش کمک گرفت. در ابتدا برای نصب آن باید محلی مناسب در نظر گرفت. بهترین محل نصب برای این مدل از کولرهای گازی، پنجره‌های کشویی است. در دو طرف کولر و در فضای داخلی و بیرونی آن نباید هیچ مانعی وجود داشته باشد؛ در غیر این صورت عملکرد کولر با اختلال مواجه می‌شود. براکت کولر باید به پنجره متصل ‌شود که این براکت باید محکم و استوار بوده و تحمل وزن و لرزش کولر را داشته باشد و آن را در موقعیتی مناسب قرار دهد. در ادامه برای نصب کابل برق و کنترلر، به یک جریان برق امن نیاز است. محلی که کولر در آن نصب می‌شود باید در معرض هوای آزاد بوده و هوا در آن جریان داشته باشد. بهتر است کولر در جایی نصب شود که در معرض آفتاب، بارش باران و برف نباشد تا عمکلرد آن با اختلال مواجه نشود؛ یا می‌توان برای قسمت خارجی آن از سایبان استفاده کرد.

خرید انواع کولر گازی از شرکت “توان تبرید آریا گستر”

“تراست” یکی از برندهای معتبر و شناخته شده در زمینه تولید کولر‌های گازی پنجره‌ای، ایستاده و اسپلیت در بازار جهانی است. شرکت توان تبرید آریا گستر، نماینده رسمی خرید و فروش محصولات تراست در بازار ایران است که به فروش انواع محصولات تهویه مطبوع از جمله کولر گازی اسپلیت، فن­کویل، مینی چیلر، داکت اسپلیت، چیل، هواساز، اسپلیت کاستی و VRF می­پردازد. شرکت توان تبرید در شهر شیراز فعالیت می­کند و در سایر شهر‌ها، نمایندگی‌های تراست آماده خدمات­رسانی به مشتریان و خریداران هستند. همچنین کلیه محصولات تراست تحت پوشش گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت “توانگر اعتماد پاسارگارد” است. این شرکت، کمپرسور موجود در کولرهای گازی ایستاده را به مدت پنج سال و قطعات آن را به مدت 18 ماه ضمانت می‌کند.

علاقه ­مندان برای دریافت اطلاعات درباره کولر گازی پنجره ای توان تبرید و خدمات بیشتر می­توانند با شرکت توان تبرید از طریق شماره تماس 07132304400 یا از طریق ایمیل tavantabrid@gmail.com ارتباط برقرار کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : توان تبرید
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز