بهترین نمایشگاه های قطر در پاییز 1402

تور نمایشگاهی قطر-کاماپرس

نمایشگاه‌های قطر هر ساله در زمینه‌های مختلف هنر، پزشکی، ساختمان، صنایع غذایی، دارو و سایر موارد برگزار می‌شود و طیف وسیعی از کسب و کارها را در بر می‌گیرد. فصل پاییز، بهترین زمان برای شرکت در تور نمایشگاهی است و چند مورد از بهترین نمایشگاه‌ها در این زمان برگزار می‌شود.

کاماپرس در این گزارش به معرفی بهترین نمایشگاه‌های پاییزی قطر و شرایط خرید تور نمایشگاهی پرداخته است.

نمایشگاه ایندکس قطر

نمایشگاه ایندکس قطر از اول تا سوم آبان در شهر دوحه – پایتخت قطر – برگزار می‌شود. این نمایشگاه برای تامین‌کنندگان و تولیدکنندگان، فرصت طلایی برای دسترسی به صنایع قطر فراهم می‌کند. این نمایشگاه در زمینه صنعت دکوراسیون داخلی، مبلمان، فضای باز و تجهیزات هتلداری برگزار می‌شود و طوری طراحی شده که بیشترین شرکت‌کننده و بازدیدکننده از سراسر جهان را داشته باشد. صاحبان این صنایع و مشاغل می‌توانند با شرکت در تور نمایشگاهی قطر فرصتی برای تبادل ایده‌ها و تجربه‌ها در زمینه دکوراسیون داخلی و مبلمان داشته باشند.

بازدید افراد از این نمایشگاه باعث می‌شود که صاحبان مشاغل بتوانند روابط جدیدی در زمینه تخصص خود با بهترین فعالان بازار ایجاد کنند. بازدیدکنندگان می‌توانند تجربیات خود را از نمایشگاه ایندکس قطر به اشتراک بگذارند. این نمایشگاه، سالانه بیش از 5000 بازدیدکننده دارد.

نمایشگاه گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته

این نمایشگاه در زمینه گردشگری، هتلداری و صنایع وابسته به آن در روزهای 15 تا 17 آبان در قطر برگزار می‌شود. این نمایشگاه، ترکیبی از بخش‌های نمایشگاهی، ملاقات‌های تجاری و کارگاه‌های آموزشی است و به صورت همه جانبه به صنعت هتلداری و بازار سرمایه‌گذاری می­پردازد. این نمایشگاه بهترین فرصت برای صاحبان هتل، کافی شاپ یا رستوران است. افراد با شرکت در این نمایشگاه‌ها فرصت مناسبی برای ایجاد روابط تجاری جدید با سایر کسب و کارها را به دست خواهند آورد. همچنین افراد با شرکت در این نمایشگاه می‌توانند ایده‌های جدیدتری در رابطه با دنیای گردشگری و نحوه تجارت به دست آورند.

راز آسمان پایتخت

تور نمایشگاهی قطر-کاماپرس

کنفرانس جهانی سلامت

این کنفرانس امسال در روزهای 15 تا 18 آبان در مشرب – مرکز شهر دوحه – برگزار می‌شود. در این کنفرانس، سران و فعالان حوزه سلامت شرکت می‌کنند و تفکرات نوآورانه و تحقیقات پیشرو در زمینه سلامت معرفی می‌شود. افراد پیشرو در زمینه کسب وکارهای مرتبط با سلامت و بخش‌های مرتبط با اقتصاد سلامت در این کنفرانس شرکت می‌کنند. این کنفرانس هر سال در مکان‌های مختلف برگزار می‌شود و امسال محل برگزاری آن در قطر خواهد بود. افراد با شرکت در این رویداد می‌توانند ارتباط‌های جدیدی در زمینه سلامت ایجاد کنند و سرمایه‌گذاری‌های بسیاری نیز در زمینه سلامت انجام می‌شود.

کنفرانس جهانی نوآوری در آموزش

این کنفرانس به پرورش خلاقیت و ارزش‌های انسانی در دوران هوش مصنوعی می‌پردازد. تلاش این کنفرانس بر این است که روش‌های آموزش و یادگیری در قرن 21 با پیشرفت تکنولوژی بازتعریف شود. همچنین در این کنفرانس بررسی می‌شود که افراد چگونه می‌توانند در بین پیشرفت‌های بسیار سریع اجتماعی و فناوری در قرن حاضر رشد کنند. فرهنگ و زبان، هوش مصنوعی، آموزش شبکه عصبی و بهترین و نوآورانه‌ترین شیوه‌های تدریس در این کنفرانس بررسی می­ شود.

تور نمایشگاهی قطر-کاماپرس

شرکت در نمایشگاه ­های قطر با تور “هورامان گشت”

علاقه‌مندان با شرکت در تور نمایشگاهی قطر هورامان گشت می­توانند در کنفرانس یا نمایشگاه مد نظر خود حاضر شوند. آژانس گردشگری هورامان گشت دارای سال‌ها تجربه در زمینه برگزاری مستقیم تورهای داخلی، خارجی و نمایشگاهی است. کادر مجرب این مجموعه، بهترین امکانات و خدمات را در طی سفر به گردشگران ارائه می‌کند و سفر خوشی را برای آن‌ها رقم می‌زند. بلیط رفت و برگشت، اقامت در هتل، ترانسفر فرودگاهی و کارت شرکت در نمایشگاه از مجموعه خدماتی است که افراد با رزرو تور نمایشگاهی قطر به دست می‌آورند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وبسایت این مجموعه به آدرس /https://www.bestgasht.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : هورامان گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز