بهترین میم کوین ها برای سرمایه گذاری در سال 2023

میم کوین-کاماپرس

رمزارزهایی که مبنای آنها ترندها و میم‌های اینترنتی است را با عنوان میم‌کوین می‌شناسند. شیبا اینو، دوج کوین و سیف‌مون میم‌کوین‌های بسیار محبوب بازار هستند. مهم‌ترین فاکتور در تعیین قیمت این‌ نوع رمزارزها ارتباط با اینفلوئنسرها و افراد مشهور است. همین موضوع ریسک سرمایه‌گذاری در این نوع ارزهای دیجیتال را بالا می‌برد. با این حال بسیاری از افراد علاقه به سرمایه‌گذاری در میم‌کوین‌ها دارند.

در ادامه کاماپرس به بررسی بهترین میم‌کوین‌ ها برای سرمایه‌گذاری در سال 2023 می‌پردازد.

ارز دیجیتال میم‌های وال استریت

تنها یک ماه است که این پروژه راه‌اندازی شده، با این حال تاریخچه این رمز ارز به رویدادهای گیم استاپ سال 2021 بازمی‌گردد که شاهد تغییر پارادایمی در قدرت سرمایه‌گذار بودیم. هدف این پروژه ایجاد راهی برای سرمایه‌گذاران خرد جهت کسب سود است. وال استریت میم تاکنون موفقیت قابل توجهی را به دست آورده و بیش از 1 میلیون نفر را جمع کرده تا تا پروژه را خریداری کنند. در حال حاضر این مجموعه یک پروژه ان‌اف‌تی مبتنی بر بیت‌کوین به نام وال استریت اوردینال را نیز راه‌اندازی کرده است. تاکنون مجموع توکن‌هایی که از این پروژه خریداری شده با 11/7 میلیون دلار رسیده است. قیمت هر WSM$ در پیش فروش 0/0307 دلار است.

پروژه THUG LIFE

سکه تاگ لایف دیگر پروژه استثنایی میم کوین است که توجه‌های زیادی را به این اکوسیستم نوپا جلب خواهد کرد. تیم توسعه این پروژه که توسط توکن $THUG پشتیبانی می‌شود، شوخ طبعی و برادری را تغذیه‌کننده این رمزارز در فضای وب 3 می‌داند. این پروژه سبک زندگی دهه 80 میلادی را به تصویر می‌کشد که توسط هنرمندان هیپ هاپ مانند اسنوپ داگ رواج پیدا کرده است. تاگ لایف در روز 28 جولای راه‌اندازی شد و تنها در چند ساعت 45 هزار دلار سرمایه‌گذاری بر روی آن انجام شد. هم‌اکنون نیز مجموعا 1/86 میلیون دلار صرف خریداری توکن‌ها تاگ لایف شده است. ارزش هر $THUG 0/0007 دلار است.

سیف مون 3

سیف مون 3.00 میم کوینی که تازه راه‌اندازی شده، به عنوان یک کپی از پروژه مالی غیرتمرکز محبوب سیف مون شناخته می‌شود. این پروژه تنها در 24 ساعت رشد بسیار خیره‌کننده 189 درصدی را به ثبت رساند. سیف مون 3 با استفاده از توکن SFM3.0 در حال حاضر قیمت 0/0000000165 دلاری دارد. علیرغم داشتن ارزش بازار کمتر از 1 میلیون دلار، این پروژه تاکنون به حجم معاملات روزانه بیش از 1/84 میلیون دلار دست یافته است. در مجموع هزار و 200 تراکنش بر روی این پروژه انجام شده که بیشتر آنها تراکنش خرید بوده است. با اینکه این پروژه کاملا جدید است، اما امتیاز اعتماد جامعه به آن 66/7 درصد است که نشان از اصول قوی آن دارد.

راز آسمان پایتخت

کیف پول من صرافی ارز دیجیتال است که امن و سریع بودن را به عنوان مهم‌ترین مشخصه‌های خود تعریف کرده است. امکان خرید و فروش انواع رمزارزها در این پلتفرم فراهم شده است. در واقع لیست ارزهای دیجیتال در این سایت به 2 هزار مورد می‌رسد. میزان کارمزدی که این صرافی برای خرید و فروش و تبدیل ارز به ارز دریافت می‌کند، از 0/25 درصد تا 2 درصد متفاوت است.

ویژگی مهم این پلتفرم نگهداری و خریداری رمزارزها، امکان تبدیل لحظه هر ارز دیجیتال به دلار یا تومان است. اپلیکیشن کیف پول من کار نگهداری و مبادله رمزارزها را بسیار ساده کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : کیف پول من
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز