بهترین موکت پرز بلند را از کجا بخریم؟ فروش ویژه شب یلدا

موکت پرزبلند-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

موکت‌های پرز بلند با مواد اولیه مختلف، رنگ‌ها و طرح‌های متنوع تولید و در بازار عرضه می‌شوند. این موکت‌ها گاهی جای فرش را برای برخی از مصرف‌کنندگان گرفته‌اند. باتوجه‌به مزایایی که این موکت‌ها دارند، این جایگزینی چندان هم غیرمعقول نیست.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

موکت‌های پرز بلند در انواع طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی تولید می‌شوند و تنوع بالاتری نسبت به فرش‌ها دارند. از طرفی موکت‌های پرز بلند وزن بسیار پایین‌تری نسبت به فرش دارند و حمل‌ونقل و شستشوی آنها بسیار آسان‌تر است. یکی از مزایای مهم این موکت‌ها نسبت به فرش، قیمت بسیار پایین‌تر و به‌صرفه‌بودن خرید آن است. با اینکه این محصول قیمت پایین‌تری داشته، اما دوام و طول عمر بالایی دارد.

بیشتر بخوانید:

در ادامه کاماپرس به معرفی شرکت گامان تزئین جاوید و چند مدل از موکت‌های محبوب آن خواهد پرداخت.

راز آسمان پایتخت

شرکت گامان تزئین جاوید

شرکت گامان تزئین جاوید عرضه‌کننده محصولاتی چون موکت، چمن مصنوعی و پارکت لمینت است. این شرکت محصولات برندهای دِبِست، تسکام، آرتا و ظریف مصور را به بازار عرضه می‌کند. موکت‌های موجود در این فروشگاه در انواع مختلف پرز بلند، اداری، مسکونی، هتلی، رولی و … قابل خریداری هستند. این شرکت چشم‌انداز آینده خود را کسب حداکثر رضایتمندی مشتریان تعریف کرده است.  سایت فروشگاه که با همان عنوان گامان تزئین جاوید قابل‌دسترسی است، علاوه بر فروشگاه، بخش‌های دیگری همچون مشاوره رایگان خرید، دریافت نمایندگی و وبلاگ را نیز برای کاربران قرار داده است.

موکت پرزبلند-کاماپرس

موکت پرز بلند هرمس

این موکت محصول شرکت ظریف مصور است. هرمس در هفت رنگ‌بندی مختلف شامل برلیان، دلفینی، سرمه‌ای، شکلاتی، قرمز، قهوه‌ای، کرم و نقره‌ای قابل خریداری است. عرض این موکت سه متر بوده و به‌صورت متری به فروش می‌رسد.

موکت طرح رویال

این مدل از موکت‌های پرز بلند شرکت ظریف مصور طرح ساده داشته و به همین جهت با فضاهای مختلف هماهنگ می‌شود. به‌علاوه در 16 رنگ مختلف همچون سبز، سرمه‌ای، گلبهی، طوسی، قهوه‌ای، قرمز، نسکافه‌ای و … موجود است. پرزهای نسبتاً بلند این موکت نرمی خاصی به محصول داده که بسیار مناسب فضاهای مسکونی است.

موکت هامون اسپرت

موکت طرح هامون محصولی از برند ظریف مصور است. طرح این محصول به‌صورت راه‌راه است. بافت موکت نیز از نوع لوپ است. بافت لوپ باعث شده تا مقاومت این موکت بالاتر رود و برای اماکن پر رفت‌وآمد مناسب باشد. سه رنگ زیتونی، قهوه‌ای، کرم و نقره‌ای برای این محصول تعریف شده است.

موکت پرز بلند طرح یونیک

موکت یونیک با پرزهای بلند، تراکم و لطافت بالا محصولی مناسب برای پوشاندن کف در منازل و سایر اماکن است. موکت 100 درصد از الیاف پلی‌پروپیلن ساخته شده است.  رنگ‌های بژ، دلفینی، طوسی، کرم، کریستال و نوک مدادی برای این محصول در نظر گرفته شده است.

موکت الگانس شاگی

موکت طرح الگانس شاگی پرزهای بلندی دارد که آن را به جایگزینی مناسب برای فرش تبدیل کرده است. بافت موکت از نوع کات پایل است. از نخ‌های پلی‌استر، پلی‌پروپیلن و پلی‌آمید در تولید موکت استفاده شده که سبب نرمی، درخشندگی و مقاومت محصول در برابر آلودگی شده است. موکت الگانش شاگی برند ظریف مصور در رنگ‌های بژ، کرم، گلبهی روشن و نقره‌ای در فروشگاه گامان تزئین جاوید موجود است.

نویسنده: مریم آقامحمدی

انتهای پیام

مرتبط با : گامان تزئین جاوید
ایده سبز
دادپویان
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز