جاذبه های گردشگری تور امارات برای تفریح و هیجان

تور امارات - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

امارات در کنار ترکیه بیشترین گردشگر ایرانی را به سوی خود جذب کرده است. یکی از اصلی‌ترین دلایل حضور گردشگران ایرانی در امارات را می‌توان خرید و تفریح عنوان کرد. این کشور جاذبه‌های بسیار خوبی را در این حوزه فراهم آورده و برندهای مختلف جهان را در یک محدوده جغرافیایی در کنار هم جمع کرده است.

کاماپرس در این گزارش به معرفی 5 جاذبه گردشگری تور امارات برای علاقمندان به تفریح و هیجان پرداخته است.

 تفریح و هیجان در کوه جیص

کوه جیص در راس الخیمه امارات قرار دارد  و با جاده‌ای که کشیده شده است، دسترسی به قله کوه و امکانات تفریحی و گردشگری آن آسان شده است. از این کوه به عنوان مرتفع‌ترین جاذبه تفریحی امارات نام برده می‌شود.

از بالای این کوه مناظر متفاوتی را خواهید دید. یک سمت کوه به طرف دریا بوده و منظره آب‌های نیلگون از بالای جیص تماشایی است. علاوه بر اینکه کوهنوردان و طبیعت‌گردان می‌توانند از این کوه لذت ببرند، علاقمندان به هیجان نیز حتما باید در تور امارات ازکوه جیص بازدید کنند. چراکه طولانی‌ترین زیپ‌لاین جهان به طول 2 کیلومتر در این کوه احداث شده است. سرعت پایین آمدن از این زیپ‌لاین تا 120 کیلومتر بر ساعت نیز می‌رسد.

این کوه یکی از مناطق برف‌گیر امارات نیز هست و در تابستان هم آب و هوای مناسبی دارد.

راز آسمان پایتخت

تور امارات

اسکای دایو دبی برای علاقه‌مندان به پرواز

یکی دیگر از جاذبه‌های گردشگری پرهیجان تور امارات که 2 شعبه در دبی دارد، اسکای دایو است. اصلی‌ترین خدماتی که در این مرکز ارائه می‌دهند، پرش از هواپیما و انجام حرکات آکروباتیک و سقوط آزاد با چتر نجات است.

این اتفاق بر بالای جزیره پالم جیرا می‌افتد و شما می‌توانید از ارتفاع 4 هزار متری این جزیره زیبا را تماشا کنید. امنیت این کار توسط موسسات جهانی تضمین شده است و این مرکز را بهترین و امن‌ترین مرکز ارائه دهنده خدمات پرش از هواپیما در جهان عنوان می‌کنند.

اسکای دایو دبی برای علاقمندان به پرواز

سافاری و هیجان رانندگی در صحرا

صحرای دبی نیز میزبان گردشگرانی است که علاقمند به رانندگی در تپه‌های کویر و صحرا هستند. بدون شک رانندگی روی شن‌های نرم این صحرا علاوه بر حس خوبی که به شما خواهد داد، آدرنالین خونتان را نیز بالا خواهد برد.

تفریحات صحرایی دبی در تور امارات به این موضوع خلاصه نمی‌شود. شترسواری، اسکی روی شن و پرواز با پاراگلایدر از دیگر تفریحاتی هستند که در صحرای دبی امکان انجامشان وجود دارد. تورهای سافاری دبی امکانات زیادی را به گردشگران ارائه می‌کنند که بادیه نشینی، شب نشینی در صحرا و رقص و موسیقی بخش دیگری از این امکانات است.

 بزرگ‌ترین چرخ و فلک جهان در دبی

اگر راهی تور امارات شدید، مطمئنا از جدیدترین جاذبه تفریحی دبی بازدید خواهید کرد. این جاذبه پرهیجان، چرخ و فلک چشم دبی است. این چرخ و فلک 270 متر ارتفاع دارد و علاوه بر هیجان خاص آن، دیدن دبی از این چرخ و فلک لذت خاصی خواهد داشت.

چرخ و فلک چشم دبی علی رغم جدید بودن، کم کم در حال تبدیل شدن به یکی از نمادهای این شهر است و به همین دلیل دسترسی به آن از طریق وسایل نقلیه عمومی  بسیار آسان است.

بزرگ‌ترین چرخ و فلک جهان در دبی

پارک آبی یاس

پارک آبی یاس به قدری بزرگ و جذاب است که می‌تواند یک روز کامل از سفر شما در تور امارات را به خود اختصاص دهد. به خصوص اینکه در هوای گرم دبی هیچ چیز بیشتر از آب بازی نمی‌تواند برای شما لذت بخش باشد.

این پارک آبی دارای تعداد بسیار زیادی استخر، سرسره، تجهیزات تفریحی و ورزش‌های آبی است. برای نمونه فقط تعداد سرسره‌های آبی این پارک 42 مورد سرسره در طول‌های مختلف است. در این پارک آبی سایر تجهیزات رفاهی، رستوران و محل استراحت نیز برای گردشگران پیش بینی شده است.

این پارک آبی کودکان را نیز فراموش نکرده است و برای فرزندان شما نیز تفریحات بسیار زیادی در پارک آبی یاس فراهم شده است.

پارک آبی یاس

خرید تور امارات از «طاها گشت»

«طاها گشت» یکی از بهترین آژانس‌های گردشگری در زمینه برگزاری تورهای خارجی و داخلی است. این آژانس گردشگری علاوه بر برگزاری تور، در زمینه خرید بلیت هواپیما و رزرو هتل نیز فعالیت می‌کند. طاها گشت با تجربه 29 ساله خود در حوزه گردشگری، جامع‌ترین سیستم رزرواسیون آنلاین را در کشور ایجاد کرده است.

برای رزرو آنلاین تور، بلیت هواپیما و هتل می‌توانید به سایت طاها گشت به آدرس www.tahagasht.com مراجعه و یا با شماره تلفن 02124825000 تماس بگیرید.

انتهای پیام

 

مرتبط با : طاهاگشت
اوج آرام
آهن رویال
ایده سبز
آریاپی
دادپویان
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز