مزایای خرید سرور ابری ایرانی

سرور ابری - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

سرور ابری ایرانی مجموعه‌ای از سرورهای متصل به هم بر بستر فضای وب بوده که دیتاسنتر آن در ایران قرار دارد. سرور ابری ایرانی دارای امنیت بالا، سخت‌افزار پرقدرت و قیمت مناسب است؛ به همین خاطر، انتخاب مناسبی برای کسب‌ و کارهایی است که به‌دنبال سرور قدرتمند و مقرون‌‌به‌‌صرفه هستند.

به گزارش کاماپرس، انتخاب بهترین ارائه‌دهنده خدمات ابری متناسب با نیازهای کسب‌ و کار، یکی از دغدغه‌های مدیران و صاحبان آن‌ها است. امکانات گوناگون سرورهای ابری، نحوه قیمت‌گذاری متفاوت و پشتیبانی پس از فروش، از مواردی است که ارائه‌دهندگان خدمات ابری را از هم متفاوت می‌کند.

این گزارش به بررسی چهار دسته از ویژگی‌های ارائه‌دهندگان خدمات سرور ابری ‌پرداخته است.

اهمیت اعتبار و شهرت ارائه‌دهندگان سرور ابری ایرانی

فرآیندها و استانداردهای پشتیبانی، سرویس‌دهی و پاسخ‌دهی به مشتری: تمامی ارائه‌دهندگان سرویس‌های ابری باید دارای ساختار مدیریتی رسمی، سیاست‌های مدیریت ریسک و فرآیند رسمی برای ارزیابی فروشندگان باشند.

اعتبار کافی: برای خرید سرور ابری ایرانی باید شهرت و اعتبار ارائه‌دهنده خدمات را بررسی کنید. برای این کار می‌توان نظرات سایر مشتریان را مطالعه کرد یا درباره میزان رضایت‌شان از خدمات دریافتی با آنها صحبت کرد.

راز آسمان پایتخت

دانش فنی برای کسب‌ و کارها: ارائه‌دهنده سرور ابری ایرانی باید کسب‌ و کار شما و نوع کارتان را شناخته و درک کند تا بتواند آن را با تخصص فنی خود مطابقت داده و بهترین خدمات را ارائه کند.

توجه به اقدامات امنیتی هنگام انتخاب ارائه‌دهنده خدمات جهت خرید سرور ابری ایرانی

تامین امنیت شبکه به عهده ارائه‌دهنده خدمات ابری است که تضمین می‌کند داده‌های شما ایمن بوده و می‌توانید با احراز هویت و به‌آسانی بین پلتفرم‌های مختلف مبادله انجام دهید. در ادامه وظایف ارائه‌دهنده خدمات سرور ابری تشریح شده است.

زیرساخت امنیتی: ارائه‌دهنده خدمات سرور ابری باید زیرساخت امنیتی جامعی را برای همه سطوح و انواع سرورهای ابری داشته باشد.

سیاست‌های امنیتی: سیاست‌های امنیتی جامعی باید برای کنترل دسترسی به سیستم‌های مشتری و ارائه‌دهنده خدمات وجود داشته باشد.

مدیریت هویت: تغییرات در هر اپلیکیشن یا اجزای سخت‌افزار باید بر مبنای نقش گروه یا شخص باشد و به همین دلیل اگر اشخاصی قصد تغییر یک اپلیکیشن یا داده را دارند، حتما باید احراز هویت شوند.

نگهداری و بک‌آپ‌ گرفتن از داده‌ها: ارائه‌دهنده خدمات ابری باید سیاست‌هایی برای اطمینان از یکپارچگی داده‌های مشتری داشته باشد و آن‌ها را عملیاتی کند.

امنیت فیزیکی: بهترین ارائه‌دهنده سرور ابری ایرانی دارای کنترل‌هایی است که امنیت فیزیکی را تضمین می‌کند. همچنین باید تدابیر حفاظتی برای محافظت از تجهیزات و داده‌ها در برابر رویدادهای مخرب اندیشیده شود. لازم به ذکر است که اقدامات امنیتی ارائه‌دهندگان خدمات سرور ابری ایرانی می‌تواند بر قیمت نهایی محصولات و سرویس‌ها تاثیرگذار باشد.

سرور ابری

پشتیبانی حرفه‌ای و تخصصی ارائه‌دهندگان خدمات سرور ابری ایرانی

گزارش عملکرد سالانه: پشتیبانی و خدمات پس از فروش از مهم‌ترین موارد هنگام خرید سرور ابری ایرانی است. ارائه‌دهنده خدمات پردازش سرور ابری ایرانی باید قادر به ارائه گزارش عملکرد باشد.

مانیتورینگ منابع و مدیریت آن‌ها: ارائه‌دهنده خدمات سرور ابری ایرانی باید بر مانیتور و نظارت بر سرویس‌هایی که به مشتریان خود ارائه می‌دهد، کنترل کامل داشته باشد و هر تغییری در سیستم‌ها را مورد بررسی قرار دهد.

ارائه صورت‌حساب و حسابداری: ارائه صورت‌حساب برای استفاده از سرور ابری ایرانی باید به‌صورت خودکار باشد تا استفاده کنندگان از آن بتوانند هزینه منابع مورد استفاده خود را کنترل کنند. در صورت خودکار نبودن صورت‌حساب ممکن است آنها با هزینه‌های بالای غیرمنتظره‌ای مواجه شوند و نتوانند برنامه‌های آینده خود را مدیریت کنند.

توجه به آسانی فرآیندها و قابلیت‌های فنی برای خرید سرور ابری ایرانی

آسانی استقرار، مدیریت و ارتقا: وجود فرآیندهای روشن در روند خرید و استفاده از خدمات پردازش ابری و قابلیت‌های فنی سرویس از مهم‌ترین اصولی است که بهترین سرور ابری را از سایرین متمایز می‌کند و به همین خاطر هنگام خریدسرور ابری ایرانی باید مطمئن شوید که ارائه‌دهنده، مکانیزم‌هایی در نظر گرفته که استقرار، مدیریت و ارتقای نرم‌افزار و اپلیکیشن‌ها را برای شما آسان می‌کند.

رابط‌های استاندارد: ارائه‌دهنده باید از تبدیل‌های داده‌ای استاندارد استفاده کند تا سازمان شما بتواند به‌آسانی با سرور ابری ایرانی ارتباط برقرار کند.

مدیریت رویداد: ارائه‌دهنده خدمات باید یک سیستم رسمی برای مدیریت رویداد داشته باشد که با سیستم مدیریت و مانیتورینگ آن یکپارچه شده باشد.

مدیریت تغییر: ارائه‌دهندگان خدمات سرور ابری ایرانی باید فرآیندهای رسمی و مستند برای درخواست، تایید، تست و پذیرش تغییرات داشته باشند.

ابر ترکیبی: ابر ترکیبی مزایای بسیاری دارد که می‌تواند باعث رشد کسب‌وکارها شود و به همین خاطر بهتر است از پشتیبانی ارائه‌دهنده سرویس خدمات مورد نظر خود از ارائه این سرور مطمئن شوید.

سرور ابری

خريد سرور ابری ایرانی از «آسیاتک»

با توسعه به‌­کارگیری خدمات ارتباطی در دنیا، شرکت آسیاتک نسل جدیدی از سرویس‌های خود را در قالب خدمات ابری به صورت متمرکز توسط شرکت عصر داده‌های آسیاتک عرضه کرده است. خدمات ابری این شرکت در سال ۱۳۹۹ افتتاح شده و این خدمات نیازهای روز مشتریان خرد وکلان را در تمامی حوزه‌های زیرساخت ابری پاسخگو است. خدمات جدید آسیاتک با هدف استفاده از به‌روزترین فناوری‌ها و در عین حال کمک به مدیریت هزینه توسعه و به‌روزرسانی زیرساخت‌های  ICT ارائه شده است.

علاقه‌­مندان برای ارتباط با کارشناسان آسیاتک می­توانند با شماره تلفن 90005555 تماس بگیرند یا برای تسهیل فرآیندها و دریافت خدمات به نشانی اینترنتی https://asiatech.cloud مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : ابر آسیاتک
دادپویان
آهن رویال
آریاپی
رایانه کمک
ایده سبز
اوج آرام
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز