آشنایی با انواع سبک های محبوب دکوراسیون داخلی

دکوراسیون با ماس وال - کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

کوچک شدن فضای آپارتمان و محل کار و دیگر محیط‌هایی که افراد در طولانی مدت با آن سروکار دارند باعث شده تا دکوراسیون داخلی اهمیت زیادی پیدا کند. تاکنون انواع دکوراسیون داخلی متناسب با سبک محیط‌های مختلف به وجود آمده که از جمله آن می‌توان به دکوراسیون داخلی با ماس وال، هندی، استوایی، روستیک و بوهمیان اشاره کرد.

به گزارش کاماپرس، سبک‌های دکوراسیون داخلی با در نظر گرفتن شرایط جغرافیایی و موقعیت مکانی و روحیات و فرهنگ مردم مناطق مختلف تعریف می‌شوند. به همین دلیل انواع دکوراسیون داخلی وجود دارد که هر یک از نظر مسائل مختلف مانند رنگ بندی، چیدمان، استفاده از وسایل با اشکال هندسی خاص و … متفاوت است. در ادامه به برخی از معروف‌ترین سبک دکوراسیون داخلی مانند دکوراسیون داخلی با ماس وال اشاره خواهد شد؛

دکوراسیون با ماس وال - کاماپرس

بوهمیان

یکی از معروف‌ترین و جالب توجه‌ترین سبک‌های معماری داخلی بوهمیان است که افراد زیادی آن را مدنظر قرار می‌دهند. این سبک به نوعی از چارچوب‌های خشک سنتی رها بوده و در آن تمامی سبک‌ها، سلیقه‌ها و فرهنگ‌ها با هم آمیخته می‌شوند. این سبک به نوعی طبیعت را به فضای داخلی سوق می‌دهد و در آن رنگ‌های زنده و درخشان و نقوش برجسته در مبلمان و لوازم تزئینی به چشم می‌خورد.

سبک ساحلی

برخی بر این باورند که سبک دکوراسیون داخلی ساحلی تنها مختص ویلاهای ساحلی است، در حالی که چنین نیست. افرادی که به سبک دکوراسیون داخلی ساحلی علاقه مند هستند با انتخاب هر رنگ و متریال ساحلی می‌توانند حس این بخش از طبیعت را به داخل خانه یا هر فضایی منتقل کنند. معمولا برای این سبک دکوراسیون داخلی از رنگ‌های سفید، کرم و بژ استفاده می‌شود تا حس قدم زدن روی شن ساحل تداعی شود. معمولا در ترکیب رنگی این سبک، رنگ‌های آبی و زرد نیز پررنگ هستند زیرا ساحل دریا را به افراد یادآوری می‌کنند. معمولا این سبک فضایی راحت و شاداب را ایجاد می‌کند، زیرا در آن از انواع گل و گیاهان آپارتمانی نیز استفاده می‌شود. لازم به ذکر است که مبلمان این سبک از چوب رنگ شده سفید است که به همراه طیف رنگ آبی یادآور حس ساحلی است.

راز آسمان پایتخت

ماس وال

یکی از سبک‌های دکوراسیون داخلی استفاده از خزه‌های تثبیت شده یا همان ماس وال است. دکوراسیون داخلی با ماس وال به جهت سرسبزی و جذابیت طرفداران زیادی دارد. این خزه‌ها در سالن پذیرایی، اتاق خواب، ستون‌ها، آشپزخانه و فضاهای عمودی و افقی کاربرد دارند و به راحتی قابل اجرا هستند. این محصولات برخلاف اینکه در رسته گیاهان قرار دارند اما به رسیدگی و آبدهی چندانی احتیاج ندارند و به راحتی امکان رسیدگی به آن‌ها وجود دارد. این محصولات به دلیل رنگ سبز و دیگر رنگ بندی فضای آرامش بخشی را ایجاد می‌کنند.

دکوراسیون با ماس وال - کاماپرس

دکوراسیون خانه با خزه‌های عرضه شده توسط بست ماس

در صورتی که مایل به دکوراسیون داخلی با ماس وال هستید بهتر است به درگاه بست ماست سر بزنید و با انواع محصولات خزه‌ای آشنا شوید.

بست ماس انواع محصولات تثبیت شده خزه‌ای را با جدیدترین تکنولوژی و مواد اولیه ایتالیایی تولید و با بیشترین مقدار ماندگاری عرضه می‌کند. خزه‌های محیط مرطوب، تثبیت شده و دیوارهای خزه‌ای از انواع محصولات بست ماس هستند.

افرادی که به خرید این محصول از بست ماس تمایل دارند کافی است به وبسایت اصل این مجموعه https://bestmoss.com سر بزنند یا با شماره‌های 02191304023 تماس بگیرند تا به راحتی خرید داشته باشند.

با تماس با شماره مذکور شما امکان ارتباط با کارشناسان فروش محصولات تراریومی یا دیوار خزه‌ای را خواهید داشت. در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر درباره ثبت سفارش، پیگیری خرید، استعلام قیمت و هرگونه سوال و مشاوره در مورد خرید و اجرای دیوار سبز امکان تماس با شماره 09027704930 نیز وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : بست ماس
دادپویان
ایده سبز
آهن رویال
اوج آرام
آریاپی
رایانه کمک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز