بهترین مراکز خرید آنتالیا برای پرسه زنی

با سفر به شهر زیبای آنتالیا می‌توان از پرسه زدن در میان انبوهی از مراکز خرید بزرگ و بازارهای عجیب و غریب لذت برد. این شهر، بیش از 80 بازار رنگارنگ دارد که انواع پوشاک، صنایع دستی، جواهرات، ادویه‌جات، لوازم خانگی و… را با قیمت‌های مقرون به صرفه به مشتریان عرضه می‌کند. به همین دلیل، بسیاری از گردشگران همزمان با نزدیک شدن به فصل تابستان، ترجیح می‌دهند تا به این شهر سفر کنند. همین مسئله باعث می‌شود تا قیمت تورهای آنتالیا در فصل تابستان کمی افزایش پیدا کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، تور آنتالیا لحظه آخری با بهترین خدمات و مناسب‌ترین قیمت‌ها توسط آژانس مسافرتی سلام پرواز به گردشگران ارائه می‌شود. مشتریان سلام پرواز می‌توانند متناسب با بودجه خود، تور آنتالیا را با پرواز داخلی یا ترکی انتخاب نمایند. به علاوه، کارشناسان این مجموعه همواره آماده ارائه مشاوره‌های مفید جهت رزرو ارزان تور آنتالیا به گردشگران هستند. در ادامه، بهترین مراکز خرید آنتالیا معرفی خواهد شد.

خیابان سرزمین افسانه‌ها

این خیابان، یک پارک هیجان‌انگیز موضوعی برای کودکان و یک منطقه خرید لاکچری برای بزرگسالان است. در خیابان سرزمین افسانه‌ها بهترین و لوکس‌ترین فروشگاه‌های استان را می‌توان پیدا کرد. اینجا یک مرکز خرید بسیار عالی برای پیدا کردن جواهرات خیره‌کننده، اکسسوری‌های شیک و کفش‌های بی‌نظیر است. برندهای معروفی چون آدیداس، سامسونایت، آرمانی و… در این خیابان نمایندگی دارند. البته باید توجه داشت که قیمت‌های این فروشگاه‌ها کمی گران‌تر از سایر مراکز خرید آنتالیا است.

راز آسمان پایتخت

مارک آنتالیا

علاقمندان به خرید لباس‌های جدید و مد دنیا باید حتماً در سفر خود به آنتالیا سری به مرکز خرید مارک آنتالیا بزنند. این مرکز خرید مجلل، میزبان بسیاری از فروشگاه‌های معروف بین‌المللی مانند لیوایز، اچ اند ام، وایکیکی و… است. حدود 155 برند ترکی و خارجی در مارک آنتالیا مشغول به فعالیت هستند. در این مرکز خرید یک سینمای پیشرفته، یک اتاق بازی مجهز برای کودکان و یک فودکورت نیز وجود دارد. بنابراین، گردشگران می‌توانند ساعات زیادی را در اینجا سپری کنند.

بازار خیابان لارا

این خیابان یک بازار پر جنب و جوش در منطقه لارا است که در فاصله 15 دقیقه‌ای از شرق کالیچی قرار دارد. خیابان لارا برای کسانی که به دنبال قیمت‌های ارزان و محصولات متنوع هستند بهترین گزینه است. البته باید توجه داشت که پوشاک تقلبی و دست دوم نیز در این بازار به فروش می‌رسد. با این حال، بسیاری از توریست‌های بخاطر خرید ادویه‌های معطر به این بازار مراجعه می‌کنند. بخش میوه‌ها و سبزیجات تازه هم طرفداران خاص خودش را در این بازار دارد.

مرکز خرید تراسیتی

تراسیتی یک مجتمع تجاری چند طبقه است که بین شهر آنتالیا و ساحل لارا واقع شده است. در این مرکز خرید، بیش از 180 فروشگاه وجود دارد که عمده آنها در زمینه فروش پوشاک و کفش فعالیت می‌کنند. در تراسیتی، تنوع بی‌نظیری از طراحان محصولات ترکی و اروپایی را می‌توان پیدا کرد.

فورکورت تراسیتی با ظرفیت هزار نفری خود، تمامی غذاهای بین‌المللی مورد علاقه گردشگران را سرو می‌کند. همچنین، مجموعه وسیعی از جاذبه‌ها و سرگرمی‌های مخصوص کودکان نیز در اینجا وجود دارد که فرصت یک خرید بی‌دغدغه را برای والدین فراهم می‌کند.

بازار قدیمی

بازار قدیمی آنتالیا یک مکان عالی برای خرید پوشاک، صنایع دستی و غذاهای معطر ترکی است. این بازار در مرکز کالیچی واقع شده و هر روزه تعداد زیادی از گردشگران را به سمت خود جذب می‌کند. چرا که توریست‌ها می‌توانند ایده‌های جالبی را برای خرید سوغاتی در این بازار پیدا کنند. بنابراین، توصیه می‌شود در تور آنتالیا لذت پرسه زدن در بازار قدیمی این شهر را از دست ندهید.

انتهای پیام

مرتبط با : سلام پرواز
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز