بهترین فرصت های کاری در استرالیا برای ایرانی ها

تورهای مسافرتی لحظه آخر

کار در استرالیا از این جهت برای هموطنان ایرانی اهمیت دارد که گرفتن اقامت از این کشور بسیار سریع است. کشور استرالیا به خاطر داشتن سیستم کار مدرن و پیشرفته برای به حقیقت پیوستن حقوق کارفرمایان و کارگران، معروف است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار اشتغال و استخدام، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، از جمله شرایط لازم برای متقاضیان ایرانی کار در استرالیا، اطلاع از فهرست شغل‌های مورد نیاز، داشتن سابقه کار، مدرک زبان انگلیسی و برخورداری از مدرک دانشگاهی معتبر است.

کار در استرالیا-کاماپرس

مزیت‌های کار در استرالیا برای ایرانیان

در سیستم کشور استرالیا، مولفه‌های اصلی که برای کار در نظر گرفته شده است، شامل بیمه تامین اجتماعی، یک مجموعه از استانداردهای ملی کار برای تمام کارکنان، قوانین بهداشت شغلی و ایمنی در کار، و نیز پرداختی‌های بازنشستگی هستند.

راز آسمان پایتخت

گزارش اداره آمار کانادا بیان کرده است که میانگین درآمد سالانه هر فرد در استرالیا در حدود 90800$ (دلار استرالیا) است. همچنین طبق این گزارش، بالاترین سطح درآمدی مربوط به سیدنی، پایتخت این کشور بوده و مقام‌های بعدی مربوط به ایالت‌های تاسمانی و استرالیای جنوبی است.

بیشتر بخوانید:

درآمد ایرانیان در استرالیا

در طی سال گذشته، میزان درآمدها در استرالیا تا 2.6% افزایش یافته است. همچنین این افزایش سطح درآمدی شامل ایرانیان نیز می‌شود. گرفتن شماره پرونده مالیاتی یا  TFNاز مهم‌ترین شرایط کار در استرالیا برای ایرانیان است. از طریق این شماره می‌توان از سوابق مالیاتی افراد اطلاع کسب کرد. پرداخت مالیات بر درآمد برای کلیه کارگران، چه ایرانی چه استرالیایی الزامی است. همچنین مقدار این مالیات بر اساس میزان درآمد افراد مشخص می‌شود.

کار در استرالیا-کاماپرس

شغل‌های مورد نیاز کشور استرالیا برای ایرانیان

فهرست مشاغل مورد نیاز برای ایرانیان در استرالیا توسط دولت این کشور هر سال منتشر می‌شود. در واقع افراد به عنوان متقاضی کار در استرالیا از طریق اطلاع‌یابی درباره لیست مشاغل مهارتی (SOL) استرالیا به راحتی می‌تواند شغل‌های مورد نیاز را مشاهده کنید. سپس درباره احراز صلاحیت اولیه خود اطمینان حاصل کنید و به فکر تامین شرایط دیگر باشید. در ادامه فهرستی از گروه مشاغل مورد نیاز کار در استرالیا برای ایرانیان آورده شده است:

  • علوم و بیوتکنولوژی
  • حوزه پزشکی و سلامت
  • آموزش
  • مهندسی و ساخت و ساز
  • مدیریت منابع انسانی
  • مشاغل ساختمانی

راه‌های کاریابی در استرالیا برای ایرانیان

قبل از اینکه برای مهاجرت قانونی در کشور استرالیا اقدام کنید، باید به شما یادآوری کنیم که در هر مرحله از پروسه کاریابی خود در این کشور باید رزومه (CV) قوی و نیز نامه همراه (Cover Latter) داشته باشید. زیرا کلید موفقیت شما در این پروسه ارائه تصویر کاری و شخصیتی مناسب برای کارفرمای خود در استرالیا است. شما برای کاریابی در استرالیا پس از تهیه رزومه و نامه همراه، می‌توانید از گزینه‌های مختلفی استفاده کنید.

سایت‌هایی همانندLinkedIn ،AllJobs ،Australian JobSearc ،CareerOne  و Seek از وبسایت‌های معروف کاریابی در کشور استرالیا هستند که به راحتی در دسترس ایرانیان نیز قرار دارند. همچنین برای کاریابی در این کشور می‌توان از شرکت‌های قانونی کاریابی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، کمک گرفت.

کار در استرالیا-کاماپرس

کلام آخر

در پایان، اگر هر سوال و ابهامی در خصوص مهاجرت به استرالیا و کار در این کشور برای ایرانیان دارید، حتما توصیه می‌کنیم از راه‌های قانونی اقدام کرده و از موسسات و افراد معروف در این زمینه کمک بگیرید.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز