بهترین ساحل آلانیا از نگاه گردشگران کدام است؟

ساحل آلانیا-کاماپرس

طرفداران دریا و ساحل وقتی از تور آلانیا باز می‌گردند، خاطره سواحل شنی طلایی و دریاهای آبی این شهر را تا مدت‌ها با خود مرور خواهند کرد.

آلانیا شهری توریستی در کنار دریای مدیترانه است که سالانه میلیون‌ها بازدیدکننده را به خود جذب می‌کند. عمدتاً به دلیل جذابیت‌های ساحلی‌اش، گردشگران نه تنها به حمام آفتاب و شنا می‌پردازند، بلکه می‌توانند از انواع ورزش‌های آبی مانند موج سواری، پاراسیلینگ و قایق‌رانی لذت ببرند.

کاماپرس در ادامه، بهترین سواحل این شهر از نگاه گردشگران در تور آلانیا را معرفی می‌کند.

آفتاب گرفتن در ساحل کلئوپاترا

ساحل کلئوپاترا به دلیل نزدیکی به مرکز شهر یکی از پرترددترین سواحل آلانیا است. این ساحل به نام ملکه مصر باستان نامگذاری شده است. برخی از داستان‌ها حاکی از آن است که کلئوپاترا پس از شنا در آب‌های نیلگون آلانیا و آفتاب گرفتن روی ماسه‌های طلایی آن، عاشق این ساحل شد. ساحل کلئوپاترا با دو کیلومتر امتداد دارای صندلی‌های آفتاب‌گیر جهت اجاره است.

چشم اندازی زیبا در ساحل پورتاکال

ساحل پورتاکال یک ساحل عمومی شنی با آب‌های زلال و کف دریای سنگ‌ریزه‌ای است. پورتاکال تنها ده دقیقه با ماشین از شرق مرکز شهر آلانیا فاصله دارد. این ساحل ازدحام کمتری نسبت به برخی از سواحل محبوب‌تر آلانیا برخوردار است. با تور آلانیا می‌توانید از آرامش این منطقه همراه با منظره‌ای دریایی با پس زمینه کوه توروس لذت ببرید.

راز آسمان پایتخت

ساحل آلانیا-کاماپرس

داملاتاس، مناسب برای تفریحات خانوادگی

ساحل داملاتاس با ده دقیقه پیاده‌روی از غارهای زیبایی با همین نام فاصله دارد. چیزی که این ساحل را منحصر به فرد می‎‌کند، امکان تردد با صندلی چرخدار در ساحل داملاتاس است. صندلی‌های آفتاب‌گیر، دوش‌های فراوان و دسترسی آسان به دریا برای معلولان وجود دارد. در داملاتاس می‌توانید از زمین‌های والیبال، تنیس و بسکتبال، یک مرکز تناسب اندام در فضای باز و یک زمین بازی بزرگ برای کودکان استفاده کنید. غواصی در امتداد خط ساحلی از دیگر امکانات داملاتاس است. تماشای این ساحل چشم‌گیر از طریق پاراگلایدر قطعا تور آلانیا را به یادماندنی‌تر خواهد کرد. هنگام بازدید از غار داملاتاس، تماشای سازندهای استالاکتیت‌ و استالاگمیت‌ را از دست ندهید.

دریایی به رنگ زمرد در ساحل توسمور

ساحل توسمور برای مسافرانی که در هتل‌ها و استراحتگاه‌های مجاور آن اقامت می‌کنند، محبوبیت زیادی دارد. با این حال، دریای زمردی آن، مردم محلی و گردشگران را از دیگر مناطق آلانیا و ترکیه به خود جذب می‌کند. ساحل توسمور مکانی است که رودخانه دیم‌چای و دریای مدیترانه در مجاورت یکدیگر قرار می‌گیرند و آب شور گرم را با آب شیرین و سرد پیوند می‌دهند. انواع فعالیت‌های ورزشی آبی مانند جت اسکی، پاراسیلینگ و قایق سواری در توسمور وجود دارد. دوش‌ها و اتاق‌های تعویض لباس، روز شما را در این ساحل تکمیل می‌کند.

ساحل آلانیا-کاماپرس

ساحل عمومی شهرداری آلانیا

این ساحل در میان مردم محلی محبوبیت خاص خود را دارد. این جواهر پنهان بر خلاف اکثر سواحل آلانیا، شنی و بدون سنگ است و به شما این امکان را می‌دهد که به راحتی در امتداد ساحل قدم بزنید. این ساحل عمومی صندلی‌های آفتاب‌گیر سایه‌دار را به‌صورت رایگان ارائه می‌دهد بنابراین جای تعجب نیست که در تابستان ازدحام زیادی را تجربه کند. ساحل عمومی شهرداری آلانیا با منظره ای از کوه‌ها و خط افق شهر یکی از بهترین سواحل برای تماشای غروب خورشید است. برای صرف شام، کافه‌ها و رستوران‌های اطراف را از دست ندهید، جایی که می‌توانید از یک غذای سنتی ترکی یا غذاهای دریایی تازه کبابی لذت ببرید.

تور آلانیا، مناسب برای علاقه‌مندان به تفریحات دریایی همراه با آدرنالین و هیجان است. آژانس هورامان گشت ستاره، مجری مستقیم برگزاری تور ترکیه، سفر به آلانیا را در تمامی ایام سال در برنامه خود دارد. البته ناگفته نماند که بهترین زمان جهت اقامت در این شهر از فروردین تا اواسط آبان ماه است. این آژانس با بیش از 900 پرواز به سراسر جهان، رزرو بلیط چارتری، رزرو هتل و تحویل آنی واچر در صنعت گردشگری به فعالیت می‌پردازد. کاربران می‌توانند جهت رزرو تور آلانیا، علاوه‌بر وبسایت یا تماس با کارشناسان این مجموعه، به شبکه‌های اجتماعی هورامان گشت مراجعه کنند.

مرتبط با : هورامان گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز