بهترین روش تامین گرمایش سالن صنعتی چیست؟

گرمایش سالن صنعتی-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

گرمایش سالن صنعتی با توجه به وسعت و کاربرد آن تفاوت دارد و از اهمیت دو چندان برخوردار است. در صورتی که سالن به اندازه کافی گرم نشود یا میزان انرژی آن بیش از حد مجاز باشد، فعالیت مجموعه با اختلال روبرو خواهد شد و حتی خطراتی هم در پی خواهد داشت.

به گزارش کاماپرس به نقل از اخگر تابش، یکی از گزینه‌های مناسب برای گرمایش سالن‌های صنعتی، گرمایش تابشی است. از آنجایی که سوله‌های صنعتی وسعت و ارتفاع زیادی دارند و ساعات زیادی مورد استفاده قرار می‌گیرند، سیستم گرمایشی تابشی برای آن‌ها کاربردی‌تر است. این نوع سیستم‌ گرمایشی گرماتاب در دو نوع موضعی و مرکزی طراحی و تولید شده‌اند.

ویژگی‌ها و کاربرد سیستم گرمایش تابشی مرکزی

سالن‌های صنعتی که ابعاد بسیار بزرگی دارند و ارتفاع آن‌ها زیاد است، سیستم گرمایشی گرماتاب مرکزی را به کار می‌گیرند. ظرفیت سیستم‌های گرمایش تابشی مرکزی 100 تا 300 کیلووات بوده و مشعل این سامانه گاز طبیعی و گازوئیل طراحی شده است. مشعل سامانه گرمایش تابشی معمولا در خارج سالن نصب می‌شود و در نتیجه گازهای حاصل از احتراف در خارج سالن تخلیه شده و نیازی به نصب دودکش ندارد. در صورتی که این سیستم به تعمیرات احتیاج داشته باشد، برای انجام تعمیر و سرویس‌های دوره‌ای باید به مشعل سامانه که در ارتفاع نصب شده، دسترسی داشته باشیم. به همین دلیل در سیستم گرمایش تابشی مرکزی با نصب مشعل در خارج سالن، هیچ نوع محدودیتی برای فعالیت‌های مختلف داخل محوطه به وجود نخواهد آمد.

گرمایش سالن صنعتی-کاماپرس

ویژگی‌ها و کاربرد سیستم گرمایس تابشی موضعی

ظرفیت این سیستم گرمایشی 30 کیلو تا 50 کیلووات بوده و طول سامانه‌های آن از چهار متر تا 10 متر است. لازم است به تعداد دستگاه‌های گرمایشی تابشی موضعی، برای هر یک از آن‌ها خط لوله گاز اصلی تا محل نصب مشعل، لوله کشی وجود داشته باشد. کابل کشی برق نیز باید برای هر یک از دستگاه‌ها از تابلو برق اصلی تا محل نصب مشعل، جدا باشد. در سیستم گرمایشی تابشی موضعی، به علت نصب مشعل در داخل سالن، احتراق در این فضا انجام خواهد شد و هوای مورد نیاز برای سوختن از داخل این سالن تهیه می‌شود. اما تعداد دودکش‌ها به تعداد دستگاه‌های گرمایش تابشی از محل نصب مشعل تا حدود یک متر خارج از سالن خواهد بود. این موضوع باعث خروج گازهای حاصل از احتراق به خارج سالن خواهد شد و فضای مورد نظر ایمنی لازم را پیدا خواهد کرد.

راز آسمان پایتخت

در کل هر نوع از سیستم گرمایی مذکور برای گرمایش سالن صنعتی مورد استفاده قرار بگیرد، باعث حذف گرد و غبار و داشتن محیطی سالم، حداقل مصرف انرژی، امکان کنترل دستگاه‌ها از یک محل به وسیله پنل کنترل، حذف موتورخانه و هزینه‌های سرویس و نگهداری و … خواهد شد.

گرمایش سالن صنعتی-کاماپرس

بهترین سیستم گرمایش سالن صنعتی را از کجا بخریم؟

تمامی انواع سیستم‌های گرماتاب سالن صنعتی ، سوله و … توسط اخگر تابش ارائه می‌شود. این مجموعه با هدف انتقال دانش و تجربه کشورهای اروپایی در امر بهره وری انرژی به صنعت داخل کشور در جهت ارتقا کیفیت محصولات گرمایشی و سرمایشی شکل گرفته و در سال‌های فعالیت خود، در این باره اقدامات مفیدی را انجام داده است.

افرادی که قصد دارند گرماتاب سالن صنعتی یا دیگر وسایل گرمایشی و سرمایشی را از این مجموعه سفارش دهند، می‌توانند به راحتی به وبسایت این مجموعه مراجعه کرده و با تکمیل و ارسال فرم‌های موجود و ارسال آن برای کارشناسان این مجموعه، از قیمت اولیه پروژه گرمایشی آگاه شوند. کارشناسان این مجموعه بهترین سیستم مناسب با فضای مورد نظر مشتریان را معرفی خواهند کرد و متوسط قیمت را به متقاضیان اعلام می‌کنند. ضمنا امکان تماس تلفنی یا ارسال ایمیل به این مجموعه وجود دارد، کارشناسان در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخگو خواهند بود.

انتهای پیام

مرتبط با : اخگر تابش
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز