بهترین رنگ موی بدون آمونیاک ایرانی کدام است؟

لست سکند

احتمال آسیب‌دیدگی موها همواره یکی از نگرانی‌های بسیاری از بانوان در هنگام رنگ کردن مو محسوب می‌شود. خشکی مو، وزی، شکننده شدن و افزایش ریزش مو از جمله رایج‌ترین مشکلات خانم‌ها و آقایان پس از رنگ کردن مو است. اما آیا راه حلی برای پیشگیری از این معضلات وجود دارد؟

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم آرایشی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، متخصصان و پزشکان توصیه می‌کنند تا برای حفظ سلامت تارهای مو از رنگ‌های بدون آمونیاک استفاده شود. هرچند که وجود آمونیاک در رنگ مو باعث افزایش ماندگاری آن می‌شود؛ اما این ماده آسیب‌های زیادی نیز به مو وارد می‌کند. در ادامه، معایب استفاده از رنگ موی دارای آمونیاک بررسی شده و بهترین رنگ موی بدون آمونیاک ایرانی معرفی خواهد شد.

چرا از رنگ موی دارای آمونیاک استفاده نکنیم؟

آمونیاک یک نوع ماده شیمیایی است که کوتیکول‌های مو را از هم باز می‌کند. سپس با از بین بردن رنگدانه‌های مو کمک می‌کند تا رنگ مو به ساختار تارهای مو نفوذ کند. این ماده، PH رنگ مو را افزایش داده و باعث قلیایی شدن آن خواهد شد. وجود آمونیاک در این نوع محصولات باعث وزی، خشکی و خشن شدن مو شده و آسیب جدی به موها وارد می‌کند. به علاوه، این ماده باعث بروز واکنش‌های آلرژیک نیز شده و التهاب چشم یا خارش شدید پوست را به همراه خواهد داشت.

امروزه، بسیاری از تولیدکنندگان محصولات آرایشی و بهداشتی این ماده را از رنگ مو حذف کرده و با ترکیبات دیگر جایگزین کرده‌اند. روغن‌های موجود در این نوع رنگ موها به افزایش درخشندگی و سلامت مو کمک کرده و میزان آمونیاک آن به حداقل میزان خود رسیده است. البته همانطور که قبلاً اشاره شد، رنگ موهای بدون آمونیاک ممکن است ماندگاری کمتری نسبت به محصولات دارای آمونیاک داشته باشد. همچنین، کیفیت رنگ موهای بدون آمونیاک با یکدیگر یکسان نیست. به همین دلیل، بهتر است پیش از اقدام به خرید با بهترین برندهای رنگ موی بدون آمونیاک ایرانی آشنا شد.

راز آسمان پایتخت

رنگ موی بدون آمونیاک فیوژن کالر مارال

سری فیوژن کالر مارال با ترکیبات جدید و پیشرفته ساخته شده و کمترین آسیب را به تارهای مو وارد می‌کند. این رنگ موی ایران بدون آمونیاک، پوشش‌دهی بسیار بالایی داشته و به راحتی به ساختمان مو نفوذ می‌کند. این محصول دارای ترکیباتی چون روغن بادام شیرین، روغن آرگان، روغن هسته انگور و کراتین است. وجود این مواد مغذی در سری فیوژن کالر مارال به استحکام و درخشندگی مو نیز کمک خواهد کرد.

رنگ موی بدون آمونیاک پرستیژ

پرستیژ یکی از برندهای پرطرفدار ایرانی است که همواره بهترین ترکیبات را در محصولات آرایشی و بهداشتی خود استفاده می‌کند. وجود مواد مغذی در رنگ موی پرستیژ و حذف آمونیاک از آن باعث شده تا خانم‌های باردار نیز بتوانند از این محصول استفاده کنند. روغن زیتون، منتول، مولتی ویتامین و کراتین هیدرولیزه شده از جمله مواد مفیدی است که در رنگ موی پرستیژ به کار رفته است.

رنگ موی بدون آمونیاک بیول

روغن کنجد، روغن بادام، روغن جوانه گندم و روغن فندق از جمله ترکیبات ویژه رنگ موی بدون آمونیاک بیول است. استفاده از این محصول موجب افزایش استحکام و سلامت مو شده و ویتامین‌های موجود در آن، تارهای مو را تقویت می‌کند. پیگمنت‌های بسیار ریز رنگ موی بیول به راحتی در تارهای مو نفوذ کرده و باعث افزایش ماندگاری رنگ مو می‌شود.

رنگ موی بدون آمونیاک دورلایت

این رنگ مو در 91 طیف مختلف به بازار عرضه شده و پاسخگوی هر نیاز و سلیقه‌ای است. رنگ موی بدون آمونیاک دورلایت حاوی ویتامین‌هایی چون A، C، E و B5 بوده و نرمی و لطافت تارهای مو را به همراه خواهد داشت. به علاوه، در ترکیبات این محصول از روغن‌هایی چون زیتون، ماکادمیا و جوجوبا استفاده شده است. استفاده از محصولات دورلایت باعث می‌شود تا خشکی پوست سر رفع شده و موها به طور کامل آبرسانی شوند.

علاقمندان به تهیه و خرید رنگ موی بدون آمونیاک مارال، پرستیژ، بیول، دورلایت و… می‌توانند به فروشگاه اینترنتی سالن سیتی مراجعه کنند. این فروشگاه بهترین محصولات آرایشی و بهداشتی را با نازل‌ترین قیمت و ضمانت اصالت کالا به دست مشتریان می‌رساند.

انتهای پیام

مرتبط با : سالن سیتی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز