5 مدل پرفروش خوشبوکننده دهان + قیمت

خوشبو کننده-کاماپرس
تور لحظه آخری-کاماپرس

خوشبوکننده دهان علاوه بر تاثیر مثبت بر بوی دهان، می‌تواند باعث سلامتی دندان و لثه‌ها شده و فضای دهان را نیز ضدعفونی کند. خوشبوکننده‌های دهان با ویتامین‌ها و مواد معدنی مختلف غنی شده و با طعم‌های گوناگون در بازار وجود دارند. در این میان پرفروش‌ترین مدل‌های خوشبو کننده دهان به شکل قرص، اسپری‌ و یا دهانشویه عرضه می‌شود.

کاماپرس در این گزارش 5 مورد از بهترین خوشبوکننده‌های دهان را با جست‌وجو در سایت ریحا معرفی می‌کند.

قرص خوشبوکننده دهان vi one

قرص‌های وی وان در طعم‌های مختلفی مانند دارچین، نعناع، پرتقال و اکالیپتوس و با قیمت حدودی 31 هزار تومان عرضه می‌شود. این محصول که در هر بسته از آن‌ 30 عدد قرص خوشبوکننده وجود دارد، به دلیل داشتن زایلیتول، برای افراد دیابتی هم مناسب است. زایلیتول شیرین کننده‌ای مفید برای سلامت دندان‌هاست و می‌تواند باعث افزایش کیفیت و مقاومت دندان‌ها شود.

خوشبو کننده دهان-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

قرص خوشبوکننده elder

قرص دیگری که می‌توانید سراغ آن بروید قرص پروبیوتیک خوشبوکننده دهان مینت الدر است که با قیمت 44 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول دارای 40 عدد قرص در هر بسته بوده و محصول کشور آمریکا است. الدر که دارای مقدار قابل توجهی از ویتامین ث بوده، می‌تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند و با داشتن پروبیوتیک‌، باعث بهبود عملکرد دستگاه گوارشی می‌شود. منتول موجود در این قرص برای تسکین درد و التهاب سرماخوردگی نیز موثر است. این محصول هیچ گونه ماده اضافی مانند چربی یا نمک ندارد.

خوشبو کننده دهان-کاماپرس

اسپری دهانشویه Misswake

دهانشویه مناسب برای خوشبو کردن دهان محصول 3 در 1 اسموک اودور کنترل میسویک است. این محصول که با قیمت 57 هزار تومان به فروش می‌رسد، 30 میل حجم داشته و می‌تواند بوی بد مربوط به مصرف دخانیات و باقی مانده غذاها را به خوبی از بین ببرد. به همین جهت استفاده از این اسپری برای افراد سیگاری مناسب است. این خوشبوکننده با خاصیتی ضدالتهابی و آنتی باکتریال با طعم اکالیپتوس، نعنا و پروپولیس طرفداران زیادی داشته و باعث خنک شدن دهان می‌شود. علاوه بر این مصرف این ماده در ضدعفونی کردن دهان نیز نقش دارد.

 

خوشبوکننده-کاماپرس

اسپری دهان signal

اسپری خوشبوکننده هایجین سیگنال محصولی با حجم 15 میل است که در کشور انگلیس ساخته می‌شود و با قیمت 168 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول با خاصیت ضد عفونی کننده و خوشبو کننده‌ای که دارد می‌تواند باعث حس خنکی در دهان شود و ماندگاری مناسبی دارد. استفاده از اسپری سیگنال برای کسانی که مدت زیادی در خارج از خانه به سر می‌برند و کمتر غذا می‌خورند، توصیه شده است.

خوشبو کننده-کاماپرس

اسپری Frostie برای خوشبو کردن دهان

اسپری دیگری که به عنوان خوشبو کننده دهان می‌توانید از آن استفاده کنید، اسپری اکسترا فروستی است. این اسپری که در بازه قیمتی 60 تا 80 هزار تومان و در حجم‌های مختلف 20 و 15 میل قابل دسترسی است، می‌تواند باعث طراوت و شادابی دهان شده و در مدل‌های مختلفی مانند توت فرنگی، سترونگ مینت و کول به فروش می‌رسد.

خوشبو کننده-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : ریحاسیگنال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز