بهترین تور وان عید نوروز 1401 + معرفی مراکز تجاری و تفریحی وان ترکیه

تور لحظه آخری-کاماپرس

چرا عید نوروز به وان ترکیه سفر کنیم؟ این سوالی است که شاید برای بعضی مسافران نوروزی پیش بیاید. اما گذراندن تعطیلات عید در وان ترکیه می‌تواند دلایل خوب زیادی داشته باشد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ گردشگری، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از نوراسیر، شهر وان ترکیه نزدیکترین شهر توریستی ترکیه در مرز غربی ایران است که برای سفر نیاز به ویزا ندارید و با توجه به مدت طولانی تعطیلات عید نوروز فرصت بسیار خوبی برای سفر به این شهر زیبای ترکیه است. اگر علاقمند به سفرهای خارجی و خرید ارزان و تفریح و گردش در سفر هستید، تور وان ترکیه بهترین پیشنهاد در عید نوروز است، توصیه می کنیم حتما تور وان عید نوروز را تجربه کنید.

سفر خارجی ارزان : تور وان عید ارزانترین تور خارجی از ایران در ایام نوروز به حساب می‌آید.

خرید پوشاک برند با قیمت مناسب : اکثر برند های پوشاک ترک و بین المللی در شهر وان شعبه دارند.

راز آسمان پایتخت

 بدون نیاز به ویزا : فقط پاسپورت شما باید بیش از 6 ماه اعتبار داشته باشد.

با چه وسیله ای به تور وان عید برویم؟

چهار روش برای تور وان عید 1401 وجود دارد. 1- تور وان با قطار 2- تور زمینی وان با اتوبوس 3- تور وان با ماشین شخصی  4- تور وان هوایی .

نکته مهم: شما میتواند تور وان ترکیه عید را از مجری مستقیم تور وان نوراسیر در ایران خریداری نمایید برای این کار عبارت ” تور وان نوراسیر” را در گوگل جستجو نمایید و وارد سایت نوراسیر شوید.

تور زمینی وان با اتوبوس : ارزانترین روش سفر به تور وان عید است، ضمن امکان افزایش اقامت در سفر، سریعتر از قطار هم هست و با توجه به امکان تغییر اتوبوس در لب مرز ، معطلی رد شدن اتوبوس از مرز هم دیگر ندارید.

تور هوایی وان : شما میتوانید با تور هوایی وان در روزهای دوشنبه و جمعه به مدت 4 شب و پنج با پرواز هواپیمایی کاسپین سفر کنید.

تور وان با قطار : قطار تور وان از تهران در دو روز در هفته حرکت دارد و امکان خوابیدن در کوپه و امکانات رستوران و سرویس بهداشتی در قطار از مزیت های آن محسوب می‌شود. ولی هنوز وضعیت قطار برای عید نوروز مشخص نشده است.

سفر با ماشین شخصی : اگر میخواهید تا شهر وان با ماشین شخصی بروید باید ابتدا گواهینامه بین المللی بگیرید و کاپوتاژ ماشین را انجام دهید در عیر اینصورت تمام مرز ها دارای پارکینگ شبانه روزی روباز هستند و شما پس از پارک خودرو در مرز میتوانید مسیر داخل ترکیه را با تاکسی طی کنید و قبل از سفر هتل خود را از نوراسیر نماینده رسمی هتل های وان ترکیه در ایران با پرداخت با کارت شتاب ارزانتر از خود شهر وان، هتل وان ترکیه در عید نوروز را رزرو کنید.

مرز های ایران ترکیه : سه گذرگاه مرزی به نام رازی، سرو و بازرگان گذرگاه های ارتباطی بین ایران و ترکیه است. بیشتر مسافران از مرز بازرگان وارد ترکیه می شوند. مرز رازی نزدیک ترین راه ایران تا وان ترکیه است.

مراکز خرید و تجاری وان ترکیه کجاست ؟

برای خرید به خیابان های جمهوریت و مارش بروید که مراکز خرید و کافه و رستوران های معروف در این خیابان ها هستند.

مراکز خرید وان سالن سینما، مرکز بازی‌های کامپیوتری، بولینگ، رستوران و کافی شاپ های مختلفی دارند و برند های پوشاک: کالینز، پیر کاردین، کوتون، یو اس پولو، دی فکتو، ال سی وایکیکی و پنتی و کودکان: ای-ببک، تویزشاپ لوازم آرایشی: فلورمار، برند ایو روشه و گراتیس و بسیاری برند های دیگر در شهر وان نمایندگی دارند.

اسامی مراکز تجاری وان

مراکز تجاری وان ترکیه عبارتنداز (Park van) مرکز خرید پارک وان، (AVM van)   ای وی ام وان، (Aydin Perihan AVM van) آیدین پریهام ای وی ام و (Turkuaz AVM van) ترکاوز ای وی ام وان، آک یو ، مرتر، ویار، میگروس، کارفور ، آتایوس سیلور، مرکز خرید Atasoy Art و بازار روس ها که محصولات محلی در آن عرضه می شود.

در تور عید وان ترکیه کجا اقامت کنیم؟

وان ترکیه دارای هتل و سوئیت و هتل آپارتمان با رنج قیمت های مختلف و از 5 ستاره تا متل است که معمولا هتل های مرکز شهر مورد علاقه ایرانی ها است تا راحت به مراکز خرید بروند. هتل های مورد علاقه ایرانیان عبارتند از Haldi ،Royal Palas، ،Grand، Royal Milano ،Rua world ،Royal Berk ، Dimit Park ،Farah suite ،Fuat hotel ،Dosco ،Urartu ، Karvan ،Divan

مراکز گردشگری وان

کلیسا و  جزیره آکدامار، خانه‌ گربه ‌های وان، کاووس تپه، کتیبه خشایارشاه، قلعه هوساپ، قلعه‌ وان، موزه وان، آبشار مرادیه، مسجد بزرگ، توشپا، پارک آبی وان از جمله جاذبه های گردشگری وان ترکیه است.

دریاچه‌ وان ترکیه : دریاچه‌ وان ترکیه بزرگترین دریاچه‌ ترکیه محسوب می‌شود که به دنیز به معنای دریا نیز معروف است. دریاچه‌ وان ترکیه جزو مهمترین مکان گردشگری  تور وان ترکیه است که نماد این شهر هم محسوب می شود .

از کجا تور وان عید 1401 را بخرم؟

پیشنهاد ما به شما این است که تور زمینی وان و تور هوایی وان را از نوراسیر مجری اصلی تور وان در ایران مستقیما تور وان عید را بخرید؛ از شاخصه های خوب نوراسیر پشتیبانی 24 ساعته 7 روز هفته در کنار بهترین قیمت و اطمینان در سفر است، ترانسفر تا درب هتل، بیمه مسافرتی و امکان خرید تلفنی بدون حضور از دیگر مزایای سفر با نوراسیر مجری اصلی تور وان عید نوروز در ایران است که جای هیچ نگرانی برای سفر شما باقی نمی گذارد.

مرتبط با : نوراسیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز