بهترین برند و قیمت کنتاکتور در بازار

تور لحظه آخری-کاماپرس

کنتاکتور در واقع یک دستگاه کلید زنی یا سوئیچینگ است که برای خاموش و روشن کردن مدار الکتریکی از آن استفاده می‌شود. تفاوت اصلی بین کنتاکتور و رله این است که دستگاه‌های کنتاکتور می‌توانند جریان بالاتری را تحمل کنند. این دستگاه‌ها قابلیت نصب آسانی دارند و به انواع مختلفی تقسیم می‌شوند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، قیمت کنتاکتور به نوع دستگاه، برند و میزان توان و ولتاژ آن بستگی دارد. از این دستگاه برای مصارف خانگی و صنعتی استفاده زیادی می‌شود. به طور کلی، کنتاکتورها را به دو نوع تک فاز و سه فاز تقسیم می‌کنند. کنتاکتور تک فاز و سه فاز در نوع منبع تغذیه، جریان اسمی و کاربرد با یکدیگر متفاوت‌اند.

در ادامه، ضمن معرفی تعدادی از بهترین برندهای موجود در بازار، قیمت کنتاکتور نیز ارائه خواهد شد.

راز آسمان پایتخت

بهترین برندهای کنتاکتور کدامند؟

کنتاکتور هیوندای: شرکت نام‌آشنای کره‌ای هیوندای در صنعت تجهیزات برقی هم فعالیت قابل توجهی دارد. محصولات این شرکت در بیش از 193 کشور دنیا به فروش می‌رسد که شامل انواع کنتاکتور، کلید حرارتی، محافظ جان‌ و امثال آن می‌شود. کنتاکتور هیوندای در صنایع مختلفی همچون نیروگاه‌ها و صنعت کشتی‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کنتاکتور اشنایدر: اشنایدر الکتریک یک شرکت معتبر تجهیزات الکتریکی در فرانسه است که کنتاکتورهای آن از قابلیت نصب راحتی برخوردارند. این دستگاه‌ها به بوبین، سیستم هسته آهنی ثابت و متحرک، ترمینال، کنترل جرقه و مواردی از این دست مجهز هستند.

کنتاکتور پارس فانال: این برند ایرانی از سطح کیفی بالایی برخوردار است. کسانی که به دنبال قیمت کنتاکتور مقرون به صرفه هستند، می‌توانند محصولات برند پارس فانال را خریداری کنند. معمولاً از کنتاکتورهای پارس فانال در تابلو برق‌های صنعتی استفاده می‌شود.

کنتاکتور ال اس: این شرکت کره‌ای، کنتاکتورهای خود را در دو سری متاسل و سوسل به بازار عرضه می‌کند. در این میان، کنتاکتورهای متاسل از محبوبیت بیشتری برخوردارند. به طور کلی، محصولات ال اس با استانداردهای کیفی بسیار خوبی تولید می‌شوند.

در ادامه، بهترین قیمت کنتاکتور هیوندای، اشنایدر، پارس فانال و ال سی معرفی آمده است.

کنتاکتور اشنایدر مدل LC1D95M5

این کنتاکتور 95 آمپر جریان نامی، 52 کیلووات توان نامی و 220 VAC ولتاژ بوبین دارد. همچنین ابعاد آن 127*85*130 میلی‌متر است.

کنتاکتور هیوندای مدل HGC

مشخصات این کنتاکتور قدرت شامل جریان نامی 100 آمپری، توان نامی 55 کیلوواتی و ولتاژ بوبین  220VAC است. ابعاد این کنتاکتورها با توجه به بوبین استفاده شده در آنها در مواردی دچار تغییر می‌شود.

کنتاکتور ال اس مدل MC-18b

این کنتاکتور 18 آمپر جریان نامی، 7.5 کیلووات توان نامی و 220 VAC ولتاژ بوبین دارد. ابعاد این کنتاکتورها با توجه به بوبین استفاده شده در آن در مواردی دچار تغییر می‌شود.

کنتاکتور پارس فانال مدل PFC-22

کنتاکتور پارس فانال با 22 آمپر، 11 کیلووات، بوبین 220 AC و همراه با 12 ماه گارانتی سازنده به فروش می‌رسد. این کنتاکتورها تحت لیسانس فانال آلمان ساخته شده و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند.

چنانچه می‌خواهید از این تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوید، می‌توانید به وبسایت تسلا کالا (teslakala.com/product-category/power-contactor) مراجعه کنید یا با شماره 91026126-021 تماس بگیرید. تسلا کالا اصالت تمام تجهیزات برقی خود را با ارائه ضمانت مرجوعی تضمین می‌کند. پشتیبانی فنی و ارسال سریع از دیگر مزایای خرید از این مجموعه است.

انتهای پیام

مرتبط با : تسلاکالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز