بهترین بازار برای خرید موبایل های موتورلا کجاست؟

لست سکند

نام موبایل های موتورلا در بازار امروز گوشی تلفن همراه کمی مهجورتر از چند سال پیش به نظر می‌رسد، اما حقیقت این است که تلفن‌های همراهی که امروزه از آن‌ها استفاده می‌کنیم، اولین بار توسط شرکت موتورولا به بازار عرضه شده است. این شرکت با اختراعات زیاد خود نقش مهمی را در انقلاب رایانه‌ها ایفا کرده است. موتورولا یک شرکت مخابراتی چند ملیتی آمریکایی است که در اواخر دهه ۱۹۲۰ تاسیس شد و «اولین‌»های زیادی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، اولین تلفن قابل حمل دستی توسط موتورولا در سال ۱۹۷۱ ساخته شد و این شرکت برای اولین بار در تاریخ، یک دستگاه ارتباط سلولی را برای اهداف تجاری عرضه کرد. پس از آن موتورلا به طور ویژه وارد بازار تلفن همراه دنیا شد و در دهه ۱۹۹۰ بزرگترین فروشنده گوشی‌های تلفن همراه در جهان بود. بازار موبایل های موتورلا با عرضه اولین تلفن همراه GPRS جهان را توسعه داد و با حدود ۱۳۰ میلیون فروش، در میان پرفروش‌ترین گوشی‌های موبایل جهان قرار گرفت.

منحصربفردترین موبایل موتورولا

اولین گوشی اندرویدی موتورولا در سال ۲۰۰۹ عرضه شد و در سال ۲۰۱۱ گوشی تلفن همراهی با پردازنده دو هسته‌ای و یک گیگابایت رم را عرضه بازار کرد. این شرکت در سال ۲۰۱۳ سری Moto خود را تحت نظارت گوگل منتشر کرد. شرکت لنوو در سال ۲۰۱۴ موتورولا را تحت نظر خود درآورد و هر سال به طور مداوم گوشی‌های هوشمند بزرگ و با کیفیتی را عرضه بازار می‌کند.

راز آسمان پایتخت

یکی از افتخارات جالب موتورلا، ساخت یک گوشی با دوربین 200 مگاپیکسلی است که تا مدتها از آن با نام Frontier یاد می‌کرد اما این گوشی اواخر تیرماه امسال با نام Moto Edge 30 اولترا رونمایی شد و توانست رکورد بهترین کیفیت دوربین موبایل را از آن خود کند. موتورولا در 8 سپتامبر جاری رویدادی را برگزار کرد و همانطور که انتظار می‌رفت، گوشی هوشمند را برای فروش در اروپا به نمایش گذاشت. این گوشی با چیپست اسنپ دراگون 8+ Gen 1کوالکام روانه بازار شده است. همچنین نمایشگر اولد 6.67 اینچی با دقت 2400 در 1080 پیکسل با نرخ تازه سازی صفحه 144 هرتز، رم 12 گیگابایتی با حافظه داخلی 256 گیگابایتی در نظر گرفته است.

کاماپرس در ادامه این مطلب، به معرفی سه گوشی محبوب موتورلا در بازه‌ قیمتی 5 تا 25 میلیون تومان می‌پردازد؛

گوشی موبایل موتورولا Moto G51 G5 ؛ ارزان و به‌روز

این گوشی دارای صفحه نمایش فوق سریع و سرعت نسل 5G است. Moto G51 دارای پردازنده اسنپدراگون 480 پلاس است که تجربه‌ای بسیار روان را در استفاده از این دستگاه برای کاربران فراهم می‌کند.

دوربین این دستگاه از یک سنسور قدرتمند 50 مگاپیکسلی با فناوری Quad Pixel ساخته شده است که این امکان را می‌دهد تا تحت نظر هر نوری، عکس‌های با کیفیت و چشمگیری ثبت شود. به علاوه، موتو جی 51، مجهز به پلتفرم ایمنی ThinkShield است که باعث افزایش امنیت دستگاه خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند این دستگاه را رنگ‌های آبی نیلی یا نقره‌ای روشن خریداری نمایند. هم‌اکنون این دستگاه با قیمت حدود 5 میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود.

گوشی موتورولا Moto Edge 20 ؛ میان قیمت قدرتمند

هر چند که بازه قیمتی 11 تا 12 میلیون تومانی این گوشی باعث می‌شود تا توقع امکانات یک موبایل میان‌رده را از آن داشته باشیم؛ اما موتورلا بسیار فراتر از آن عمل کرده است.

موتورولا Edge 20 دارای چیپست اسنپدراگون 778 است که پردازنده و GPU قدرتمندی دارد. این گوشی دارای یک دوربین اصلی 108 کگاپیکسلی با سنسور iSOCELL HM3  سامسونگ و سنسور 32 مگاپیکسلی دوربین سلفی است. موتو اج 20، یک باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 30 واتی دارد. این دستگاه با رنگ‌های سفید، مشکی و آبی به بازار عرضه شده است.

گوشی موتورلا Edge 30 pro؛ تجربه عکاسی فوق حرفه‌ای!

این دستگاه دارای یک سیستم دوربین فوق‌العاده پیشرفته است. دوربین فوق عریض 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی موتورلا اج 30 پرو، عکس‌های نفس‌گیر و جذابی ثبت می‌کند. فیلم‌های این گوشی قابلیت ضبط با وضوح 8K را دارد؛ بالاترین وضوح تصویری ممکن در گوشی‌های هوشمند امروز! Edge 30 pro با پردازنده Snapdragon 8، قدرت پردازش بی‌نظیری دارد. موتورلا یک رم 12 گیگابایتی با حافظه داخلی 256 گیگابایت برای این دستگاه در نظر گرفته است. هم‌اکنون این گوشی در بازه قیمت 24 تا 25 میلیون تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

موبایل های موتورولا را از کجا بخریم؟

اگر از مشتریان موبایل های موتورلا باشید، باید بدانید که این مجموعه تلاش می‌کند تا با استفاده از آخرین فناوری‌های نوین جهان، محصولات و خدماتی را به مشتریان خود ارائه دهد تا زندگی روزمره آسان‌تر، نشاط‌آورتر و لذت‌بخش‌تر را برای همگان فراهم کند.

در همین راستا، مجموعه آل دیجیتال نیز، مرجع تخصصی فروش گوشی‌های هوشمند موتورلا محسوب می‌شود که بیش از یک دهه سابقه فعالیت در این عرصه را دارد و نه فقط اطلاعاتی جامع و تخصصی را در این زمینه به مشتریان خود ارائه می‌دهد، که به کاربران برای تجربه خریدی خوب و مطمئن مشاوره می‌دهد.

در آل دیجیتال مشتریان هم می‌توانند با مراجعه به بخش گفتگو و همچنین قسمت پرسش و پاسخ، برای خرید موبایل های موتورولا و سایر کالاهای دیجیتال موجود در این فروشگاه اینترنتی اطلاعات لازم را کسب کنند.

علاقمندان به خرید محصولات و موبایل های موتورلا می‌توانند با مراجعه به وبسایت آل دیجیتال، از یک خرید خوب و مطمئن لذت ببرند.

انتهای پیام

مرتبط با : آل دیجیتال
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز