بهترین آمپرمتر و مولتی مترهای کلمپی

آمپرمتر-کاماپرس
لست سکند

آمپرمتر کلمپی که با عنوان مولتی متر کلمپی یا مولتی متر انبری نیز شناخته می‌شود، یکی از ابزار دقیق‌های مهم و کاربردی در الکترونیک بوده که کاربرد اصلی آن، اندازه‌گیری جریان الکتریکی بدون نیاز به تماس یا قطع کابل و سیم است.

به گزارش کاماپرس، آمپرمتر کلمپی یا همان مولتی متر کلمپی یک دستگاه تست جریان الکتریکی بوده که از ترکیب یک مولتی‌متر به عنوان پایه دستگاه به همراه یک سنسور اندازه‌گیری جریان تشکیل شده است. قسمت سنسور اندازه‌گیری آمپرمتر کلمپی به صورت یک گیره است که به دور سیم حلقه می‌شود و به آسانی جریان الکتریکی را اندازه‌گیری می‌کند.

این گزارش به بررسی و معرفی بهترین آمپرمتر کلمپی و ویژگی‌ها و مشخصات هر یک از آن‌ها پرداخته است.

بهترین آمپرمتر و مولتی مترهای کلمپی صنعت برق و الکترونیک

  • مولتی متر کلمپی کیس SK 7718

یکی از بهترین مولتی مترهای کلمپی در اندازه گیری جریان الکتریکی، SK 7718 از برند ژاپنی کیس (Kaise) است که با قابلیت RMS واقعی خود معمولا در کنترلر موتور، دیمر کنترل فاز، منبع تغذیه UPS و موتورهای صنعتی نیزکاربرد دارد. با استفاده از این مولتی متر کلمپی می‌توان علاوه بر ولتاژ متناوب و مستقیم، جریان متناوب AC و مستقیم DC از یک سیم را بدون قطع کردن آن اندازه‌گیری کرد. قابلیت اندازه‌گیری اهم، ولتاژ، میزان ظرفیت خازن و امکان تست دیود و تست خازن از دیگر ویژگی‌های این مولتی متر کلمپی است.

آمپرمتر-کاماپرس

راز آسمان پایتخت
  • آمپر متر کلمپی کیس SK 7660

دستگاه آمپرمتر دیجیتال مدل SK7660 توسط شرکت ژاپنی کیس با قابلیت True RMS تولید و به بازار جهانی عرضه شد. قابلیت True RMS در سیستم‌هایی مانند منابع تغذیه، دیمرهای کنترل فاز، بورد کنترلرها، کنترلرهای موتور، درایورهای سرعت متحرک و موتورهای صنعتی قابل استفاده است. این محصول نسبت به سایر رقبای خود امکانات بیشتری به کاربران ارائه می‌دهد و قادر است 15 کمیت الکتریکی مهم را اندازه‌گیری کند. از جمله قابلیت‌های این آمپرمتر می‌توان به قابلیت True RMS آن اشاره کرد. از دیگر قابلیت های مهم این آمپرمتر کلمپی می توان به امکان اندازه‌گیری ولتاژ مستقیم و متناوب تا 600 ولت، اندازه‌گیری جریان AC/DC تا 400 آمپر بدون نیاز به قطع سیم، تست فرکانس، تست دیود و تست خازن اشاره کرد.

آمپرمتر-کاماپرس

  • مولتی متر کلمپی کیس SK 7625

انطباق با استاندارد بین‌المللی CE در این کلمپ آمپرمتر بیانگر قابلیت‌های فنی و فیزیکی این مولتی متر کلمپی است. افرادی که با جریان متناوب سر و کار دارند، به واسطه استفاده از مولتی متر کلمپی می‌توانند جریان متناوب عبوری از یک سیم را بدون قطع کردن آن و بدون استفاده از پراب اندازه‌گیری کنند. اندازه‌گیری آمپر AC تا 600 آمپر، اندازه‌گیری ولتاژ AC/DC تا 600 ولتاژ، اندازه‌گیری اهم و پیوستگی و تست دیود از جمله قابلیت‌های این مولتی متر انبری است. از دیگر امکانات آمپرمتر کلمپی SK 7625 می‌توان به اتو رنج بودن، قابلیت نمایش مقدار باتری و مجهز بودن به قابلیت قطع خاموشی خودکار اشاره کرد که تا میزان زیادی انرژی باتری را حفظ می‌کند.

آمپرمتر-کاماپرس

  • آمپرمتر کلمپی کیس SK 7603

آمپرمتر کلمپی دیجیتال مدل SK 7603 تولید شده توسط برند ژاپنی کیس قادر است ولتاژ متناوب و مستقیم، مقدار ظرفیت خازن و فرکانس را اندازه‌گیری کند. با استفاده از این آمپرمتر می‌توان تست قطعات الکترونیکی را هم انجام داد و از سلامت قطعات نیمه هادی‌ همچون ترانزیستور، خازن و دیود مطمئن شد و مشخصات آن‌ها را مشاهده کرد. آمپرمتر کلمپی، آسان‌ترین روش برای آزمایش و بررسی شدت جریان AC یا DC در خطوط تک فاز یا سه فاز است. آمپرمتر کلمپی SK 7603 از دسته آمپرمتر دیجیتال اتورنج بوده که قادر است آمپر AC را تا 600 آمپر، ولتاژ AC/DC را تا 600V و اهم و پیوستگی را اندازه‌گیری کند.

آمپرمتر-کاماپرس

  • مولتی متر کلمپی کیس SK 7719

آمپرمتر کلمپی کیس SK 7719 یکی از ابزارآلات پرکاربرد مهندسی برق برای تست دیود، خازن و فرکانس به شمار می‌رود. با آمپرمتر کلمپی برند کیس می‌توان جریان متناوب و مستقیم را تا هزارآمپر اندازه‌گیری کرد. انطباق این دستگاه با استاندارد بین‌المللی CE حاکی از قابلیت‌های فیزیکی و فنی این محصول است. همچنین این محصول به قابلیت قطع خاموشی خودکار مجهز بوده که در صورت عدم استفاده از آن، به صورت خودکار خاموش می‌شود و انرژی باتری‌ها را برای مدت زمان طولانی حفظ می‌کند. با این محصول می‌توان ولتاژ متناوب AC و مستقیم DC را با دقت بالای 600 ولت اندازه‌گیری کرد.آمپرمتر-کاماپرس

 خرید بهترین آمپرمتر و مولتی مترهای کلمپی از “پارس الکترونیک”

گروه فنی و مهندسی پارس الکترونیک در سال 1374 فعالیت خود را در زمینه تامین و فروش ابزارآلات اندازه‌گیری برق و الکترونیک و تجهیزات آموزشی آغاز کرد. این شرکت با اخذ نمایندگی انحصاری شرکت‌‎های معتبر APPA، SEW، KAISE، RIGOL و تامین بسیاری از تجهیزات همچون آمپرمتر کلمپی، اسیلوسکوپ، پراب‌های ولتاژ، ترمومتر دیجیتال، فازمترهای ولتاژ و میلی اهم متر، به یک شرکت مطرح در زمینه تامین تجهیزات الکترونیک تبدیل شده است.

برای خرید بهترین آمپرمتر و مولتی‌مترهای کلمپی برند ژاپنی کیس و اطلاع از قیمت و ویژگی‌ مدل مورد نظر می‌توان به وبسایت مجموعه پارس الکترونیک به آدرس WWW.PARSELECTRONIC.COM مراجعه کرد  یا با شماره تلفن 66724234-021تماس گرفت.

انتهای پیام

مرتبط با : پارس الکترونیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز