برندگان قرعه کشی وانت آریسان چقدر سود می‌کنند؟

تور لحظه آخری-کاماپرس

وانت آریسان در چهاردهمین طرح فروش فروش فوق العاده ایران خودرو با موعد تحویل ۴۵ روزه عرضه می‌شود.

به گزارش کاماپرس، با اینکه شرکت خودرو سازی سایپا، وانت پراید را از طرحهای پیش فروش و فروش فوق العاده بیرون گذاشته ، اما وانت رقیب همچنان در ایران خودرو پیش فروش می شود و البته متقاضیان زیادی برای آن ثبت نام می کنند.

البته گفته می شود دلیل این استقبال زیاد هم به اختلاف قیمت این خودرو در کارخانه و بازار بر می گردد. چون اگر کسی در قرعه کشی این خودرو برنده شود در عرض ۴۵ روز می تواند سود خوبی به دست بیاورد.

اخبار مهم مرتبط را بخوانید

اختلاف قیمت وانت آریسان در کارخانه و بازار چقدر است؟

راز آسمان پایتخت

قیمت وانت آریسان دوگانه سوز با موعد تحویل ۴۵ روزه طبق جدول طرح فروش فوق العاده ایران خودرو حدود ۱۲۰ میلیون و ۵۶۳ هزار تومان است. وانت آریسان مدل ۹۹ در بازار با قیمت ۱۴۹ میلیون تومان فروخته می شود. یعنی برنده این خودرو می تواند در یک مدت یک و نیم ماهه حدود ۳۰ میلیون تومان سود کند.

البته وانت آریسان تنها خودرو عرضه شده در این طرح فروش فوق العاده ایران خودرو نیست، دنا پلاس توربو اتوماتیک نیز با موعد تحویل ۹۰ روزه در این طرح فروش فوق العاده عرضه می شود. قیمت دنا پلاس توربو اتوماتیک در این طرح حدود ۳۷۰ میلیون و ۸۰۱ هزار تومان است. این خودرو هم در بازار با قیمت ۴۲۵ میلیون تومان فروخته می شود.

اما نکته مهم درباره پیش فروش وانت آریسان دوگانه سوز افزایش ۷۰ میلیون تومانی این خودرو از فروردین سال ۹۹ تا اسفند ماه است. این خودرو در فروردین ماه گذشته با قیمت ۵۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان پیش فروش می شد. این خودرو از شهریور ماه گذشته تا کنون با قیمت ۱۲۰ میلیون تومان در طرحهای پیش فروش و فروش فوق العاده عرضه می شود.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودرو، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز