وانت آریسان به 2 دلیل با یک سواری جایگزین می‌شود

تور لحظه آخری-کاماپرس

اخباری از سوی رسانه ها منتشر شده که حکایت از جایگزینی وانت آریسان با سمند ال ایکس دارد و دو علت برای این جایگزینی مطرح شده است.

به گزارش کاماپرس، به نظر می رسد وانت آریسان که در سال های اخیر به عنوان جایگزین وانت پیکان در ایران خودرو تولید می شد به پایان خط رسیده است اما جایگزینی این خودرو با یک سواری نیز از رویدادهای جالب توجهی است که احتمالا تنها در کشور ما می توان آن را مشاهده کرد.

براساس آمار خط تولید ایران خودرو، وانت آریسان مدت زیادی است که دیگر تولید نشده و همچنین بر اساس آمار بخشنامه های فروش، هیچ گونه تعهدی برای این خودرو در سال آینده ایجاد نشده است و به نظر می رسد تولید این خودرو نیز با توجه به قوانین محیط زیست به خط آخر خود رسیده است.

از طرفی برخی سایت های تخصصی خودرو از جمله خودرو تک گزارش کرده اند که علت جایگزین شدن سمند ال ایکس به جای وانت آریسان قیمت 140 میلیون تومانی این خودرو در برابر قیمت پائین تر سواری سمند ال ایکس است. در واقع پیش خرید کنندگان وانت آریسان با توجه به قیمت مصوب جدید این خودرو دیگر تمایلی به تکمیل وجه و تحویل گرفتن این خودرو ندارند و ایران خودرو نیز پیشنهاد دیگری برای آنها روی میز قرار داده است.

در واقع به این ترتیب ایران خودرو به صورت چراغ خاموش یک خودرو وانت را از خط تولید خارج کرده و یا معترضان به قیمت این وانت را با جایگزین کردن یک خودروی سواری  ساکت کرده است.

راز آسمان پایتخت

شایان ذکر است در صورتی که وانت آریسان از خط تولید ایران خودرو خارج شود فعلا خودروی وانت دیگری در این شرکت تولید نمی شود و احتمالا تولید وانت های دیگری با قیمت های بالاتر در دستور کار این شرکت قرار خواهد گرفت.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم روز، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز