برنامه‌های غرفه ایران در نمایشگاه اکسپو امارات

با توجه به نزدیکی ایران به محل برگزاری اکسپو امسال ، پیش بینی می‌شود غرفه ایران در اکسپو 2020 دبی یکی از پررونق‌ترین غرفه ها باشد و تجار، صاحبان کسب وکارهای فناورانه و اهالی گردشگری از فرصت این نمایشگاه بهترین بهره‌برداری را انجام دهند.

به گزارش کاماپرس، اکسپو به عنوان بزرگترین، باشکوه ترین و طولانی ترین نمایشگاه جهان مهرماه امسال به میزبانی دبی آغاز می‌شود و این نمایشگاه بهترین فرصت برای فعالان بخش های مختلف اقتصادی ایران خصوصا فعالان حوزه های فناوری و های‌تک، تولیدکنندگان خدمات و محصولات ایده‌محور، تجار و اهالی کسب وکارهای مرتبط با گردشگری است.

بر اساس پیش بینی‌ها در مدت 6 ماهه برگزاری اکسپو 2020 دبی – از مهرماه 1400 تا فروردین ماه 1401 – حدود 25 میلیون بازدید کننده در این رویداد حضور خواهند یافت و پاویون ایران نیز با مساحت بالا – زیربنای بیش از 1100 متر مربع – و امکانات و غرفه های جذابی که برای آن در نظر گرفته شده ، میزبان میلیون ها بازدید کننده خواهد بود.

اهتمام «اتاق ایران و امارات» به اعزام هیات‌های تجاری ایران به اکسپو

اتاق بازرگانی ایران و امارات یکی از مراکزی است که مسئولیت هدایت صاحبان کسب وکار به این نمایشگاه را به عهده دارد و مسئولان این اتاق اعلام کرده اند با اعزام هدفمند هیات‌های تجاری ایرانی به اکسپو و فراهم کردن شرایط ملاقات آنها در غرفه ایران با دیگر همتایانشان از سراسر جهان، پیوند بسیار خوبی بین تجار ایرانی و تجار اماراتی و سایر کشورها به شکل نشست‌های B2B برقرار خواهند کرد.

راز آسمان پایتخت

اهداف کلی پاویون ایران در نمایشگاه اکسپو 2020 دبی

لازم به ذکر است که برنامه ها و اهدافی که در پاویون ایران به طور کلی پیگیری می شود عبارتند از ؛ نمایش دستاوردهای جدید شرکت ها و متخصصان ایرانی در حوزه علم و آینده و بهره برداری از صنایع نوین و خلاق، آشنایی بازدید کنندگان شامل تجار، کارشناسان، مسئولان و گردشگران کشورهای مختلف با دستاوردهای جدید کشورمان در حوزه های مرتبط با تکنولوژی، برگزاری جلسات تجاری بین فعالان اقتصادی به منظور تعامل، مذاکره، معرفی و تجاری سازی ایده ها و ظرفیت های نوین، فعال شدن بخش تجاری در فضای پاویون و غرفه ها در راستای معرفی و فروش محصولات و خدماتی که امکان فروش آنها در نمایشگاه وجود داشته باشد و نهایتا گسترش مبادلات تجاری بین ایران و سایر کشورهای دنیا.

مسئولان پاویون ایران اعلام کرده اند که از فرصت این نمایشگاه برای نمایش دستاوردهای نوین کشورمان در بهره برداری از آب و خاك جهت تولید مواد غذایی، نمایش تاریخچه غذا ، سلامت و بهداشت کشور، آشنایی بازدیدکنندگان با اقوام و قبایل و خرده فرهنگ های متنوع ایران، نمایش دستاوردهای جدید درحوزه علم و انرژی و جاذبه های گردشگری کم نظیر ایران بهره خواهند گرفت.

مزیت های حضور در اکسپو 2020 دبی برای شرکت های ایرانی

یکی از پرسش های مهم برای صاحبان کسب وکارهای مختلف این است که حضور در پاویون ایران در اکسپو 2020 دبی و غرفه گرفتن در این فضا چه مزیت هایی از نظر تجاری برای آنها ایجاد خواهد کرد. در پاسخ باید گفت اولین مزیت حضور در این فضا به عنوان مشارکت کننده در نمایشگاه این است که محصول یا خدمات شرکت شما در قالب فیلم معرفی ایران به مدت ۱80 روز یعنی در تمام دوره 6 ماهه نمایشگاه روزی ۳ ساعت در video wall غرفه ایران پخش و معرفی خواهد شد.

مزیت دوم مشارکت در این رویداد معرفی محصول یا خدمات شما در صفحات اینتراکت یو به مدت ۱80 روز، در تمام ساعت کار اکسپو در نقاط مختلف سالن پاویون ایران است.

علاوه بر این، برای شرکت هایی که محصولات قابل فروش در نمایشگاه را داشته باشند امکان عرضه محصول در فضای تجاری پاویون و فروش آن فراهم می‌شود. ضمنا به نمایندگان شرکت‌ها جهت عرضه کالا اجازه حضور در این فضا داده می‌شود.

نمایش برند و معرفی محصول توسط QR Code وساخت یکی از فضاهای پاویون و نام‌گذاری سالن بنام برند خود از دیگر مزیت ها برای کسب وکارها و شرکت های ایرانی مشارکت کننده در اکسپو 2020 دبی است.

گردانندگان پاویون ایران در اکسپو این امکان را نیز فراهم کرده‌اند که در ساخت پاویون و غرفه‌های این پاویون از توانمندی‌ها و مصالح تولیدکنندگان داخلی استفاده شده و با معرفی برند آنها به بازدیدکنندگان، امکان معرفی آنها به میلیون ها بازدید کننده از سراسر جهان ایجاد شود.

فراموش نکنیم اکسپو محیطی برای تبلیغ و شناساندن محصولات فناورانه و ایده محور است و بر این اساس در غرفه های ایران نیز روش های تبلیغات با شیوه های متفاوت و علمی اجرا خواهد شد.

یکی دیگر از مزیت‌های شرکت های حاضر در پاویون ایران استفاده از لوگوی Expo در وب سایت شرکت‌های متقاضی به عنوان حامی اکسپو است. همچنین درج لوگو و نام شرکت در وب سایت اکسپو، کاتالوگ و بروشورهایی که در پاویون توزیع می‌شود نیز از جمله مزیت های دیگری به شمار می‌آید که برای شرکت‌های ایرانی حاضر در پاویون ایران در نظر گرفته شده است.

مطالب مرتبط را بخوانید:

استفاده از ظرفیت تجار ایرانی فعال در امارات

مسئولان پاویون ایران برای بهبود و افزایش ظرفیت های این رویداد و خلق فرصت های تجاری مناسب برای شرکت های ایرانی حاضر در اکسپو ، استفاده از توانمندی های تجار و بازرگانان ایرانی مقیم امارات عربی متحده و دیگر کشورهای حاشیه خلیج فارس و به ویژه شورای بازرگانان ایرانی مقیم امارات را نیز در دستور کار قرار داده اند و تجار ایرانی مقیم امارات و تشکل های مرتبط با این تجار نیز سهم عمده ای در معرفی غرفه های ایران به شرکت های اماراتی و خارجی ایفا خواهند کرد.

برنامه ریزی و تمهیدات لازم به منظور برگزاری هفته اقتصاد ایران در اکسپو 2020 دبی ، روز اقتصاد ایران و امارات در اکسپو و سایر مراسم دیگری که به جلب توجه بازدیدکنندگان به توانمندی ها و ظرفیت های شرکت های ایرانی حاضر در این نمایشگاه کمک کند نیز از دیگر برنامه های پاویون ایران در اکسپو 2020 دبی است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز