بررسی عملکرد بهستان دارو در سال 98

لست سکند

شرکت بهستان دارو در سال ۱۳۸۰ به عنوان یک شرکت خصوصی پیشرو در واردات، توزیع و تولید دارو و محصولات پزشکی تاسیس شد و هم اکنون از برترین شرکت‌های دارویی از نظر ارزش محصولات ارائه شده در بازار سلامت ایران است. بهستان دارو به عنوان یکی از شرکت‌های هلدینگ دارویی بهفار با هدف تامین پیوسته بازار دارویی ایران از معتبرترین و شناخته شده‌ترین شرکت‌های داروسازی دنیا داروهای مورد نیاز بیماران را با بالاترین کیفیت و نوآوری تامین و خدمات سلامت برای داشتن زندگی بهتر را به آنان ارائه می کند.

کاماپرس در ادامه روند بررسی برندهای شاخص، به مرور عملکرد بهستان دارو در سال 98 پرداخته است؛

شربت پروسپان

26 آذر 98 از تولید داروی پروسپان در شرکت داروسازی اکسیر رونمایی شد. این دارو که تا پیش از این توسط بهستان بهداشت از شرکت انگلهارد آلمان وارد کشور می‌شد، هم اکنون با تلاش و همت این شرکت و همکاری کمپانی انگلهارد آلمان، تحت لیسانس این شرکت تولید می‌شود و در دسترس بیماران قرار می‌گیرد.

۹ محصول جدید دارویی 

راز آسمان پایتخت

روز سه شنبه ۱۶ مهرماه دکتر نمکی وزیر بهداشت، درمان و اموزش پزشکی به همراه ریاست سازمان غذا و دارو، نماینده ساوه در مجلس شورای اسلامی و اهالی رسانه و مسئولان ملی و منطقه ای از خط تولید شرکت داروسازی بهستان بازدید کردند.

در این بازدید از ۹ محصول جدید دارویی شرکت بهستان  شامل کپسول امینک ۰/۴ میلی‌گرم با کاربرد علائم خوش‌خیم پروستات، قرص وزیکر ۵ و ۱۰ میلی‌گرم با کاربرد برطرف کننده علایم بیماری‌های تکرر ادرار و بی‌اختیاری ادرار، قرص متفورمینهگزال ۵۰۰ و هزار میلی‌گرم با کاربرد کنترل قندخون در بیماران دیابت تیپ دو، قرص سیتالوپرامهگزال ۲۰ و ۴۰ میلی‌گرم با کاربرد درمان افسردگی، قرص سرترالین_هگزال ۵۰ و ۱۰۰ میلی‌گرم با کاربرد درمان افسردگی، اختلال و وسواس اجباری با حضور وزیر بهداشت و رییس سازمان غذا و دارو رونمایی شد.

افتتاح پروژه رویش بهستان در بیمارستان شهدای هفتم تیر

“رویش بهستان” یک پروژه بیمار محور و از اقدامات مسئولیت اجتماعی هلدینگ بهفار و شرکتهای زیرمجموعه است که برای ارتقا شرایط رفاهی بیماران سرطانی در بخش های شیمی درمانی مراکز و بیمارستان‌های دولتی که نیازمند اقدامات اصلاحی متمرکز بر تجهیز یا تعویض امکانات مربوط به بیمار بودند، راه اندازی شده است. براین اساس در فاز نخست “رویش بهستان” با اساتید و متخصصان حوزه درمان سرطان در مراکز درمانی بخش دولتی که نیازهای بیشتر و گسترده‌تری دارند، نیازهای مراکز انتخاب و اقدام به تهیه تجهیزات مورد نیاز شد.

پروژه “رویش بهستان” در ۲۹ تیر ماه تیر ماه ۱۳۹۸ در بیمارستان شهدای هفتم تیر واقع در جنوب تهران، شهرری، انتهای خیابان شهید رجایی افتتاح شد. این پروژه بیمار محور، طرحی از جنس عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و در جهت ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی به بیماران است. بیمارستان شهدای هفتم تیر به عنوان گام اول در این پروژه بیمار محور،جهت تجهیز مراکز شیمی درمانی در طرح رویش بهستان انتخاب شد و ۱۰ تخت شیمی درمانی، یک هود جدید شیمی درمانی از سوی بهفار تامین شد.

شانزدهمین جلسه ژورنال کلاب

شانزدهمین جلسه ژورنال کلاب با مبحث مقاله «به دنیا آوردن ایده‌های شگرف» از دویست و هفتمین ماهنامه گزیده مدیریت روز سه شنبه ۳ اردیبهشت ماه 98 در سال کنفرانس بهستان دارو با حضور همکاران بهستان دارو، بهستان بهداشت و ولیان دارو برگزار گردید. در این مقاله به چگونگی نوآفرینی و خلاقیت پرداخته و پنج عنصر مهم را تفسیر می نماید. همچنین چگونه ابزارهای دیجیتال می توانند آنها را تقویت کنند.

حضور ولیان دارو در سومین همایش بهاره چشم‌ پزشکی ایران

در راستای کمک به بالاتر بردن هر چه بیشتر سطح علمی کشور و آشنایی جامع تر اساتید گروه چشم پزشکی با محصولات دارویی و لنز، شرکت ولیان دارو در سومین همایش بهاره چشم پزشکی که با همکاری انجمن چشم پزشکی ایران برگزار می گردد، حضوری فعال و پررنگ داشته. امید است این دسته از فعالیت‌ها باعث افزایش آگاهی اساتید با سبد دارویی و مقالات جدید در این حوزه گردیده باشد.

گشایش رسمی مدرسه بهفار توسط اتاق بازرگانی و پویش ایران من

مراسم افتتاح رسمی مدرسه بهفار توسط اتاق بازرگانی و پویش ایران من و با حضور آقای دکتر پدرام سلطانی، نایب رئیس اتاق بازرگانی ایران و موسس پویش ایران من و  آقای دکتر دیندوست، مدیر عامل هلدینگ دارویی بهفار، روز چهارشنبه ۳۰ مرداد ماه 98 انجام شد.

آقای دکتر دیندوست مجددا  از همه دوستان که کمک کردند تا مدرسه ساخته شود و از بچه ها هنوز حمایت می کنند تشکر کردند و گفتند. تصمیم داریم حمایتمان بخصوص حمایت آموزشی را برای این بچه ها ادامه بدهیم.

مرتبط با : بهستان دارو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “بررسی عملکرد بهستان دارو در سال 98

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز