برترین صندوق های سرمایه گذاری ماه گذشته را بشناسید

تور لحظه آخری-کاماپرس

پایان هر ماه عملکرد صندوق‌های سرمایه‌ای به وسیله سامانه هوشمند صندوق‌های سرمایه گذاری مورد تحلیل و بررسی قرار می‌گیرد. براساس اطلاعات ارائه شده در این سامانه، ماه گذشته صندوق‌های آوای فردای زاگرس، مشترک پیشتاز و سپهر اندیشه نوین به ترتیب در گروه‌های درآمد ثابت، سهامی و مختلط رتبه اول را در بین همرده‌های خود به دست آوردند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار بورس، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، به نقل از سیگنال، تمامی صندوق‌ها براساس معیارهای بازدهی، ریسک صندوق، نقدشوندگی، اعتبار مدیریت آن و … مورد بررسی و ارزیابی سامانه هوشمند رتبه بندی صندوق‌های سرمایه گذاری قرار می‌گیرند. در ادامه برای اطلاع بیشتر خوانندگان برترین صندوق‌های گروه‌های درآمد ثابت، سهامی و مختلط آبان ماه معرفی می‌شوند؛

اخبار مرتبط را بخوانید:

آوای فردای زاگرس

صندوق سرمایه گذاری آوای زاگرس یک نوع صندوق با درآمد ثابت قابل معامله است. این صندوق وجوه دارندگان واحدها را جمع آوری کرده و با تحلیل شرایط اقتصادی در اوراق بهادار درآمد ثابت، سپرده بانکی و سهام کم ریسک سرمایه گذاری می‌کند. صندوق زاگرس بالغ بر 3 هزار و 500 میلیارد تومان دارایی تحت مدیریت دارد و تعداد مشتری حقیقی و حقوقی آن به هزار و 500 نفر می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

صندوق مشترک پیشتاز

صندوق پیشتاز یکی از اولین صندوق‌های سهامی تاسیس شده در بازار سرمایه کشور است که تحت مدیریت شرکت سبدگردان انتخاب مفید قرار دارد. براساس اطلاعات ارائه شده از این صندوق در سایت کارگزاری مفید، بازده آن در یک سال گذشته 12.67 درصد است. دارایی تحت مدیریت این صندوق به 3 هزار و 948 میلیارد و 800 میلیون تومان می‌رسد. 15 هزار و 601 نفر نیز در این صندوق سرمایه گذاری کرده‌اند.

صندوق سپهر اندیشه

سپهر اندیشه نزدیک به یک دهه است که به مشتریان بازار سرمایه خدمت رسانی می‌کند. مدیریت این صندوق با تامین سرمایه نوین است. خالص ارزش دارایی این صندوق تقریبا به 144 میلیارد و 100 میلیون تومان می‌رسد. تعداد واحدهای سرمایه گذاری این صندوق نزد سرمایه گذاران 10 میلیون و 957 هزار و 539 واحد اعلام شده است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز