با صندوق ثبات ویستا سود ثابتی به دست آورید

به نظر می‌رسد یکی از روش‌های کسب سود پایدار در شرایط اقتصادی فعلی کشور، می‌تواند سرمایه گذاری در صندوق ثبات ویستا باشد؛ این صندوق از نوع قابل معامله، ای تی اف، است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، افراد با سرمایه گذاری روی نماد بورسی ثبات می‌توانند سود مطمئنی کسب کنند. ثبات ویستا یک صندوق بدون ریسک با تضمین نقدشوندگی توسط بازارگردان است. این صندوق توسط شرکت سبدگردان ویستا مدیریت می‌شود. دارایی تحت مدیریت این صندوق 4 هزار میلیارد تومان اعلام شده است. بازده موثر سالیانه صندوق ثبات ویستا در آبان ماه به 24.3 درصد رسیده است.

اخبار مرتبط را بخوانید:

آریاک سفر

درباره شرکت سبدگردان ویستا بدانید

شرکت سبدگردان ویستا با سرمایه 6 میلیارد تومانی در سال 1399 فعالیت خود را آغاز کرد. هدف اصلی این شرکت مدیریت سرمایه و دارایی است و اکنون در فهرست نهادهای مالی تحت نظارت سازمان بورس تهران قرار دارد. به گزارش روابط عمومی این مجموعه، تمامی تلاش مدیریت، کارشناسان و کارکنان سبدگردانی ویستا برای ارائه خدمات به مشتریان بر سه اصل اعتماد، اطمینان و حرفه‌ای گری معطوف است. افراد با توجه به سابقه فعالیت این مجموعه، عملکرد شرکت، سهامداران آن و توجه به مجوزهای دریافتی ویستا از سازمان بورس اوراق بهادار، می‌توانند نسبت به سپردن سرمایه خود به آن برنامه‌ریزی و اقدام کنند.

این مجموعه علاوه بر ارائه خدمات در بخش صندوق سرمایه گذاری ثبات ویستا، با درآمد ثابت، در حوزه سبدگردانی اختصاصی، سرمایه گذاری سهام ویستا و خدمات مالی نیز به مشتریان خود خدمت رسانی می‌کند. لازم به ذکر است که خدمات مذکور تنها مختص افراد حاضر در کشور نیست و ساکنان کشورهای دیگر نیز می‌توانند از این خدمات بهره ببرند. منتهی ساکنین کشورهای خارجی به شکل مستقیم امکان بهره مندی از این خدمات را ندارند و باید به صورت وکالتی از خدمت‌های سبدگردانی اختصاصی در شرکت ویستا استفاده کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سبدگردان ویستا
نرم افزار حسابداری
ایمالز
کاراپلاس-کاماپرس
آیرومارت-کاماپرس
همراه مکانیک-کاماپرس
آسیاتک
آریاک سفر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز