با 6 میلیون گوشی شیائومی ردمی 12C بخریم یا ردمی 13C؟

گوشی موبایل-کاماپرس

گوشی شیائومی ردمی 12C و ردمی 13C دو گوشی تقریبا هم قیمت بوده که از بسیاری جهات مشابه هم عمل می‌کنند، با این حال در برخی ویژگی‌های مهم نیز تفاوت‌هایی دارند. برای مثال کیفیت دوربین‌های پشت و سلفی در این دو گوشی یکسان نیست و ظرفیت حافظه داخلی و رم یکسانی ندارند. علاوه بر این، با اینکه از نظر شکل ظاهری به هم شبیه بوده و وزن یکسانی دارند، اما می‌توان تفاوت‌هایی در سایز صفحه نمایش و مسائل جزئی آن‌ها نیز پیدا کرد.

کاماپرس در این گزارش دو گوشی شیائومی ردمی 12C و ردمی 13C را بررسی و مقایسه کرده و به برخی از نظرات کاربران که در تکنولایف ثبت شده‌، اشاره می‌کند.

مقایسه ویژگی‌های ظاهری گوشی شیائومی ردمی 12C و ردمی 13C

این دو گوشی از نظر اندازه و وزن شباهت زیادی به یکدیگر دارند و هر دو در وزن 192 گرمی عرضه شده‌اند. البته سایز صفحه نمایش در مدل 12C کمتر بوده و 6.71 اینچ است. سایز صفحه نمایش ردمی 13C نیز 6.74 اینچ در نظر گرفته می‌شود.

گوشی شیائومی ردمی 12C-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

مقایسه دوربین و حافظه در گوشی شیائومی ردمی 12C و ردمی 13C

گوشی شیائومی ردمی 12C با ظرفیت حافظه داخلی 128 گیگابایتی و حافظه رم 6 گیگابایتی عرضه شده و گوشی شیائومی ردمی 13C دارای ظرفیت حافظه داخلی 256 گیگابایتی و حافظه رم 8 گیگابایتی است. دوربین‌های پشت در گوشی ردمی 12C با کیفیت 50 و 0.08 مگاپیکسلی عرضه شده‌، در حالیکه گوشی ردمی 13C، سه دوربین با کیفیت‌های 50، 2 و 0.08 مگاپیکسلی دارد. کیفیت دوربین جلو نیز در مدل12C حدود 5 مگاپیکسل و در مدل 13C حدود 8 مگاپیکسل است.

گوشی ردمی 13C-کاماپرس

مقایسه ویژگی‌های فنی دیگر در دو گوشی

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های بین این دو گوشی شیائومی این است که در مدل 13C امکان استفاده از قابلیت شارژ سریع 18 واتی عرضه شده، در حالیکه در مدل 12C این امکان وجود ندارد. با این حال هر دو گوشی با ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی عرضه شده‌اند و کیفیت باتری مناسبی در اختیار کاربران قرار می‌دهند. شبکه اینترنت به کار رفته در این گوشی‌ها 4G بوده و هر دو بسته به بازار عرضه دارای قابلیت نویزگیری هستند. این محصولات هشت هسته‌ای از دو سیمکارت به طور همزمان استفاده می‌کنند.

نظرات کاربران در مورد گوشی شیائومی ردمی 12C

در مورد گوشی شیائومی ردمی 12C نظرات مختلفی از طرف کاربران ثبت شده که در بسیاری از موارد آن را تایید کرده‌اند. برخی افراد حجم حافظه آن را خوب دانسته و برخی کیفیت دوربین سلفی آن را پایین ارزیابی کرده‌اند. از جمله دلایلی که کاربران اعلام نارضایتی کرده‌اند، تایپ سی نبودن شارژر آن است. از نظر مقاومت این گوشی مورد تایید کاربران بوده اما از نظر نرم افزاری هنگ کردن‌هایی گزارش شده است.

ردمی 12 سی-کاماپرس

نظرات کاربران در مورد گوشی شیائومی ردمی 13C

گوشی شیائومی ردمی 13C به عنوان محصولی خوش دست با باتری قوی در بین کاربران شناخته شده است. با اینکه این محصول جزو محصولات پرطرفدار در بین کاربران است، با این حال به دلیل نداشتن شارژر در زمان خرید باعث نظر منفی افراد شده و برخی دیگر نیز پردازنده آن را ضعیف دانسته‌اند. برخی معتقدند که این موبایل برای اجرای بازی گرافیکی مناسب نیست و برخی آن را برای گیم‌هایی مانند بازی کالاف مناسب دانسته‌اند.

ردمی 13 سی-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : شیائومی استورکالاتیکمبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

4 دیدگاه برای “با 6 میلیون گوشی شیائومی ردمی 12C بخریم یا ردمی 13C؟

  1. صابر گفته:

    بنظر من13cبهتره هم کیفیت بدنه ش خوبه،تو جعبه شارژر 10واتی داره ولی من شارژر18وات براش گرفتم،از نظر ظاهری و رنگ و طرح بهتره،من هر دو رو تست کردم ولی تو این رنج قیمتی که من 6/200گرفتم خیلی بهتره،البته با حافظه 256 و رام8هست،ولی تو حافظه 128و رام6 میشه با قیمت 5/700خرید.در کل گوشی خوش دست و خوش قیافه ای هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز