با 5 میلیون تومان موبایل سامسونگ بخریم یا شیائومی یا هوآوی؟

لست سکند

با سر به فلک گذاشتن قیمت موبایل، دسته‌بندی مدل‌ها بر اساس قیمت و قدرت خرید بسیار منطقی به نظر می‌رسد. به طور مشخص وقتی 5 میلیون تومان برای خرید موبایل کنار می‌گذاریم، در دایره انتخاب ما گوشی‌های میان‌رده زیادی، از برند‌های متنوعی به چشم می‌خورند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، معرفی اجمالی و مقایسه موبایل‌های سه برند اصلی در این رده به ما کمک می کند تا بهترین انتخاب را در این محدوده قیمتی داشته باشیم و به این سوال جواب می‌دهیم که با این مبلغ بهتر است سامسونگ بخریم یا شیائومی یا هوآوی؟

سامسونگ

با انتخاب برند سامسونگ، شما با گزینه‌های مختلفی روبرو می‌شوید که هر کدام ویژگی‌ها و مشخصات خودشان را دارند ولی در کل این برند در این بازه قیمت، امکانات مناسبی را به شما ارائه می‌کند.

سامسونگ گلکسی A31

“سامسونگ گلکسی “A31 با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی، یکی از بهترین پیشنهادها در این رده محسوب می‌شود. صفحه‌ نمایش این گوشی از نوع “OLMOED” است و دوربین قدرت‌مندی با چهار لنز آن را همراهی می‌کند. سیستم عامل این گوشی 2 سیم‌کارته، اندروید 10 است و باتری قدرتمند آن از نقاط مثبتش محسوب می‌شود.

راز آسمان پایتخت

سامسونگ گلکسی M22

این تلفن همراه یکی دیگر از بهترین میان‌رده‌های سامسونگ است که از 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی سود می‌برد. “M22” هم دوربینی با چهار لنز دارد و صفحه نمایش 6/4 اینچی از نوع سوپرامولد با باتری قدرتمند 5000 میلی‌آمپر از دیگر مشخصات آن است.

هوآوی

در ادامه پاسخ به سوال مقاله به برند بعدی، یعنی هواوی می‌رسیم. اگرچه این برند چینی چند سالی است که جایش را به دیگر هموطن قدرتمندش یعنی شیائومی داده است، اما هنوز در رده‌های مختلف مدل‌های قابل توجهی برای عرضه دارد.

هوآوی مدل Y8p AQM-LX1

این مدل که جز بهترین گوشی‌های هواوی زیر پنج میلیون محسوب می‌شود با 128 گیگابایت حافظه‌ی داخلی و 6 گیگابایت رم عرضه شده است. همچنین یک صفحه‌نمایش 6/3 اینچی با فناوری “IPS” و مجهز به حسگر اثر انگشت در کنار دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی و سلفی 16 مگاپیکسل، از دیگر امکانات این مدل است.

شیائومی

نمی‌شود از خرید موبایل حرف زد و از شیائومی چیزی نگفت. غول چینی که چند سال است با کنار زدن رقبای ملی و جهانی در زمانی کوتاه به یکی از بزرگترین و اصلی‌ترین سازندگان موبایل در جهان بدل شده است. در ادامه پاسخ به سوال سامسونگ بخریم یا شیائومی یا هواوی، شما را با یکی از گوشی‌های زیر 5 میلیون این برند آشنا می‌کنیم.

شیائومی مدل Redmi 9T

شیائومی “Redmi 9T” با پردازنده اسنپ‌دراگون 662 خود با 128 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگ رم عرضه شده است. باتری قدرتمند 6000 میلی‌آمپری نقطه قوت این موبایل در مقایسه با همتایانش محسوب می‌شود که علاوه بر شارژ سریع، امکان شارژ کردن دیگر دستگاه‌ها را هم دارد. “Redmi 9T” دارای 4 دوربین به ترتیب 48، 8، 2 و 2 مگاپیکسل است و یک لنز واید 8 مگاپیکسلی برای عکاسی سلفی دارد.

بالاخره با 5 میلیون سامسونگ بخریم یا شیائومی یا هواوی؟

در نهایت این شمایید که با توجه به توقع و سلیقه‌تان باید به این سوال پاسخ دهید. گوشی‌های متعددی در بازار وجود دارند که با پنج میلیون تومان می‌توان آنها را خرید. ما در اینجا چند نمونه از این سه برند را به شما معرفی کردیم که امیدواریم در انتخاب گوشی دلخواه‌تان به شما کمک کرده باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : سامسونگشیائومیهوآوی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز