با مستر شبکه و خدمات آن آشنایی دارید؟

حدود ۷ سال پیش جمعی از مدیران و متخصصان انفورماتیک شرکت «فناوران عصر شبکه آترا» دست به دست هم دادند و جدیدترین خدمات تخصصی شبکه های کامپیوتری را پایه‌ریزی کردند.

در واقع شرکت آترا بر اساس شناختی دو سویه از نیاز سازمان‌ها و موسسات و همچنین خواست مشتریان پا گرفت تا ارائه راه حلی مناسبی در زمینه زیرساخت‌ها و امنیت شبکه و ارتباطات یکپارچه ارائه کند.

در همین راستا فروشگاه اینترنتی «مستر شبکه» نیز در سال 1396 توسط شرکت فناوران عصر شبکه آترا به ثبت رسید که شرکتی پیشرو در زمینه نصب، راه‌اندازی شبکه و تجهیزات آن به شمار می‌رود. مستر شبکه به عنوان یک بازار اینترنتی ست که پس از ثبت هر سفارش، مراحل ارسال را تکمیل و تیم عملیات آن را به هر نقطه از ایران ارسال می‌کند.

یکی از دغدغه‌هایی موجود در خرید تجهیزات شبکه اصالت کالا و خرید آن با قیمت مناسب است. در کشور ما متاسفانه این تجهیزات با قیمت‌های متفاوت و کیفیت‌های نامناسب عرضه می‌شوند. به همین دلیل خریداران این دسته از کالاها همواره دچار سردرگمی شده و اعتماد آنان سلب می‌شود.

فروشگاه اینترنتی مستر شبکه در تلاش است تا بهترین خدمات را با کم‌ترین قیمت ارائه دهد. این فروشگاه اصالت همه کالاهایش را تضمین و همه‌ی آن‌ها را با گارانتی اصلی و معتبر عرضه می‌کند. بنابراین آن دسته از مشتریانی که گارانتی‌های بی‌نام و نشان آنها را سردرگم و دلسرد کرده است می توانند تمامی محصولات ارائه شده در وب سایت مستر شبکه را با اطمینان خاطر خریداری نمایند. لازم به ذکر است در این سایت به هیچ عنوان کالای تقلبی به فروش نمی‌رسد.

راز آسمان پایتخت

مستر شبکه تنها یک فروشگاه اینترنتی نیست بلکه دایرةالمعارف کاملی از مشخصات تجهیزات شبکه محسوب می‌شود. شما با مراجعه به هر یک از صفحات سایت می‌توانید اطلاعات لازم را کسب و از قیمت به روز هر محصول آگاه شوید. همچنین می‌توانید کالای خود را به صورت اینترنتی سفارش داده و در کمترین زمان آن را دریافت کنید.

مسترشبکه کلیه خدمات خود را با تکیه بر تخصص، دانش فنی و تجربیات کارشناسان خود در قالب یک کار گروهی و تخصصی ارائه می‌کند. این متخصصین علاوه بر دارا بودن مدارک رسمی علمی و سوابق ارزشمند کاری، دارای مدارک گوناگون از مراجع  صنعت انفورماتیک دنیاست. از طرفی دیگر کارشناسان ما در مستر شبکه همواره پاسخگوی سوالات شما در زمینه تجهیزات شبکه می باشند. شما می‌توانید با شماره 62913-021 تماس حاصل کرده و تمامی سوالات و ابهامات خود را با ما در میان بگذارید.

این مجموعه می‌کوشد تا زمینه‌ی استفاده‌ی صحیح و مناسب سازمان‌ها و اشخاص از ابزارهای مبتنی بر فناوری نوین اطلاعات را فراهم آورد تا در جهت ارتقای دانش فنی سازمان ها و شرکت های مختلف، در عرصه IT کشور گام مثبتی بردارد.

علاقمندان و مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت فروشگاه مسترشبکه به آدرس mrshabake.com از خدمات این فروشگاه استفاده کنند یا به فروشگاه مسترشبکه به نشانی: تهران- خیابان انقلاب- خیابان فخر رازی- نبش ژاندارمری- پلاک 46/ساختمان منشور- دانش طبقه 2- واحد 204 مراجعه کنند.

مرتبط با : مستر شبکه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز